איפה אתה עדן מימון? רוצים תשובות

Admin

Administrator
מנהל
שלום טובה צהריים טובים,
עדן הפסיק את שיתופו בניהול הפורום.
אנחנו נפעל בהקדם כדי להוריד את פרטיו.

המשך יום טוב,
הנהלת פורום תפוז.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ואני רק תוהה, כיצד אפשר להתייחס לאדם שנחסם בפרדס, כשהוא מופיע תחת כינוי חדש ואסור.
אז הוא ציטט דברים שכתבתי לאורך תקופה. יופי.

מעבר לכך, העובדות מדברות בעד עצמן: אני פניתי להנהלה פעמים רבות ובחודשים האחרונים מעולם לא נעניתי. אז כשאין הנהלה פעילה ויש מתפרעים, זו התוצאה.

אז בעיקרון, לא אכפת לי לוותר על הניהול, אבל לא לפני שההנהלה תברר מולי על שום מה, למה ומיהן הדמויות שמתלוננות.
תודה.
 
שלום טובה צהריים טובים,
עדן הפסיק את שיתופו בניהול הפורום.
אנחנו נפעל בהקדם כדי להוריד את פרטיו.

המשך יום טוב,
הנהלת פורום תפוז.
לא יודע אפילו מה להגיד. באמת. אין מילים. אני בשוק. הזיה. הריקבון ואוזלת היד באמת מגיעים עד קצה הפירמידה, הא?

אני יודע מה הוא אמר לך כאן, ואני לא יודע מה הוא אמר לך בפרטי, אבל מה שלעזאזל זה לא יהיה, אין שום מצב שבעולם שהוא הצליח להגיד איזשהו משהו, או היה יכול להגיד איזשהו משהו גם אילו הוא היה הרטוריקן הגדול ביותר מאז קיקרו, שהיה יכול להצדיק את השארתו בדרגת המנהל כפי מה שהשארת אותו. לא אחרי הדברים שאני הראיתי לך. אז בוא נחשוב על זה. מה הראיתי לך?

הראיתי לך מנהל לא כשיר, שמוטה פוליטית, שחוסם גולשים ללא הצדקה סבירה למשך תקופות מטורפות של שבועות וחודשים, ואף מתבדח על רודנותו, קורא לעצמו "רודן ארור" כמן דרך בעבורו להתבדח על עריצותו ומתגרה בגולשים האחרים באומרו להם שאין הם יכולים לעשות דבר כנגד שלטונו העריצי.

הראיתי לך מנהל ששפתו היא שפת ביבים ושמקלל גולשים אחרים שמבקרים בפורום שלו. אומר לאנשים שהם יכולים "לקפוץ לו", שהוא עושה להם "אצבע שלישית", שהם "נחשי צפע", שהם "טיפשים", שהם "זבל", שהם "המיץ של הזבל", שהם "מאוסים", שהם "עלובי נפש", שהם "אהבלים".

הראיתי לך מנהל שפגע בכל-כך הרבה אנשים במשך כל-כך הרבה זמן, חסם אנשים למשך תקופות של שבועות וחודשים על לא עוול בכפם, קילל והפלה, השפיל עד אפר והשמיץ עד לכדי רצח אופי, ואף הרס פורומים שלמים.

אה, כן. וגם הראיתי לך אותו משווה גולשת שמתלוננת על ניהולו לפרה שצריך להזריע אותה ומאחל לגולש שני מוות מקורונה. וזה מנהל, כן?

האם יש איזשהו משהו, שהוא היה יכול להגיד לך בפרטי, מה שזה לא יהיה, ושיצדיק את עצם השארתך אותו בתפקיד המנהל? לא. אין.

הראיתי לך כאלו דברים, וכל-כך הרבה דברים, כל-כך קשים, כל-כך נוראיים, כאלו הוכחות וראיות ועדויות מצמררות, מסמרות שיער ושומטות לסתות על מה שהאיש הזה עשה.

הראיתי לך ונתתי לך חומרים, תמונות, ראיות, הוכחות ועדויות הרבה אל מעבר לכל מה שאי-פעם היית צריך לקבל בשביל לדעת לקבל את ההחלטה להדיח אותו ממעמד המנהל, ואתה לא עשית כלום, ואתה נתת ואתה נותן לנו להמשיך לסבול.

אז מה עוד אתה צריך לשמוע אותי מספר לך כדי שתתעורר על עצמך ותעשה את העבודה המזויינת שלך? האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך איך לפני ימים אחדים הוא חסם לשבועות וחודשים ארוכים שניים מן הגולשים האהובים ביותר והפעילים ביותר באתר? האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שזה אדם שברקורד שלו יש דפוס ארוך וממושך של חסימה ביודעין של קורבנות לבריונות שהוא חוסם לאחר שהגנו על עצמם מפני הבריונים שלהם ושהוא מתייחס אל ההתגוננויות שלהם כאל בריונות ומתקפות ללא סיבה כאשר אלו בסך הכול התגוננויות ממתקפות של בריונים אמיתיים? (התנהגות מוטה באופן בוטה שהוא נוקט בה פשוט כי הוא חבר של הבריונים). האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שהוא מציק, מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו?

מה אתה צריך לשמוע? מה אתה צריך לשמוע אותי מספר לך? מה אתה צריך לשמוע אותי מספר לך ושיהיה מספיק? איזה עדויות אתה צריך לשמוע? איזה סיפורים יהיו מספיק נוראיים?

אז זהו. שזאת בדיוק הנקודה. הנקודה היא שכל מה שקיבלת מספיק. כל מה שקיבלת הוא הרבה מעבר למספיק, למען האמת. בהערכה גסה נראה לי שכבר בפעם הקודמת קיבלת בערך פי ארבע או פי חמש יותר חומרים ממה שהיה אמור להיות מספיק. כך שלמעשה, עצם אי-הדחתו מהניהול, ועצם העובדה שהחומרים כל-כך קשים עד כדי כך ששום דבר שהוא היה יכול להגיד לך בפרטי לא היה יכול להיות טוב מספיק בשביל להשאיר אותו כמנהל, מה שזה בעצם אומר, זה שאתה פשוט אדמין כושל. כמו מה שהוא מנהל כושל.

ההבדל בינך לבינו זה שאתה סתם אדמין גרוע, בשעה שהוא, פשוטו כמשמעו, כמה מטורף שזה לא יישמע, המנהל הגרוע ביותר בתולדות אתר תפוז, ממש מאז הקמת האתר ב-1996, לפני 27 שנים. וזאת לא דעה. זאת עובדה יצוקה בבטון המגובה במאות ראיות חותכות ובשיעור התנגדות שנושק ל-100% לשלטונו העריצי מצידם של הגולשים.

חלק ממעשיו, יש שיגידו שמגיעים אל הסף הפלילי, ואם אתה קיבלת את כל החומרים שרק היית צריך לקבל בשביל להבין את כל הסיפור, וידעת בדיוק מה קורה כי יידעו אותך בצורה הברורה ביותר, ולא עשית כלום על אף שאתה האדמין ולכן מעליו בהיררכיה ובכוחך להוריד אותו מהניהול, אז אתה השותף שלו. חלק מהריקבון. חלק מההתנהגות שייתכן שעולה עד לכדי הסף הפלילי (ואם תסתכל בתשומת לב, תוכל לראות שבאחת התמונות אחת הקורבנות של הניהול הכושל להפליא של משה, אחת מתוך עשרות, זאת שמשה השווה אותה לפרה שצריך להזריע אותה, אומרת ש-"אולי היא צריכה לפנות למשטרה").

הרשעים לא מתעייפים, מר אדמין. אבל אני? אני התעייפתי. מה אתה רוצה? שנתחנן? לא אני ולא אף-אחד אחר צריכים להתחנן שתוריד אותו מהניהול. פשוט תעשה את העבודה המזויינת שלך. אחרת...וובכן...כפי שאמרתי...אני התעייפתי. זאת ההזדמנות השנייה והאחרונה שלך לעשות את העבודה שלך ולחסל את הרודן אחרת איאלץ לפנות לגורמים אחרים.

אם אתה לא מוכן לחסום אותו לצמיתות אז תוריד אותו מהניהול לכל הפחות או שאחסל אותו בעצמי ואותך ביחד איתו.

אם לא תענה לדרישה זאת שלי ושל עשרות אנשים אחרים? התחנה הבאה? טוב...אני מתלבט בין משרדי תפוז בתל-אביב לבין התקשורת לבין המשטרה. נחצה את הגשר באם וכאשר תיאלץ אותי להגיע אליו. ההבדל הוא שבאם וכאשר אגיע אל הגשר הזה אדווח לא רק עליו אלא גם עליך ואז אתה תודח מעמדת האדמין לכל הפחות אם לא גרוע מכך במקרה שאפנה לתקשורת או למשטרה במקום להגיע פיזית למשרדי תפוז בתל-אביב.

אני זועק את זעקתם של כל גולשי פורום אקטואליה ספציפית בפניך בפעם האחרונה לפני שאני נאלץ לפנות לגורמים אחרים. יש עשרות מאיתנו. אל תאכזב אותנו שוב:

הצילו!

הההצצצייילללווו!!!

ההההההההההההההההצצצצצצצצצצצצצצצייייייייייייללללללללללללוווווווווווו!!!!!!!!!!
 
נערך לאחרונה ב:

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אין לי ברירה אלא להגיב בצורה ממצה על דבריו של אדם, שנחסם תחת כמה וכמה כינויים, כאשר הוא מקפיד לחזור שוב ושוב לפרדס, תחת עוד כינויים חדשים.

רקע:
מדובר במי ששמו ה"מקורי" היה 'מ.ח.פ.' . הוא הגדיר את עצמו כגאון פיננסי, וביקש מימון עבור רכישת מניות שהוא "סימן" אותן כמועמדות לזינוק של מאות או אלפי אחוזים. כלומר: הוא ישתמש בכספי המשקיעים כדי לרכוש את אותן מניות [כי לו בעצמו אין כסף לרכישה מתאימה], ובהמשך, הוא יתחלק עם המשקיעים ברווחים. הוא פרסם את כתביו (הארוכים והמתישים יש לומר), בפורומים שונים, החל ב"שוק ההון" וכלה ב"אקטואליה". היו שהתעלמו ממנו, אבל היו גם כאלה שהזהירו ממנו בהיותו שרלטן. הוא החל לפנות לכותבים בפרטי ולהביע את דעתו הפסיכולוגית עליהם, ועל אחרים הוא אף העז לכתוב ע"ג הפורום הגלוי. הוא תקף בעיקר את המשתמשת "כוכבית מצויה" והיה לו גם תקל עם סתוונית333. לאחר שנחסם על ידי לצמיתות, הוא חזר שוב ושוב תחת כינויים שונים ומשונים, וכאשר הצלחתי לזהות שמדובר בו - הוא נחסם שוב ושוב.
בהמשך, הוא פנה אלי גם בדוא"ל האישי שלי, והתחנן שאשחרר אותו מהחסימה. שיחררתי לזמן מה, אבל הוא חזר לסורו והמשיך לפגוע בכוכבית באופן גלוי וישיר, כשהוא משתמש בתירוץ, שבהיותו תלמיד מצטיין בפסיכולוגיה (באוניברסיטה הפתוחה), הוא רשאי לפרסם את חוות דעתו... (והיכן החיסיון הרפואי, גם אם הוא קיבל כבר את ההסמכה, (וכידוע: הוא לא קיבל)? ואז הוא גם החל לאיים עלי... והנה, הוא חוזר ומאיים כאן שוב, גם עליי וגם עליכם!
ולראיה: "אם אתה לא מוכן לחסום אותו לצמיתות אז תוריד אותו מהניהול לכל הפחות או שאחסל אותו בעצמי ואותך ביחד איתו".

