איפה השפים אוכלים

  • פותח הנושא Nרב
  • פורסם בתאריך
השיטה שלי...

תחקיר על מסעדות זה טוב כשיש תקציב, אבל כתרמילאית דלת תקציב, קריאת בלוגים והמלצות לרוב בעיקר מבאסת נוכח חוסר התאמתה עבורי.
השיטה שלי - בערים יקרות יותר, מערב אירופה למשל, למצוא פרודוקטים טובים ולבשל, אם אני מתארחת אצל מקומיים לבשל יחדיו וללמוד מהם על האוכל הביתי שלהם. למשל באנגליה, כל מארחיי מאוד התלהבו להראות לי את המטבח הבריטי וקנו פרודוקטים מעולים, משלל גבינות דרך תוצרת חקלאית משווקי איכרים ועד סטייק טונה (מארח אחד בלונדון אפילו הביא ביצים טריות שהוטלו שעתיים קודם מחווה מיניאטורית באמצע לונדון!), ובישלו יופי של ארוחות (בהן תפקדתי בעיקר כסו-שף...). בשיטת הטיול שלי גם אם אני ישנה בהוסטלים אני מנסה להכיר חבר'ה מקומיים, ואז שואלת אותם איפה הם אוכלים בהפסקת צהריים או כשבא להם משהו טעים ומהיר או לצאת עם החבר'ה - מקבלים יופי של המלצות עם VFM טוב.
במקומות עם תרבות אוכל רחוב ענפה כמו תאילנד, קוריאה וכו' לדעתי הכי כיף פשוט לצאת לרחוב ולנסות, בלי שום ידע מוקדם. הגעתי למסקנה שרוב ההמלצות ה"מערביות" שקיבלתי בבלוגים וכו' לא היו מוצלחות כמו מקומות אליהם הגעתי במקרה או שאליהם נשלחתי על ידי חבר'ה מקומיים.
 
למעלה