לגבי עצמי:
1. האיש מזכיר חסימות ממושכות שמשתתפים נחסמו על ידי. נכון. היו כמה כאלה. זה קרה, לאחר שפניתי להנהלה, וביקשתי סיוע, אלא שההנהלה סירבה אפילו להשיב (שלא לדבר על הפעלת סמכות מצידה). לכן, נאלצתי לפעול בכוחותיי שניתנו לי בהיותי מנהל. אז לעתים חסמתי משתתפים לתקופות ממושכות יחסית, לאחר שאזהרות לא הועילו, והם חזרו ופגעו שוב ושוב בגופם של כותבים אחרים, שאותם הם גידפו, תוך שפגעו ב"רמתם השכלית" וכיו"ב.
יש לומר, שמזה כמה חודשים, חדלתי כמעט לחלוטין מלהשתמש בשוט החסימה הממושכת, למעט במקרים מאד בודדים, וזאת לאחר ששני משתתפים (שגרמו לעיקר הבלגן בפורום), החליטו להיעלם מהפרדס ביזמתם האישית - על אף העובדה שהם אינם חסומים. ולכן ומאז, כעת הכל מתנהל על מי מנוחות, לשמחתי ולשמחתם של שאר הגולשים בשני פורומים שכנים: כלומר: ימות המשיח הגיעו.

2. אזכיר, שפעמים רבות פניתי אליכם בעבר, ובעיקר בשל התנהלותם הפוחזת של 2 משתתפים: 'שחר 676' ו-'סבא של כיפה אדומה'.
שני אלה, פגעו בהתנהלות 2 פורומים שכנים: פורום אקטואליה ופורום חורזים וכותבים. מצב זה, גרם לחיכוכים ביני לבין מנהלת הפורום השכן, משום שהיא התנגדה לגישתי = גישת החסימה. אבל בהמשך, שני אלה מצאו לנכון (כתודה אישית בעבור הגנתה עליהם), לפגוע בה באופן אישי, ולאחר שנחסמו, הם המשיכו בדרכם הפוחזת על דפי הפייסבוק.
ואז, ממש באותם ימים, 'סבא של כיפה אדומה' פנה אליכם וביקש לבטל את חסימתו. אתם פניתם אלי (הודיה) ושאלתם להסכמתי. כמובן שסירבתי וגם הסברתי למה.
ומה נהיה? שני אלה קיבלו את פרס הפוליצר, וכעת הם מנהלים יחדיו את פורום 'מפלגת הליכוד'. כבוד!
ואם תפשפשו בפוסטים של סבא, תוכלו להיווכח שוב ושוב בסטיותיו המיניות שהוא לא חדל מלפרסמן, כחלק ממשנת הקודש שלו.
לזכותם ייאמר, שנכון לרגע זה, הם דווקא כן מקפידים שלא לפגוע במשתמשים והם גם נזהרים מלהזכיר אותי ואת המנהלת השכנה.
אמת זו אמת ומה שנכון לומר, אני אומר.

3. כעת, בא נתנאל פ. ומזכיר, ש: "האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שהוא מציק, מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"?

אז רק לגבי אותו "קשיש גוסס וחסר ישע": אוכל לומר לגביו מספר דברים.
3/א. מדובר במשתמש בשם 'רון ו'. ולגופו של עניין: 'הקשיש' הזה הוא אדם, שלדבריו (הכתובים) הוא בן 64. אז בוא ולא נתחיל בוויכוח, האם 64 ייחשב כקשיש או שלא.
3/ב. לא ניכנס להיסטוריה הרחוקה של דרכי התבטאותו של אותו 'רון ו.' - שהוא כידוע משתמש וותיק בתפוז. שכן, גם אם יש מה לומר לגבי זה, אין הדבר רלוונטי כעת. אדגיש רק, שלי באופן אישי, לא היו כל חיכוכים עם אותו רון, מאז שהיכרנו כאן בפרדס.
3/ג. לקראת סוף הקיץ, רון החל להעלות פוסטים על סבל רב שהוא סובל, בשל עקירת שן וטיפול כושל בשן שכנה. הוא כתב על כך בפורום המומחים / שיניים וכפי שניתן ללמוד, הגבתי לו שם תגובות ארוכות. https://www.tapuz.co.il/threads/האם-יש-להמתין-וכמה-כדי-לעשות-גשר-במקום-שן-שנעקרה.15575809/
בהמשך, התכתבנו על אותו נושא בדוא"ל האישי למשך עוד פרק זמן, עד שהוא חדל מלהשיב לי.
לאחרונה, הוא החל לפרסם פוסטים על הסבל הרב שהוא ממשיך וסובל, סבל שמביאו למצבי ייאוש; הוא גוסס; הוא לא זוכה לקבל טיפול כשהוא מגיע לבתי החולים, משום שהוצא כנגדו "כרטיס אדום" ע"י הפסיכיאטר המחוזי ועוד כהנה וכהנה.
3/ד. כמי שקצת מעורה בכל הסיפור המתמשך הזה של רון, התחלתי להגיב לרשימותיו. בהתחלה, הגבתי תגובות ענייניות, ועוד מספר משתתפים הגיבו לו אף הם. אלא מאי? ככל שנקפו הימים, רון החל לגדף את כל מי שהגיב לו... הוא קילל, ובין היתר, הוא כינה אותי "נאצי".
אז ברור: כמנהל, יכולתי לחסום אותו ויתרה מכך: היות שהוא גם עבר לכתוב את תגובותיו בפורום "אקטואליה", יכולתי להשתמש בכוחי כמנהל ולמחוק לו את הפוסטים מלאי הקללות שלו. אבל לא עשיתי זאת, כמי שהבין את מצבו וכמי שלא רצה להסיר מעליו את האפשרות לשחרר קיטור. אז נכון. כשהגיעו מים עד נפש, קרה שהשבתי לו "בלשונו", או כפי שמ.ח.פ. רשם: "מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"... ועובדה: עובדה ש'רון ו.' עדיין משיב לי, לעתים כבן אנוש ולעתים כמקלל. מצבו הנפשי מעורער, אבל אנחנו לא ממש ב"כסאח" ולראיה, נכון להיום, אנו ממשיכים ומתכתבים גם ב"אישי" של תפוז.

עד כאן דבריי. אין לי בעיה להיות מודח מהניהול, אבל כפי שכתבתי לכם כבר בעבר: אדרוש בירור לפני שתחליטו.
בברכה, משה.
 

Guy844

Member
אין לי ברירה אלא להגיב בצורה ממצה על דבריו של אדם, שנחסם תחת כמה וכמה כינויים, כאשר הוא מקפיד לחזור שוב ושוב לפרדס, תחת עוד כינויים חדשים.

רקע:
מדובר במי ששמו ה"מקורי" היה 'מ.ח.פ.' . הוא הגדיר את עצמו כגאון פיננסי, וביקש מימון עבור רכישת מניות שהוא "סימן" אותן כמועמדות לזינוק של מאות או אלפי אחוזים. כלומר: הוא ישתמש בכספי המשקיעים כדי לרכוש את אותן מניות [כי לו בעצמו אין כסף לרכישה מתאימה], ובהמשך, הוא יתחלק עם המשקיעים ברווחים. הוא פרסם את כתביו (הארוכים והמתישים יש לומר), בפורומים שונים, החל ב"שוק ההון" וכלה ב"אקטואליה". היו שהתעלמו ממנו, אבל היו גם כאלה שהזהירו ממנו בהיותו שרלטן. הוא החל לפנות לכותבים בפרטי ולהביע את דעתו הפסיכולוגית עליהם, ועל אחרים הוא אף העז לכתוב ע"ג הפורום הגלוי. הוא תקף בעיקר את המשתמשת "כוכבית מצויה" והיה לו גם תקל עם סתוונית333. לאחר שנחסם על ידי לצמיתות, הוא חזר שוב ושוב תחת כינויים שונים ומשונים, וכאשר הצלחתי לזהות שמדובר בו - הוא נחסם שוב ושוב.
בהמשך, הוא פנה אלי גם בדוא"ל האישי שלי, והתחנן שאשחרר אותו מהחסימה. שיחררתי לזמן מה, אבל הוא חזר לסורו והמשיך לפגוע בכוכבית באופן גלוי וישיר, כשהוא משתמש בתירוץ, שבהיותו תלמיד מצטיין בפסיכולוגיה (באוניברסיטה הפתוחה), הוא רשאי לפרסם את חוות דעתו... (והיכן החיסיון הרפואי, גם אם הוא קיבל כבר את ההסמכה, (וכידוע: הוא לא קיבל)? ואז הוא גם החל לאיים עלי... והנה, הוא חוזר ומאיים כאן שוב, גם עליי וגם עליכם!
ולראיה: "אם אתה לא מוכן לחסום אותו לצמיתות אז תוריד אותו מהניהול לכל הפחות או שאחסל אותו בעצמי ואותך ביחד איתו".

לגבי עצמי:
1. האיש מזכיר חסימות ממושכות שמשתתפים נחסמו על ידי. נכון. היו כמה כאלה. זה קרה, לאחר שפניתי להנהלה, וביקשתי סיוע, אלא שההנהלה סירבה אפילו להשיב (שלא לדבר על הפעלת סמכות מצידה). לכן, נאלצתי לפעול בכוחותיי שניתנו לי בהיותי מנהל. אז לעתים חסמתי משתתפים לתקופות ממושכות יחסית, לאחר שאזהרות לא הועילו, והם חזרו ופגעו שוב ושוב בגופם של כותבים אחרים, שאותם הם גידפו, תוך שפגעו ב"רמתם השכלית" וכיו"ב.
יש לומר, שמזה כמה חודשים, חדלתי כמעט לחלוטין מלהשתמש בשוט החסימה הממושכת, למעט במקרים מאד בודדים, וזאת לאחר ששני משתתפים (שגרמו לעיקר הבלגן בפורום), החליטו להיעלם מהפרדס ביזמתם האישית - על אף העובדה שהם אינם חסומים. ולכן ומאז, כעת הכל מתנהל על מי מנוחות, לשמחתי ולשמחתם של שאר הגולשים בשני פורומים שכנים: כלומר: ימות המשיח הגיעו.

2. אזכיר, שפעמים רבות פניתי אליכם בעבר, ובעיקר בשל התנהלותם הפוחזת של 2 משתתפים: 'שחר 676' ו-'סבא של כיפה אדומה'.
שני אלה, פגעו בהתנהלות 2 פורומים שכנים: פורום אקטואליה ופורום חורזים וכותבים. מצב זה, גרם לחיכוכים ביני לבין מנהלת הפורום השכן, משום שהיא התנגדה לגישתי = גישת החסימה. אבל בהמשך, שני אלה מצאו לנכון (כתודה אישית בעבור הגנתה עליהם), לפגוע בה באופן אישי, ולאחר שנחסמו, הם המשיכו בדרכם הפוחזת על דפי הפייסבוק.
ואז, ממש באותם ימים, 'סבא של כיפה אדומה' פנה אליכם וביקש לבטל את חסימתו. אתם פניתם אלי (הודיה) ושאלתם להסכמתי. כמובן שסירבתי וגם הסברתי למה.
ומה נהיה? שני אלה קיבלו את פרס הפוליצר, וכעת הם מנהלים יחדיו את פורום 'מפלגת הליכוד'. כבוד!
ואם תפשפשו בפוסטים של סבא, תוכלו להיווכח שוב ושוב בסטיותיו המיניות שהוא לא חדל מלפרסמן, כחלק ממשנת הקודש שלו.
לזכותם ייאמר, שנכון לרגע זה, הם דווקא כן מקפידים שלא לפגוע במשתמשים והם גם נזהרים מלהזכיר אותי ואת המנהלת השכנה.
אמת זו אמת ומה שנכון לומר, אני אומר.

3. כעת, בא נתנאל פ. ומזכיר, ש: "האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שהוא מציק, מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"?

אז רק לגבי אותו "קשיש גוסס וחסר ישע": אוכל לומר לגביו מספר דברים.
3/א. מדובר במשתמש בשם 'רון ו'. ולגופו של עניין: 'הקשיש' הזה הוא אדם, שלדבריו (הכתובים) הוא בן 64. אז בוא ולא נתחיל בוויכוח, האם 64 ייחשב כקשיש או שלא.
3/ב. לא ניכנס להיסטוריה הרחוקה של דרכי התבטאותו של אותו 'רון ו.' - שהוא כידוע משתמש וותיק בתפוז. שכן, גם אם יש מה לומר לגבי זה, אין הדבר רלוונטי כעת. אדגיש רק, שלי באופן אישי, לא היו כל חיכוכים עם אותו רון, מאז שהיכרנו כאן בפרדס.
3/ג. לקראת סוף הקיץ, רון החל להעלות פוסטים על סבל רב שהוא סובל, בשל עקירת שן וטיפול כושל בשן שכנה. הוא כתב על כך בפורום המומחים / שיניים וכפי שניתן ללמוד, הגבתי לו שם תגובות ארוכות. https://www.tapuz.co.il/threads/האם-יש-להמתין-וכמה-כדי-לעשות-גשר-במקום-שן-שנעקרה.15575809/
בהמשך, התכתבנו על אותו נושא בדוא"ל האישי למשך עוד פרק זמן, עד שהוא חדל מלהשיב לי.
לאחרונה, הוא החל לפרסם פוסטים על הסבל הרב שהוא ממשיך וסובל, סבל שמביאו למצבי ייאוש; הוא גוסס; הוא לא זוכה לקבל טיפול כשהוא מגיע לבתי החולים, משום שהוצא כנגדו "כרטיס אדום" ע"י הפסיכיאטר המחוזי ועוד כהנה וכהנה.
3/ד. כמי שקצת מעורה בכל הסיפור המתמשך הזה של רון, התחלתי להגיב לרשימותיו. בהתחלה, הגבתי תגובות ענייניות, ועוד מספר משתתפים הגיבו לו אף הם. אלא מאי? ככל שנקפו הימים, רון החל לגדף את כל מי שהגיב לו... הוא קילל, ובין היתר, הוא כינה אותי "נאצי".
אז ברור: כמנהל, יכולתי לחסום אותו ויתרה מכך: היות שהוא גם עבר לכתוב את תגובותיו בפורום "אקטואליה", יכולתי להשתמש בכוחי כמנהל ולמחוק לו את הפוסטים מלאי הקללות שלו. אבל לא עשיתי זאת, כמי שהבין את מצבו וכמי שלא רצה להסיר מעליו את האפשרות לשחרר קיטור. אז נכון. כשהגיעו מים עד נפש, קרה שהשבתי לו "בלשונו", או כפי שמ.ח.פ. רשם: "מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"... ועובדה: עובדה ש'רון ו.' עדיין משיב לי, לעתים כבן אנוש ולעתים כמקלל. מצבו הנפשי מעורער, אבל אנחנו לא ממש ב"כסאח" ולראיה, נכון להיום, אנו ממשיכים ומתכתבים גם ב"אישי" של תפוז.

עד כאן דבריי. אין לי בעיה להיות מודח מהניהול, אבל כפי שכתבתי לכם כבר בעבר: אדרוש בירור לפני שתחליטו.
בברכה, משה.
לא לא לא לא לא. הכול לא נכון, הכול מעוות, הכול הוצא מהקשרו, ובפעם הבאה שאופיע, אספר את הסיפור האמיתי.
 

$Michael

Member
אין לי ברירה אלא להגיב בצורה ממצה על דבריו של אדם, שנחסם תחת כמה וכמה כינויים, כאשר הוא מקפיד לחזור שוב ושוב לפרדס, תחת עוד כינויים חדשים.
קודם כל, אני לא באמת פונה אליך משה כי ממך התייאשתי מזמן. אני פונה לכל מי שעלול לקרוא את השטויות שאתה כותב ובאמת להאמין.

דבר שני, בטח שאחזור שוב ושוב לפרדס תחת עוד ועוד כינויים חדשים, אלא מה?! אני נחסם לצמיתות שוב ושוב על לא עוול בכפי על-ידי מטורלל חסימות ממדרגה ראשונה. מנהל עריץ, דיקטטור ורודן, שמתבדח כבדרך קבע על רודנותו והתעללותו בגולשי פורום אקטואליה שאותם אני מנסה להציל, כאילו שמדובר בנושא לצחוק.
רקע:
מדובר במי ששמו ה"מקורי" היה 'מ.ח.פ.' .
זה אינו שמי המקורי.
הוא הגדיר את עצמו כגאון פיננסי
כי אני כזה. מה אתה רוצה?
וביקש מימון עבור רכישת מניות שהוא "סימן" אותן כמועמדות לזינוק של מאות או אלפי אחוזים.
יותר מזה. מאות אלפי ומיליוני אחוזים. פעם זה נכון שהייתי יכול רק מאות ואלפי אחוזים אבל זה היה כשהייתי צעיר וטיפש. בן 22. היום אני בן 25.
כלומר: הוא ישתמש בכספי המשקיעים כדי לרכוש את אותן מניות [כי לו בעצמו אין כסף לרכישה מתאימה], ובהמשך, הוא יתחלק עם המשקיעים ברווחים.
תקשיב, מה זאת אומרת "רכישה מתאימה"? מכיוון שאני מדבר על עלייה עצומה באחוזים, אז כמובן שמדובר בדברים שעולים מעט מאוד מאוד אחרת אי-אפשר באמת להסיק ולהניח בצורה רצינית שתהיה עלייה של מאות ואלפי אחוזים כך שאני כן יכול לשים כסף שלי. מה שהיא בעצם הבעיה שלי, זה למה לשים רק את מה שיש לי כשאפשר לשים הרבה-הרבה יותר, באמצעות שיתוף הפעולה של משקיע נוסף, ולעשות הרבה-הרבה יותר כסף. חבל שאף-אחד לא מעוניין. אף-אחד לא רוצה להיות מיליארדר? כולם פה שונאים כסף? אני הבן-אדם השפוי היחיד כאן, באמת?
הוא פרסם את כתביו (הארוכים והמתישים יש לומר), בפורומים שונים, החל ב"שוק ההון" וכלה ב"אקטואליה".
כי גאונות צרופה אמורה להיות קצרה וקולעת? משפט אחד? אולי שניים?
היו שהתעלמו ממנו, אבל היו גם כאלה שהזהירו ממנו בהיותו שרלטן.
רק מתמודדת הנפש, כוכבית מצויה. אבל אני לא מכחיש שיכול להיות שהיו עוד אנשים שחשבו כך. אם כן, הם שמרו זאת לעצמם.
הוא החל לפנות לכותבים בפרטי ולהביע את דעתו הפסיכולוגית עליהם, ועל אחרים הוא אף העז לכתוב ע"ג הפורום הגלוי.
הההההאאאאא...(אנחה).

הנה הסיפור האמיתי:

ללא כל התגרות קודמת וללא שעשיתי להן דבר, שני מתמודדות נפש (וכשזה מגיע ממני, זה אומר הרבה, אני מתמחה בתחום בימים אלו ממש) בשם כוכבית מצויה וסתוונית333 קיללו, גידפו והשמיצו אותי במשך שבועות וחודשים, כל זה ללא שאני מקלל אותן בחזרה או אומר להן או עושה להן דבר, מה שכמובן מהווה ראיה חזקה להתמודדויות הנפשיות שלהן.

הרי כמובן שזה לא שאני אומר שכל מי שמקלל אדם אחר הוא מתמודד נפש. כמובן שלא. וכמובן שאני לא אומר שהן מתמודדות נפש כי זה אני עצמי שהן מקללות אותו אז זה אישי או משהו. גם זה לא העניין.

הקללות שלהן אותי הן ראיה אחת מני רבות להיותן מתמודדות נפש הזקוקות לעזרה, מכיוון שמה ששונה בין הקללות שלהן אותי לקללות של אנשים אחרים כל מיני אנשים אחרים, זה לא שהן קיללו אותי והמשיכו על סדר היום אלא קיללו אותי בקביעות ובדחיפות, כל הזמן, במשך שבועות וחודשים, כל זה ללא שאני אף-פעם מקלל בחזרה או מתגרה בהן בשום צורה או דרך שעלולה לגרור את הקללות האלו. לכן ברור שקו הפעולה הזה נובע מהן ולא ממני, ומהתמודדויות קשות שלהן עם עצמן ועם שדיהן הפנימיים.

לאחר שבועות וחודשים שזה מה שקורה, ואני כמו קדוש סותם את הפה וסופג, סותם את הפה וסופג, כי אני כזה קדוש ומהמם ולא מוכן לרדת לרמה שלהן ולקלל בחזרה, סוף כל סוף אמרתי ביני לבין עצמי "עד כאן", והתחלתי לענות בחזרה.

הקטע המצחיק, זה שאפילו כשכבר התחלתי לענות לקללות, הגידופים וההשמצות הבוטות שלהן אותי, כל זה ללא שאני פונה אליהן בכלל ולא כל התגרות מצדי, אפילו אז, לא באמת קיללתי בחזרה, אף-פעם, אפילו ולו פעם אחת. מה כן עניתי להן בחזרה? מה כן עשיתי? ביקשתי לעזור להן.

סיפרתי להן והסברתי להן שאני סטודנט לתואר ראשון בפסיכולוגיה, ורציתי וביקשתי לנהל דו-שיח בוגר ולנסות להבין ביחד איתן ובאמצעות הידע הנרחב והמעמיק שלי על פסיכולוגיה של בני-אדם, על איזו נקודה כואבת ההצלחה שלי, חוכמתי וכישרונותיי לוחצת להן. לא קללות בחזרה, אלא ניתוחים פסיכולוגיים של מה בי מפריע להן וניסיונות לעזור. לא ניתוחים פסיכולוגיים ככה סתם. אלא חוות דעת רציניות לחלוטין כדי לעזור להן להבין למה הן מתנהגות אליי ולהתמודד בצורה נכונה יותר, בוגרת יותר ופרודוקטיבית יותר עם הרגשות שנוכחותי כנראה מעוררת בהן.

הן מעולם לא שעו לניסיונותיי לעזור, והמשיכו להציק, להטריד ולקלל בכל הכוח ובפול גז, וקראו לי "נוכל", "טרול", "אפס מאופס", "פח זבל", "מקק", ועוד שאר ברכות שמהן התעקשתי בכל-כך הרבה חן ובגרות נפשית, להתעלם התעלמות גמורה, על אף שאני צעיר ולא כולם בגילי יכולים לעשות זאת.
הוא תקף בעיקר את המשתמשת "כוכבית מצויה"
אולי הייתי מאמין לך שאתה באמת לא יודע מה קורה פה או מה הסיפור, אילו הייתה את הבעיה הקטנה של עצם זה שדפוס הפעולה שלך של האשמה מודעת של הקורבן זה לא היה דבר שהיינו רואים אותו קודם במקרה של סתוונית מול כל הפורום, אבל בגלל שזה דפוס מוכר שלך, ובגלל שהסברתי לך דרך החשבון של ספנסר מה הסיפור האמיתי, ככל הנראה אתה עושה זאת בכוונה.

מעולם לא תקפתי את כוכבית מצויה. מעולם לא. כוכבית מצויה היא מתמודדת נפש שקיללה, גידפה, הטרידה והשמיצה, כל זה ללא כל התגרות ראשונית או קללות מצדי.

כאשר היא עושה את כל זה, ואני מסביר לה את הפסיכופתולוגיות שלה כדי שהיא תבין למה היא עושה את זה כי וואלה, יש מצב שהיא אפילו לא מבינה את עצמה מרוב שהמצב שלה חמור, ומכיוון שהפסיכופתולוגיות האלו הן לא קלות ולא פשוטות ככה שהדברים שאני צריך להגיד לה כדי לעזור להם הם דברים אולי קצת לא יפים או שלא נשמעים טוב, זה ממש לא אומר שאני תוקף אותה או משמיץ אותה או שום דבר. רק היום עוד פעם ניסיתי לעזור לה. מקווה שיצליח.
והיה לו גם תקל עם סתוונית333
עוד מתמודדת נפש. קשישה בודדה, עצובה, זועפת, מרירה, ערירית ולא מסופקת, שחוסר הסיפוק שלה העביר אותה על דעתה, וגרם לה להתייחס לכל הסובבים אותה כמו לזבל, תוך כדי שהיא תרתי משמע קוראת לנו פחי זבל על-ידי תמונות של פחי זבל שהיא טוענת עליהן טענת כזב שכוונתה היא למקום שאליו שייכים דבריו של הכותב (דבר חמור כשלעצמו שלא צריך להרשות אותו בין כה וכה) כאשר בפועל ברור גם לה וגם לכותב שהכוונה היא לכותב עצמו.

סתוונית היא אישה בגיל השלישי, שנכנסה לתקל עם כל אדם שאי-פעם שוחחה עמו, ובמקום לנהל דו-שיח על אי-הסכמות, מקללת בקללות של ילדה קטנה את כל הסובבים אותה על אי-ההסכמות והמחלוקות הקטנות ביותר.

זאת מתמודדת נפש לכל דבר ועניין וההתנהלות שלך בכל הקשור אליה, והצורה שבה חסמת את כל מי שהיא קיללה אותו ואותה אף-פעם לא, בשעה שהיא זאת שהתחילה, קיללה, הציקה והטרידה, זאת התנהלות הראויה לכל גינוי ומוכיחה משה את חוסר כשירותך הבוטה לשמש כמנהל.
לאחר שנחסם על ידי לצמיתות, הוא חזר שוב ושוב תחת כינויים שונים ומשונים, וכאשר הצלחתי לזהות שמדובר בו - הוא נחסם שוב ושוב.
כן, כי אתה בריון וירטואלי שמאז ומעולם נעמד לצידם של התוקפים וחסם את הקורבנות. זה ידוע. מכירים אותך לא מהיום.

מכיוון שאני חסום לצמיתות על לא עוול בכפי ובגלל מנהל שאינו כשיר לתפקידו, כמובן שאין שום סיבה שלא אהיה כאן, כמובן שהחלטותיך בטלות וחסרות כל לגיטימיות, ולכן כמובן שמותר לי להמשיך לחזור שוב ושוב.

בטח ובטח כאשר אני האדם הכי חכם ומוכשר שכותב באתר ויש לכם מזל עצום על זה שזכיתם בי.
בהמשך, הוא פנה אלי גם בדוא"ל האישי שלי, והתחנן שאשחרר אותו מהחסימה.
שקר גס ובוטה. עיוות קשה של מה שבאמת קרה. מתוך החשבון של ספנסר, בהודעות הפרטיות איתך:

"אני בכל מקרה הולך להיות כאן וזה לא נראה טוב שאתה לא רוצה שאני אהיה פה ואני עדיין כאן. זה לא נראה טוב. מבלי שאני מתכוון ומבלי שזאת הכוונה שלי, זה שם אותך ואת המעמד שלך ללעג. ואני לא הולך להפסיק להיות כאן ואתה לא יכול לעצור אותי, אז זה לא יהיה קל יותר אם פשוט תוותר?

אשמח אם "תרשה" לי לחזור".

סוף ציטוט.

טענתך שהתחננתי היא שקר שנועד לבזות אותי ולגרום לך עצמך להרגיש חזק ורב עוצמה, כאילו שאתה קובע מי יהיה כאן ומי לא, כשאתה ממש לא. השתן עלה לך לראש. זה ידוע. נטרפת מרוב כוח. הקטע הממש מצחיק, שלא להגיד ממש מטומטם, זה שאתה בסה"כ מנהל של פורום שכותבים בו איזה עשרים אנשים בלחץ באיזשהו אתר פורומים עלוב ונידח. כלומר-זה ממש לא הרבה כוח. כלומר-היה צריך ממש מעט כוח כדי שאתה תיטרף כך מרוב כוח והשתן יעלה לך לראש. זה מגוחך וזה מעיד על חולשה. אני עצמי לו היו ממנים אותי לנשיא של העולם, אפילו לא הייתי ממצמץ.
שיחררתי לזמן מה, אבל הוא חזר לסורו והמשיך לפגוע בכוכבית באופן גלוי וישיר,
שקר גס ובוטה. בסה"כ שוב הפניתי אותה לטיפול, לאחר ששוב קיללה, גידפה, הציקה והטרידה, כאשר הופיעה לפתע בשרשור שהיא בכלל לא הייתה בו בהתחלה, והופיעה בו רק כי אני עצמי הופעתי בו, ורק בשביל לקלל אותי, לגדף אותי, להשמיץ אותי ולהטריד אותי, כמו תמיד-מבלי שפניתי אליה או דיברתי איתה, מבלי שהיא בכלל הייתה שם.

הושעיתי לצמיתות על לא עוול בכפי והודעתי נמחקה, בשעה שכוכבית לא הושעתה אפילו לא ליום, הודעת הקללות שלה אותי נשארה, ואף היא הוסיפה הודעת קללות שלה אותי נוספת. שתי ההודעות עם הקללות המנותקות מהמציאות שלה אותי ושהיא קיללה אותי מבלי שפניתי אליה ובשרשור שהיא לא הופיעה בו עד שאני הופעתי בו, מצויות בשרשור המדובר עד עצם היום הזה לעיני כל העולם לראות אותן.

אחר-כך כשאני אומר את האמת העובדתית על זה שיש לה אובססיה חולנית אליי (גם כן דבר שזה בסדר וזה נכון ושזה צודק שאני אגיד אותו כי הוא נכון וכי הוא יכול לעזור לכוכבית להיות מודעת לעצמה והיא צריכה לדעת את זה כדי לטפל בעצמה), אתה מאיים בעירוב רשויות החוק, כאילו שזאת לא אמת וכאילו שאם כל הסיפור שלי ושל כוכבית יוצג בפני רשויות החוק, זה יהיה אני ולא היא (ספוילר-היא זאת שתסתבך בצרות. למשטרה אין את ההטיות שלך משה והיא גם בודקת דברים יותר לעומק).
 

$Michael

Member
אין לי ברירה אלא להגיב בצורה ממצה על דבריו של אדם, שנחסם תחת כמה וכמה כינויים, כאשר הוא מקפיד לחזור שוב ושוב לפרדס, תחת עוד כינויים חדשים.

רקע:
מדובר במי ששמו ה"מקורי" היה 'מ.ח.פ.' . הוא הגדיר את עצמו כגאון פיננסי, וביקש מימון עבור רכישת מניות שהוא "סימן" אותן כמועמדות לזינוק של מאות או אלפי אחוזים. כלומר: הוא ישתמש בכספי המשקיעים כדי לרכוש את אותן מניות [כי לו בעצמו אין כסף לרכישה מתאימה], ובהמשך, הוא יתחלק עם המשקיעים ברווחים. הוא פרסם את כתביו (הארוכים והמתישים יש לומר), בפורומים שונים, החל ב"שוק ההון" וכלה ב"אקטואליה". היו שהתעלמו ממנו, אבל היו גם כאלה שהזהירו ממנו בהיותו שרלטן. הוא החל לפנות לכותבים בפרטי ולהביע את דעתו הפסיכולוגית עליהם, ועל אחרים הוא אף העז לכתוב ע"ג הפורום הגלוי. הוא תקף בעיקר את המשתמשת "כוכבית מצויה" והיה לו גם תקל עם סתוונית333. לאחר שנחסם על ידי לצמיתות, הוא חזר שוב ושוב תחת כינויים שונים ומשונים, וכאשר הצלחתי לזהות שמדובר בו - הוא נחסם שוב ושוב.
בהמשך, הוא פנה אלי גם בדוא"ל האישי שלי, והתחנן שאשחרר אותו מהחסימה. שיחררתי לזמן מה, אבל הוא חזר לסורו והמשיך לפגוע בכוכבית באופן גלוי וישיר, כשהוא משתמש בתירוץ, שבהיותו תלמיד מצטיין בפסיכולוגיה (באוניברסיטה הפתוחה), הוא רשאי לפרסם את חוות דעתו... (והיכן החיסיון הרפואי, גם אם הוא קיבל כבר את ההסמכה, (וכידוע: הוא לא קיבל)? ואז הוא גם החל לאיים עלי... והנה, הוא חוזר ומאיים כאן שוב, גם עליי וגם עליכם!
ולראיה: "אם אתה לא מוכן לחסום אותו לצמיתות אז תוריד אותו מהניהול לכל הפחות או שאחסל אותו בעצמי ואותך ביחד איתו".

לגבי עצמי:
1. האיש מזכיר חסימות ממושכות שמשתתפים נחסמו על ידי. נכון. היו כמה כאלה. זה קרה, לאחר שפניתי להנהלה, וביקשתי סיוע, אלא שההנהלה סירבה אפילו להשיב (שלא לדבר על הפעלת סמכות מצידה). לכן, נאלצתי לפעול בכוחותיי שניתנו לי בהיותי מנהל. אז לעתים חסמתי משתתפים לתקופות ממושכות יחסית, לאחר שאזהרות לא הועילו, והם חזרו ופגעו שוב ושוב בגופם של כותבים אחרים, שאותם הם גידפו, תוך שפגעו ב"רמתם השכלית" וכיו"ב.
יש לומר, שמזה כמה חודשים, חדלתי כמעט לחלוטין מלהשתמש בשוט החסימה הממושכת, למעט במקרים מאד בודדים, וזאת לאחר ששני משתתפים (שגרמו לעיקר הבלגן בפורום), החליטו להיעלם מהפרדס ביזמתם האישית - על אף העובדה שהם אינם חסומים. ולכן ומאז, כעת הכל מתנהל על מי מנוחות, לשמחתי ולשמחתם של שאר הגולשים בשני פורומים שכנים: כלומר: ימות המשיח הגיעו.

2. אזכיר, שפעמים רבות פניתי אליכם בעבר, ובעיקר בשל התנהלותם הפוחזת של 2 משתתפים: 'שחר 676' ו-'סבא של כיפה אדומה'.
שני אלה, פגעו בהתנהלות 2 פורומים שכנים: פורום אקטואליה ופורום חורזים וכותבים. מצב זה, גרם לחיכוכים ביני לבין מנהלת הפורום השכן, משום שהיא התנגדה לגישתי = גישת החסימה. אבל בהמשך, שני אלה מצאו לנכון (כתודה אישית בעבור הגנתה עליהם), לפגוע בה באופן אישי, ולאחר שנחסמו, הם המשיכו בדרכם הפוחזת על דפי הפייסבוק.
ואז, ממש באותם ימים, 'סבא של כיפה אדומה' פנה אליכם וביקש לבטל את חסימתו. אתם פניתם אלי (הודיה) ושאלתם להסכמתי. כמובן שסירבתי וגם הסברתי למה.
ומה נהיה? שני אלה קיבלו את פרס הפוליצר, וכעת הם מנהלים יחדיו את פורום 'מפלגת הליכוד'. כבוד!
ואם תפשפשו בפוסטים של סבא, תוכלו להיווכח שוב ושוב בסטיותיו המיניות שהוא לא חדל מלפרסמן, כחלק ממשנת הקודש שלו.
לזכותם ייאמר, שנכון לרגע זה, הם דווקא כן מקפידים שלא לפגוע במשתמשים והם גם נזהרים מלהזכיר אותי ואת המנהלת השכנה.
אמת זו אמת ומה שנכון לומר, אני אומר.

3. כעת, בא נתנאל פ. ומזכיר, ש: "האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שהוא מציק, מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"?

אז רק לגבי אותו "קשיש גוסס וחסר ישע": אוכל לומר לגביו מספר דברים.
3/א. מדובר במשתמש בשם 'רון ו'. ולגופו של עניין: 'הקשיש' הזה הוא אדם, שלדבריו (הכתובים) הוא בן 64. אז בוא ולא נתחיל בוויכוח, האם 64 ייחשב כקשיש או שלא.
3/ב. לא ניכנס להיסטוריה הרחוקה של דרכי התבטאותו של אותו 'רון ו.' - שהוא כידוע משתמש וותיק בתפוז. שכן, גם אם יש מה לומר לגבי זה, אין הדבר רלוונטי כעת. אדגיש רק, שלי באופן אישי, לא היו כל חיכוכים עם אותו רון, מאז שהיכרנו כאן בפרדס.
3/ג. לקראת סוף הקיץ, רון החל להעלות פוסטים על סבל רב שהוא סובל, בשל עקירת שן וטיפול כושל בשן שכנה. הוא כתב על כך בפורום המומחים / שיניים וכפי שניתן ללמוד, הגבתי לו שם תגובות ארוכות. https://www.tapuz.co.il/threads/האם-יש-להמתין-וכמה-כדי-לעשות-גשר-במקום-שן-שנעקרה.15575809/
בהמשך, התכתבנו על אותו נושא בדוא"ל האישי למשך עוד פרק זמן, עד שהוא חדל מלהשיב לי.
לאחרונה, הוא החל לפרסם פוסטים על הסבל הרב שהוא ממשיך וסובל, סבל שמביאו למצבי ייאוש; הוא גוסס; הוא לא זוכה לקבל טיפול כשהוא מגיע לבתי החולים, משום שהוצא כנגדו "כרטיס אדום" ע"י הפסיכיאטר המחוזי ועוד כהנה וכהנה.
3/ד. כמי שקצת מעורה בכל הסיפור המתמשך הזה של רון, התחלתי להגיב לרשימותיו. בהתחלה, הגבתי תגובות ענייניות, ועוד מספר משתתפים הגיבו לו אף הם. אלא מאי? ככל שנקפו הימים, רון החל לגדף את כל מי שהגיב לו... הוא קילל, ובין היתר, הוא כינה אותי "נאצי".
אז ברור: כמנהל, יכולתי לחסום אותו ויתרה מכך: היות שהוא גם עבר לכתוב את תגובותיו בפורום "אקטואליה", יכולתי להשתמש בכוחי כמנהל ולמחוק לו את הפוסטים מלאי הקללות שלו. אבל לא עשיתי זאת, כמי שהבין את מצבו וכמי שלא רצה להסיר מעליו את האפשרות לשחרר קיטור. אז נכון. כשהגיעו מים עד נפש, קרה שהשבתי לו "בלשונו", או כפי שמ.ח.פ. רשם: "מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"... ועובדה: עובדה ש'רון ו.' עדיין משיב לי, לעתים כבן אנוש ולעתים כמקלל. מצבו הנפשי מעורער, אבל אנחנו לא ממש ב"כסאח" ולראיה, נכון להיום, אנו ממשיכים ומתכתבים גם ב"אישי" של תפוז.

עד כאן דבריי. אין לי בעיה להיות מודח מהניהול, אבל כפי שכתבתי לכם כבר בעבר: אדרוש בירור לפני שתחליטו.
בברכה, משה.
שהוא משתמש בתירוץ, שבהיותו תלמיד מצטיין בפסיכולוגיה (באוניברסיטה הפתוחה), הוא רשאי לפרסם את חוות דעתו...
לא. כמובן שזה עוזר ללגיטימיות של דבריי אבל אני בעיקר עושה את זה כי אני מנסה לעזור לה. ללא שמץ ששל ספק, מדובר באישה מתמודדת.

זה שהיא מתמודדת לא נותן לה את הזכות או הלגיטימציה להציק, להטריד ולקלל אף-אחד ויש לה מזל שהתגובה שלי היא תגובה מאוד מבינה ומכילה, ומתחילה ונגמרת בניסיונות לעזור לה ולטפל בה, כדי שלא יכאב לה כל-כך, כפי מה שכואב לה, כפי מה שצריך להיות כואב לה, כדי שהיא תציק, תטריד ותקלל אדם חף מפשע שלא עשה לה דבר במשך שבועות וחודשים, תוך כדי מרדף אובססיבי וחולני שלה אחריי ברחבי השרשורים והפורומים השונים, והופעתה בשביל לקלל אותי בכל מקום שבו אני מופיע, ומספיק שאפילו רק שמי מוזכר כדי שהיא תופיע ותקלל.
(והיכן החיסיון הרפואי, גם אם הוא קיבל כבר את ההסמכה, (וכידוע: הוא לא קיבל)?
כוכבית מצויה לא זכאית לחיסיון כזה מכיוון שהיא לא מטופלת שלי המשלמת לי עבור טיפול, וכמובן, הרבה יותר חשוב, האנונימיות שמספק לה האינטרנט ועצם זה שאיננו יודעים מי היא.

כבר עכשיו אני יודע טוב יותר לאבחן ולטפל מכל אדם שכן כבר קיבל הסמכה לכך. אני כישרון טבעי בפסיכולוגיה, כמו גם בתחומים אחרים.
ואז הוא גם החל לאיים עלי... והנה, הוא חוזר ומאיים כאן שוב, גם עליי וגם עליכם!
ולראיה: "אם אתה לא מוכן לחסום אותו לצמיתות אז תוריד אותו מהניהול לכל הפחות או שאחסל אותו בעצמי ואותך ביחד איתו".
כמובן שהכוונה היא לחיסול וירטואלי. אין שום דבר לא חוקי במישהו שמאיים על מישהו אחר שהוא לא יחזיק בתפקיד שהוא לא ראוי להחזיק בו. לפחות לא כאשר מדובר במנהל פורום נידח באתר פורומים.
לגבי עצמי:
1. האיש מזכיר חסימות ממושכות שמשתתפים נחסמו על ידי. נכון. היו כמה כאלה. זה קרה, לאחר שפניתי להנהלה, וביקשתי סיוע, אלא שההנהלה סירבה אפילו להשיב (שלא לדבר על הפעלת סמכות מצידה). לכן, נאלצתי לפעול בכוחותיי שניתנו לי בהיותי מנהל. אז לעתים חסמתי משתתפים לתקופות ממושכות יחסית, לאחר שאזהרות לא הועילו, והם חזרו ופגעו שוב ושוב בגופם של כותבים אחרים, שאותם הם גידפו, תוך שפגעו ב"רמתם השכלית" וכיו"ב.
יש לומר, שמזה כמה חודשים, חדלתי כמעט לחלוטין מלהשתמש בשוט החסימה הממושכת, למעט במקרים מאד בודדים, וזאת לאחר ששני משתתפים (שגרמו לעיקר הבלגן בפורום), החליטו להיעלם מהפרדס ביזמתם האישית - על אף העובדה שהם אינם חסומים. ולכן ומאז, כעת הכל מתנהל על מי מנוחות, לשמחתי ולשמחתם של שאר הגולשים בשני פורומים שכנים: כלומר: ימות המשיח הגיעו.

2. אזכיר, שפעמים רבות פניתי אליכם בעבר, ובעיקר בשל התנהלותם הפוחזת של 2 משתתפים: 'שחר 676' ו-'סבא של כיפה אדומה'.
שני אלה, פגעו בהתנהלות 2 פורומים שכנים: פורום אקטואליה ופורום חורזים וכותבים. מצב זה, גרם לחיכוכים ביני לבין מנהלת הפורום השכן, משום שהיא התנגדה לגישתי = גישת החסימה. אבל בהמשך, שני אלה מצאו לנכון (כתודה אישית בעבור הגנתה עליהם), לפגוע בה באופן אישי, ולאחר שנחסמו, הם המשיכו בדרכם הפוחזת על דפי הפייסבוק.
ואז, ממש באותם ימים, 'סבא של כיפה אדומה' פנה אליכם וביקש לבטל את חסימתו. אתם פניתם אלי (הודיה) ושאלתם להסכמתי. כמובן שסירבתי וגם הסברתי למה.
ומה נהיה? שני אלה קיבלו את פרס הפוליצר, וכעת הם מנהלים יחדיו את פורום 'מפלגת הליכוד'. כבוד!
ואם תפשפשו בפוסטים של סבא, תוכלו להיווכח שוב ושוב בסטיותיו המיניות שהוא לא חדל מלפרסמן, כחלק ממשנת הקודש שלו.
לזכותם ייאמר, שנכון לרגע זה, הם דווקא כן מקפידים שלא לפגוע במשתמשים והם גם נזהרים מלהזכיר אותי ואת המנהלת השכנה.
אמת זו אמת ומה שנכון לומר, אני אומר.
אין הצדקה למה שאתה עושה פה לאנשים. יש מאות תלונות של עשרות גולשים. עוד לא הבנת שאתה לא באמת יכול לצאת מזה באמצעות מילים יפות ומתק שפתיים? הסיבה היחידה שאתה יוצא וממשיך לצאת מזה היא שההנהלה הגבוהה שמה *** עליי, עליך ועל כל גולשי כל הפורומים כאחד.
 

$Michael

Member
אין לי ברירה אלא להגיב בצורה ממצה על דבריו של אדם, שנחסם תחת כמה וכמה כינויים, כאשר הוא מקפיד לחזור שוב ושוב לפרדס, תחת עוד כינויים חדשים.

רקע:
מדובר במי ששמו ה"מקורי" היה 'מ.ח.פ.' . הוא הגדיר את עצמו כגאון פיננסי, וביקש מימון עבור רכישת מניות שהוא "סימן" אותן כמועמדות לזינוק של מאות או אלפי אחוזים. כלומר: הוא ישתמש בכספי המשקיעים כדי לרכוש את אותן מניות [כי לו בעצמו אין כסף לרכישה מתאימה], ובהמשך, הוא יתחלק עם המשקיעים ברווחים. הוא פרסם את כתביו (הארוכים והמתישים יש לומר), בפורומים שונים, החל ב"שוק ההון" וכלה ב"אקטואליה". היו שהתעלמו ממנו, אבל היו גם כאלה שהזהירו ממנו בהיותו שרלטן. הוא החל לפנות לכותבים בפרטי ולהביע את דעתו הפסיכולוגית עליהם, ועל אחרים הוא אף העז לכתוב ע"ג הפורום הגלוי. הוא תקף בעיקר את המשתמשת "כוכבית מצויה" והיה לו גם תקל עם סתוונית333. לאחר שנחסם על ידי לצמיתות, הוא חזר שוב ושוב תחת כינויים שונים ומשונים, וכאשר הצלחתי לזהות שמדובר בו - הוא נחסם שוב ושוב.
בהמשך, הוא פנה אלי גם בדוא"ל האישי שלי, והתחנן שאשחרר אותו מהחסימה. שיחררתי לזמן מה, אבל הוא חזר לסורו והמשיך לפגוע בכוכבית באופן גלוי וישיר, כשהוא משתמש בתירוץ, שבהיותו תלמיד מצטיין בפסיכולוגיה (באוניברסיטה הפתוחה), הוא רשאי לפרסם את חוות דעתו... (והיכן החיסיון הרפואי, גם אם הוא קיבל כבר את ההסמכה, (וכידוע: הוא לא קיבל)? ואז הוא גם החל לאיים עלי... והנה, הוא חוזר ומאיים כאן שוב, גם עליי וגם עליכם!
ולראיה: "אם אתה לא מוכן לחסום אותו לצמיתות אז תוריד אותו מהניהול לכל הפחות או שאחסל אותו בעצמי ואותך ביחד איתו".

לגבי עצמי:
1. האיש מזכיר חסימות ממושכות שמשתתפים נחסמו על ידי. נכון. היו כמה כאלה. זה קרה, לאחר שפניתי להנהלה, וביקשתי סיוע, אלא שההנהלה סירבה אפילו להשיב (שלא לדבר על הפעלת סמכות מצידה). לכן, נאלצתי לפעול בכוחותיי שניתנו לי בהיותי מנהל. אז לעתים חסמתי משתתפים לתקופות ממושכות יחסית, לאחר שאזהרות לא הועילו, והם חזרו ופגעו שוב ושוב בגופם של כותבים אחרים, שאותם הם גידפו, תוך שפגעו ב"רמתם השכלית" וכיו"ב.
יש לומר, שמזה כמה חודשים, חדלתי כמעט לחלוטין מלהשתמש בשוט החסימה הממושכת, למעט במקרים מאד בודדים, וזאת לאחר ששני משתתפים (שגרמו לעיקר הבלגן בפורום), החליטו להיעלם מהפרדס ביזמתם האישית - על אף העובדה שהם אינם חסומים. ולכן ומאז, כעת הכל מתנהל על מי מנוחות, לשמחתי ולשמחתם של שאר הגולשים בשני פורומים שכנים: כלומר: ימות המשיח הגיעו.

2. אזכיר, שפעמים רבות פניתי אליכם בעבר, ובעיקר בשל התנהלותם הפוחזת של 2 משתתפים: 'שחר 676' ו-'סבא של כיפה אדומה'.
שני אלה, פגעו בהתנהלות 2 פורומים שכנים: פורום אקטואליה ופורום חורזים וכותבים. מצב זה, גרם לחיכוכים ביני לבין מנהלת הפורום השכן, משום שהיא התנגדה לגישתי = גישת החסימה. אבל בהמשך, שני אלה מצאו לנכון (כתודה אישית בעבור הגנתה עליהם), לפגוע בה באופן אישי, ולאחר שנחסמו, הם המשיכו בדרכם הפוחזת על דפי הפייסבוק.
ואז, ממש באותם ימים, 'סבא של כיפה אדומה' פנה אליכם וביקש לבטל את חסימתו. אתם פניתם אלי (הודיה) ושאלתם להסכמתי. כמובן שסירבתי וגם הסברתי למה.
ומה נהיה? שני אלה קיבלו את פרס הפוליצר, וכעת הם מנהלים יחדיו את פורום 'מפלגת הליכוד'. כבוד!
ואם תפשפשו בפוסטים של סבא, תוכלו להיווכח שוב ושוב בסטיותיו המיניות שהוא לא חדל מלפרסמן, כחלק ממשנת הקודש שלו.
לזכותם ייאמר, שנכון לרגע זה, הם דווקא כן מקפידים שלא לפגוע במשתמשים והם גם נזהרים מלהזכיר אותי ואת המנהלת השכנה.
אמת זו אמת ומה שנכון לומר, אני אומר.

3. כעת, בא נתנאל פ. ומזכיר, ש: "האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שהוא מציק, מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"?

אז רק לגבי אותו "קשיש גוסס וחסר ישע": אוכל לומר לגביו מספר דברים.
3/א. מדובר במשתמש בשם 'רון ו'. ולגופו של עניין: 'הקשיש' הזה הוא אדם, שלדבריו (הכתובים) הוא בן 64. אז בוא ולא נתחיל בוויכוח, האם 64 ייחשב כקשיש או שלא.
3/ב. לא ניכנס להיסטוריה הרחוקה של דרכי התבטאותו של אותו 'רון ו.' - שהוא כידוע משתמש וותיק בתפוז. שכן, גם אם יש מה לומר לגבי זה, אין הדבר רלוונטי כעת. אדגיש רק, שלי באופן אישי, לא היו כל חיכוכים עם אותו רון, מאז שהיכרנו כאן בפרדס.
3/ג. לקראת סוף הקיץ, רון החל להעלות פוסטים על סבל רב שהוא סובל, בשל עקירת שן וטיפול כושל בשן שכנה. הוא כתב על כך בפורום המומחים / שיניים וכפי שניתן ללמוד, הגבתי לו שם תגובות ארוכות. https://www.tapuz.co.il/threads/האם-יש-להמתין-וכמה-כדי-לעשות-גשר-במקום-שן-שנעקרה.15575809/
בהמשך, התכתבנו על אותו נושא בדוא"ל האישי למשך עוד פרק זמן, עד שהוא חדל מלהשיב לי.
לאחרונה, הוא החל לפרסם פוסטים על הסבל הרב שהוא ממשיך וסובל, סבל שמביאו למצבי ייאוש; הוא גוסס; הוא לא זוכה לקבל טיפול כשהוא מגיע לבתי החולים, משום שהוצא כנגדו "כרטיס אדום" ע"י הפסיכיאטר המחוזי ועוד כהנה וכהנה.
3/ד. כמי שקצת מעורה בכל הסיפור המתמשך הזה של רון, התחלתי להגיב לרשימותיו. בהתחלה, הגבתי תגובות ענייניות, ועוד מספר משתתפים הגיבו לו אף הם. אלא מאי? ככל שנקפו הימים, רון החל לגדף את כל מי שהגיב לו... הוא קילל, ובין היתר, הוא כינה אותי "נאצי".
אז ברור: כמנהל, יכולתי לחסום אותו ויתרה מכך: היות שהוא גם עבר לכתוב את תגובותיו בפורום "אקטואליה", יכולתי להשתמש בכוחי כמנהל ולמחוק לו את הפוסטים מלאי הקללות שלו. אבל לא עשיתי זאת, כמי שהבין את מצבו וכמי שלא רצה להסיר מעליו את האפשרות לשחרר קיטור. אז נכון. כשהגיעו מים עד נפש, קרה שהשבתי לו "בלשונו", או כפי שמ.ח.פ. רשם: "מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"... ועובדה: עובדה ש'רון ו.' עדיין משיב לי, לעתים כבן אנוש ולעתים כמקלל. מצבו הנפשי מעורער, אבל אנחנו לא ממש ב"כסאח" ולראיה, נכון להיום, אנו ממשיכים ומתכתבים גם ב"אישי" של תפוז.

עד כאן דבריי. אין לי בעיה להיות מודח מהניהול, אבל כפי שכתבתי לכם כבר בעבר: אדרוש בירור לפני שתחליטו.
בברכה, משה.
3. כעת, בא נתנאל פ. ומזכיר, ש: "האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שהוא מציק, מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"?

אז רק לגבי אותו "קשיש גוסס וחסר ישע": אוכל לומר לגביו מספר דברים.
3/א. מדובר במשתמש בשם 'רון ו'. ולגופו של עניין: 'הקשיש' הזה הוא אדם, שלדבריו (הכתובים) הוא בן 64. אז בוא ולא נתחיל בוויכוח, האם 64 ייחשב כקשיש או שלא.
3/ב. לא ניכנס להיסטוריה הרחוקה של דרכי התבטאותו של אותו 'רון ו.' - שהוא כידוע משתמש וותיק בתפוז. שכן, גם אם יש מה לומר לגבי זה, אין הדבר רלוונטי כעת. אדגיש רק, שלי באופן אישי, לא היו כל חיכוכים עם אותו רון, מאז שהיכרנו כאן בפרדס.
3/ג. לקראת סוף הקיץ, רון החל להעלות פוסטים על סבל רב שהוא סובל, בשל עקירת שן וטיפול כושל בשן שכנה. הוא כתב על כך בפורום המומחים / שיניים וכפי שניתן ללמוד, הגבתי לו שם תגובות ארוכות. https://www.tapuz.co.il/threads/האם-יש-להמתין-וכמה-כדי-לעשות-גשר-במקום-שן-שנעקרה.15575809/
בהמשך, התכתבנו על אותו נושא בדוא"ל האישי למשך עוד פרק זמן, עד שהוא חדל מלהשיב לי.
לאחרונה, הוא החל לפרסם פוסטים על הסבל הרב שהוא ממשיך וסובל, סבל שמביאו למצבי ייאוש; הוא גוסס; הוא לא זוכה לקבל טיפול כשהוא מגיע לבתי החולים, משום שהוצא כנגדו "כרטיס אדום" ע"י הפסיכיאטר המחוזי ועוד כהנה וכהנה.
3/ד. כמי שקצת מעורה בכל הסיפור המתמשך הזה של רון, התחלתי להגיב לרשימותיו. בהתחלה, הגבתי תגובות ענייניות, ועוד מספר משתתפים הגיבו לו אף הם. אלא מאי? ככל שנקפו הימים, רון החל לגדף את כל מי שהגיב לו... הוא קילל, ובין היתר, הוא כינה אותי "נאצי".
אז ברור: כמנהל, יכולתי לחסום אותו ויתרה מכך: היות שהוא גם עבר לכתוב את תגובותיו בפורום "אקטואליה", יכולתי להשתמש בכוחי כמנהל ולמחוק לו את הפוסטים מלאי הקללות שלו. אבל לא עשיתי זאת, כמי שהבין את מצבו וכמי שלא רצה להסיר מעליו את האפשרות לשחרר קיטור. אז נכון. כשהגיעו מים עד נפש, קרה שהשבתי לו "בלשונו", או כפי שמ.ח.פ. רשם: "מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"... ועובדה: עובדה ש'רון ו.' עדיין משיב לי, לעתים כבן אנוש ולעתים כמקלל. מצבו הנפשי מעורער, אבל אנחנו לא ממש ב"כסאח" ולראיה, נכון להיום, אנו ממשיכים ומתכתבים גם ב"אישי" של תפוז.
איני מודע למערכת היחסים שלך אתו במלואה. יכול להיות שאני באמת לא יודע הכול, ואם שגיתי בדרך כלשהי, אני מתנצל. אני רק יודע מה ראיתי את רון כותב עליך אבל גם זה, יכול להיות, לא הכול. בכל מקרה זה לא משנה כי יש מספיק חומרים אחרים.
עד כאן דבריי. אין לי בעיה להיות מודח מהניהול, אבל כפי שכתבתי לכם כבר בעבר: אדרוש בירור לפני שתחליטו.
בברכה, משה.
יש עשרות תמונות ומאות תלונות של עשרות גולשים. בירור לא יעזור לך אז מה הפואנטה?
וישוב מ.ח.פ. ויציק.
אני לא מציק. זה אתה עושה את זה כשאתה סותם את הפה לאנשים טובים ופוגע בזכותם לחופש הדיבור. תתפטר עריץ אכזר. שחרר את עמי!

ועכשיו, לכל מי שעלול לקרוא את זה, הנה חלק קטן מתוך "פועלו" של משה רק מהשבועות והחודשים האחרונים:

שלושה גולשים שאינם חסומים בשם קצה11, סתוונית333 וכתומיש מתנזרים מפורום אקטואליה בגלל חוסר הסכמתם עם דרך ניהול הפורום על-ידי העריץ, ניהול מזעזע שאינו מתקבל על הדעת.

דפי64 חסומה לצמיתות על-ידו ונראה שלאף-אחד לא אכפת.

גולש בשם ai27 רק לאחרונה נחסם על ידו לשבועיים.

גולש בשם ערני31 רק לאחרונה נחסם על-ידו לשבועיים.

משתמש בשם דני אבני רק לאחרונה חזר מחסימה לחודשיים שחסם אותו משה.

משתמש בשם דורי 30 רק לאחרונה נחסם לתקופה לא ידועה והינו עדיין חסום.

גולש גוסס ולוקה בליבו בשם פי 10 מארס רק לאחרונה יצא מחסימה לארבע חודשים.

לא יכול להיות שכל האנשים האלו היו לא בסדר ובטח שלא מגיעים להם עונשי חסימות ממושכים בטירוף כאלו.

משה הוא עריץ, רודן, סותם פיות שהרס פורום אחד ועכשיו הוא הורס עוד אחד. פורום ציפורי לילה נהרס, וכעת הוא מנהל את פורום אקטואליה, שבעבר מולאו בו שש דפים של שרשורים ביום, כעת היקף הפעילות בפורום אקטואליה הצטמצם ל-3 עמודים ביום בלבד!

הפעילות ב-"אקטואליה" הצטמצמה בגלל משה בחמישים אחוז!

עד כאן דבריי.

אני חוזר ואומר:

דבריי אינם מופנים לא למשה, שעד השלב הזה אני כבר לא מצפה ממנו לכלום, וגם לא להנהלה הגבוהה, שעד השלב הזה, גם ממנה אני לא מצפה לכלום. אני כותב את הדברים למען כל מי שעלול לקרוא אותם או לקרוא את דבריו של משה ולהאמין לשקריו הנוראיים ועיוותיו את המציאות ואת מה שהתרחש. הנה האמת.
 
נערך לאחרונה ב:

$Michael

Member
אין לי ברירה אלא להגיב בצורה ממצה על דבריו של אדם, שנחסם תחת כמה וכמה כינויים, כאשר הוא מקפיד לחזור שוב ושוב לפרדס, תחת עוד כינויים חדשים.

רקע:
מדובר במי ששמו ה"מקורי" היה 'מ.ח.פ.' . הוא הגדיר את עצמו כגאון פיננסי, וביקש מימון עבור רכישת מניות שהוא "סימן" אותן כמועמדות לזינוק של מאות או אלפי אחוזים. כלומר: הוא ישתמש בכספי המשקיעים כדי לרכוש את אותן מניות [כי לו בעצמו אין כסף לרכישה מתאימה], ובהמשך, הוא יתחלק עם המשקיעים ברווחים. הוא פרסם את כתביו (הארוכים והמתישים יש לומר), בפורומים שונים, החל ב"שוק ההון" וכלה ב"אקטואליה". היו שהתעלמו ממנו, אבל היו גם כאלה שהזהירו ממנו בהיותו שרלטן. הוא החל לפנות לכותבים בפרטי ולהביע את דעתו הפסיכולוגית עליהם, ועל אחרים הוא אף העז לכתוב ע"ג הפורום הגלוי. הוא תקף בעיקר את המשתמשת "כוכבית מצויה" והיה לו גם תקל עם סתוונית333. לאחר שנחסם על ידי לצמיתות, הוא חזר שוב ושוב תחת כינויים שונים ומשונים, וכאשר הצלחתי לזהות שמדובר בו - הוא נחסם שוב ושוב.
בהמשך, הוא פנה אלי גם בדוא"ל האישי שלי, והתחנן שאשחרר אותו מהחסימה. שיחררתי לזמן מה, אבל הוא חזר לסורו והמשיך לפגוע בכוכבית באופן גלוי וישיר, כשהוא משתמש בתירוץ, שבהיותו תלמיד מצטיין בפסיכולוגיה (באוניברסיטה הפתוחה), הוא רשאי לפרסם את חוות דעתו... (והיכן החיסיון הרפואי, גם אם הוא קיבל כבר את ההסמכה, (וכידוע: הוא לא קיבל)? ואז הוא גם החל לאיים עלי... והנה, הוא חוזר ומאיים כאן שוב, גם עליי וגם עליכם!
ולראיה: "אם אתה לא מוכן לחסום אותו לצמיתות אז תוריד אותו מהניהול לכל הפחות או שאחסל אותו בעצמי ואותך ביחד איתו".

לגבי עצמי:
1. האיש מזכיר חסימות ממושכות שמשתתפים נחסמו על ידי. נכון. היו כמה כאלה. זה קרה, לאחר שפניתי להנהלה, וביקשתי סיוע, אלא שההנהלה סירבה אפילו להשיב (שלא לדבר על הפעלת סמכות מצידה). לכן, נאלצתי לפעול בכוחותיי שניתנו לי בהיותי מנהל. אז לעתים חסמתי משתתפים לתקופות ממושכות יחסית, לאחר שאזהרות לא הועילו, והם חזרו ופגעו שוב ושוב בגופם של כותבים אחרים, שאותם הם גידפו, תוך שפגעו ב"רמתם השכלית" וכיו"ב.
יש לומר, שמזה כמה חודשים, חדלתי כמעט לחלוטין מלהשתמש בשוט החסימה הממושכת, למעט במקרים מאד בודדים, וזאת לאחר ששני משתתפים (שגרמו לעיקר הבלגן בפורום), החליטו להיעלם מהפרדס ביזמתם האישית - על אף העובדה שהם אינם חסומים. ולכן ומאז, כעת הכל מתנהל על מי מנוחות, לשמחתי ולשמחתם של שאר הגולשים בשני פורומים שכנים: כלומר: ימות המשיח הגיעו.

2. אזכיר, שפעמים רבות פניתי אליכם בעבר, ובעיקר בשל התנהלותם הפוחזת של 2 משתתפים: 'שחר 676' ו-'סבא של כיפה אדומה'.
שני אלה, פגעו בהתנהלות 2 פורומים שכנים: פורום אקטואליה ופורום חורזים וכותבים. מצב זה, גרם לחיכוכים ביני לבין מנהלת הפורום השכן, משום שהיא התנגדה לגישתי = גישת החסימה. אבל בהמשך, שני אלה מצאו לנכון (כתודה אישית בעבור הגנתה עליהם), לפגוע בה באופן אישי, ולאחר שנחסמו, הם המשיכו בדרכם הפוחזת על דפי הפייסבוק.
ואז, ממש באותם ימים, 'סבא של כיפה אדומה' פנה אליכם וביקש לבטל את חסימתו. אתם פניתם אלי (הודיה) ושאלתם להסכמתי. כמובן שסירבתי וגם הסברתי למה.
ומה נהיה? שני אלה קיבלו את פרס הפוליצר, וכעת הם מנהלים יחדיו את פורום 'מפלגת הליכוד'. כבוד!
ואם תפשפשו בפוסטים של סבא, תוכלו להיווכח שוב ושוב בסטיותיו המיניות שהוא לא חדל מלפרסמן, כחלק ממשנת הקודש שלו.
לזכותם ייאמר, שנכון לרגע זה, הם דווקא כן מקפידים שלא לפגוע במשתמשים והם גם נזהרים מלהזכיר אותי ואת המנהלת השכנה.
אמת זו אמת ומה שנכון לומר, אני אומר.

3. כעת, בא נתנאל פ. ומזכיר, ש: "האם אתה צריך לשמוע אותי מספר לך שהוא מציק, מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"?

אז רק לגבי אותו "קשיש גוסס וחסר ישע": אוכל לומר לגביו מספר דברים.
3/א. מדובר במשתמש בשם 'רון ו'. ולגופו של עניין: 'הקשיש' הזה הוא אדם, שלדבריו (הכתובים) הוא בן 64. אז בוא ולא נתחיל בוויכוח, האם 64 ייחשב כקשיש או שלא.
3/ב. לא ניכנס להיסטוריה הרחוקה של דרכי התבטאותו של אותו 'רון ו.' - שהוא כידוע משתמש וותיק בתפוז. שכן, גם אם יש מה לומר לגבי זה, אין הדבר רלוונטי כעת. אדגיש רק, שלי באופן אישי, לא היו כל חיכוכים עם אותו רון, מאז שהיכרנו כאן בפרדס.
3/ג. לקראת סוף הקיץ, רון החל להעלות פוסטים על סבל רב שהוא סובל, בשל עקירת שן וטיפול כושל בשן שכנה. הוא כתב על כך בפורום המומחים / שיניים וכפי שניתן ללמוד, הגבתי לו שם תגובות ארוכות. https://www.tapuz.co.il/threads/האם-יש-להמתין-וכמה-כדי-לעשות-גשר-במקום-שן-שנעקרה.15575809/
בהמשך, התכתבנו על אותו נושא בדוא"ל האישי למשך עוד פרק זמן, עד שהוא חדל מלהשיב לי.
לאחרונה, הוא החל לפרסם פוסטים על הסבל הרב שהוא ממשיך וסובל, סבל שמביאו למצבי ייאוש; הוא גוסס; הוא לא זוכה לקבל טיפול כשהוא מגיע לבתי החולים, משום שהוצא כנגדו "כרטיס אדום" ע"י הפסיכיאטר המחוזי ועוד כהנה וכהנה.
3/ד. כמי שקצת מעורה בכל הסיפור המתמשך הזה של רון, התחלתי להגיב לרשימותיו. בהתחלה, הגבתי תגובות ענייניות, ועוד מספר משתתפים הגיבו לו אף הם. אלא מאי? ככל שנקפו הימים, רון החל לגדף את כל מי שהגיב לו... הוא קילל, ובין היתר, הוא כינה אותי "נאצי".
אז ברור: כמנהל, יכולתי לחסום אותו ויתרה מכך: היות שהוא גם עבר לכתוב את תגובותיו בפורום "אקטואליה", יכולתי להשתמש בכוחי כמנהל ולמחוק לו את הפוסטים מלאי הקללות שלו. אבל לא עשיתי זאת, כמי שהבין את מצבו וכמי שלא רצה להסיר מעליו את האפשרות לשחרר קיטור. אז נכון. כשהגיעו מים עד נפש, קרה שהשבתי לו "בלשונו", או כפי שמ.ח.פ. רשם: "מתגרה ומקלל קשיש גוסס וחסר ישע בפורום ציפורי לילה שמצוי בשבועות והחודשים האחרונים לחייו"... ועובדה: עובדה ש'רון ו.' עדיין משיב לי, לעתים כבן אנוש ולעתים כמקלל. מצבו הנפשי מעורער, אבל אנחנו לא ממש ב"כסאח" ולראיה, נכון להיום, אנו ממשיכים ומתכתבים גם ב"אישי" של תפוז.

עד כאן דבריי. אין לי בעיה להיות מודח מהניהול, אבל כפי שכתבתי לכם כבר בעבר: אדרוש בירור לפני שתחליטו.
בברכה, משה.
משה 53! אתה עובר על חוק "כבוד יסוד האדם וחירותו" כאשר אתה פוגע בחופש הביטוי של הגולשים וגם על חוקים של בריונות ברשת האינטרנט בגלל אותן חסימות ובגלל הקללות שלך את המשתמשים!

אתה עריץ, רודן ובריון וירטואלי ואני אלחם בך לנצח!

לא אשקוט, לא אעזוב, לא אנוח ולא אחדל עד שאציל את הגולשים מפניך ואשחרר אותם משלטונך הרודני!

המצב כבר התחיל לנטות נגדך. אספתי וריכזתי את התלונות עליך כדי שיהיו מוצגות לעולם לעיני כל במקום אחד! הרינגטון מונה למנהל! סבא ושחר מונו למנהלים! אתה מריח את זה משה? אתה מריח את מה שאני מריח? זה דם במים. והוא שלך. ואני כריש העמלץ הלבן שיכול להריח טיפת דם בודדת באוקיינוס ממרחק של שלוש קילומטרים. ואני מגיע בשבילך משה. אני מגיע. אני הולך להדיח אותך ממעמד המנהל.

אתה לא תהיה מנהל עוד הרבה זמן! אני לא אתן לך! גולשי פורום אקטואליה! אני אציל אותם ממך! אני אציל את כולם!
 
נערך לאחרונה ב:

ADIR_KEHLANI

New member
איני מודע למערכת היחסים שלך אתו במלואה. יכול להיות שאני באמת לא יודע הכול, ואם שגיתי בדרך כלשהי, אני מתנצל. אני רק יודע מה ראיתי את רון כותב עליך אבל גם זה, יכול להיות, לא הכול. בכל מקרה זה לא משנה כי יש מספיק חומרים אחרים.
אני חוזר בי מחזרתי בי מהטענה של ההתעללות של משה ברון. משה מתעלל ברון על פול גז ונהנה מכך הנאה רבה.

אני מודה שלרגע שם משה הצליח לבלבל אותי עם סיפורי האלף לילה ולילה שלו אבל לאחרונה התגלו תימוכין נוספים ומסתבר שמה שחשבתי על זה שמשה מתעלל ברון הוא נכון לחלוטין ומשה רק ניסה לבלבל אותי.

ראשית כל, מצאתי הודעה של ai27 שבו גם הוא כותב, להתרשמותו, שמשה מתעלל ברון.

בנוסף, מצאתי שרשור רק מן הזמן האחרון, שבו רון בכבודו ובעצמו כותב במילותיו שלו "משה מתעלל בי".

אפשר את זה ביותר ברור? לא. אי-אפשר. זה הכי ברור שיש.

בנוסף על הכול, יש כמובן גם את כל מה שאני ראיתי ושמעתי, כולל הסרה והחזרה של החסימות לצמיתות של רון, כחלק מטקטיקת ההתעללות הסדיסטית של משה. משה מתעלל ברון. זהו. זה סופי. זה סגור. הראיות מגבות את זה מכל כיוון. ידעתי שאני צודק בפעם הראשונה, אבל גם ידעתי שלא באמת עקבתי בכזאת אדיקות גדולה ואז בא משה עם הזיוני שכל שלו ומותיר בי ספקות. הצליח לך משה אבל לא עוד. תעזוב את רון בשקט. מילא ההתעללות שלך בנו, גולשי הפורומים השונים שאתה מפר את זכותם לחופש הביטוי תוך כדי הפרת חוק כבוד יסוד האדם וחירותו, כמו גם חוקים הנוגעים לבריונות ברשת האינטרנט, אבל למה להתעלל בקשיש גוסס וחסר ישע? אין לך גבולות?

תתעלל בנו, משה. תתעלל בנו. אבל רק את רון, תעזוב בשקט.
 

קבצים מצורפים

  • 20230322_065716.jpg
    20230322_065716.jpg
    5.4 MB · צפיות: 3
  • 20230401_042647.jpg
    20230401_042647.jpg
    3.7 MB · צפיות: 3

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אני חוזר בי מחזרתי בי מהטענה של ההתעללות של משה ברון. משה מתעלל ברון על פול גז ונהנה מכך הנאה רבה.

אני מודה שלרגע שם משה הצליח לבלבל אותי עם סיפורי האלף לילה ולילה שלו אבל לאחרונה התגלו תימוכין נוספים ומסתבר שמה שחשבתי על זה שמשה מתעלל ברון הוא נכון לחלוטין ומשה רק ניסה לבלבל אותי.

ראשית כל, מצאתי הודעה של ai27 שבו גם הוא כותב, להתרשמותו, שמשה מתעלל ברון.

בנוסף, מצאתי שרשור רק מן הזמן האחרון, שבו רון בכבודו ובעצמו כותב במילותיו שלו "משה מתעלל בי".

אפשר את זה ביותר ברור? לא. אי-אפשר. זה הכי ברור שיש.

בנוסף על הכול, יש כמובן גם את כל מה שאני ראיתי ושמעתי, כולל הסרה והחזרה של החסימות לצמיתות של רון, כחלק מטקטיקת ההתעללות הסדיסטית של משה. משה מתעלל ברון. זהו. זה סופי. זה סגור. הראיות מגבות את זה מכל כיוון. ידעתי שאני צודק בפעם הראשונה, אבל גם ידעתי שלא באמת עקבתי בכזאת אדיקות גדולה ואז בא משה עם הזיוני שכל שלו ומותיר בי ספקות. הצליח לך משה אבל לא עוד. תעזוב את רון בשקט. מילא ההתעללות שלך בנו, גולשי הפורומים השונים שאתה מפר את זכותם לחופש הביטוי תוך כדי הפרת חוק כבוד יסוד האדם וחירותו, כמו גם חוקים הנוגעים לבריונות ברשת האינטרנט, אבל למה להתעלל בקשיש גוסס וחסר ישע? אין לך גבולות?

תתעלל בנו, משה. תתעלל בנו. אבל רק את רון, תעזוב בשקט.
אחרי שתלמד ותקרא את כל התגובות של רון, שלא מפסיק לקלל את כל מי שזז, תבין למה אני חוסם ואתו וממש לא מתוך התעללות.
רון מקלל את הרופאים שאיתם הוא נפגש. הוא מקלל את אחיותיו, שלדבריו הן אלה שגרמו לו לכל הסבל שהוא סובל והוא גם מקלל את כל אלה שמנסים לייעץ לו מה נכון עבורו לעשות.
אז אם כבר, הדבר הנכון ביותר עבורו, היה לבצע מולו חסימה גורפת לצמיתות. אבל לעתים, אפשרתי לו לחזור, בתקווה שהוא ישנה את דרכו. לא שינה? נחסם שוב. אז בוא. כל עוד אתה תמשיך ותופיע בכינויים שונים בכל כמה שעות, ותציף את כל הפורומים, אתה הרי האחרון שרשאי בכלל להתלונן על דרכי הפעולה שלי או של כוכבית או של כל מי שבא לך להלין עליו. בסוף אתה בעצמך תוגדר כעבריין והטיפול בך יהיה הרחק מחוץ לגבולות הפרדס. אז כדאי שתזכור זאת.
 
למעלה