אינדי חוזר: טריילר ראשון ל"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל"

דיברגנט חדש

Well-known member

הסרט החמישי על הרפתקאותיו של הארכיאולוג הנועז, בגילומו של הריסון פורד בן ה-80, הוא הסרט הראשון בסדרת סרטי "אינדיאנה ג'ונס" שלא ביים סטיבן ספילברג. האם הבמאי ג'יימס מנגולד יצליח להיכנס לנעליו? צפו בטריילר

ynet|01.12.22 | 23:58

כמעט 15 שנה אחרי שעלה על המסכים הסרט הרביעי והאחרון בסדרת סרטי "אינדיאנה ג'ונס", מגיעה הצצה ראשונה לסרט החמישי והחדש - שמתוכנן לצאת בקיץ 2023 ושגם בו מככב הריסון פורד, אשר חגג בחודש יולי האחרון את יום הולדתו ה-80.

וגם שם כבר יש, כפי שנחשף בטריילר הראשון שיצא היום (ה'): "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" (תרגום חופשי ל-Indiana Jones and the Dial of Destiny).
הסרט הרביעי בסדרת סרטי אינדיאנה ג'ונס, "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח", יצא ב-2008. כמו שלושת קודמיו בסדרה שהחלה עם "שודדי התיבה האבודה" ב-1981, גם אותו ביים סטיבן ספילברג. בסרט החמישי והחדש, לראשונה, העניק ספילברג את המושכות לבמאי אחר: ג'יימס מנגולד ("נערה בהפרעה", "לוגאן"). מנגולד אף כתב את התסריט יחד עם האחים ג'ז וג'ון-הנרי באטרוורת' ("קצה המחר", "פורד נגד פרארי" שאותו ביים מנגולד).

מתוך אינדיאנה ג'ונס 5

מתוך "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל"
(צילום מסך)

"ממלכת הבדולח", למרות שגרף בקופות יותר מ-780 מיליון דולר, פילג את מעריצי גיבור הפעולה הציני ורב- התושייה שברא ג'ורג' לוקאס. חלק מהאיבה כלפיו נבעה מהניסיון לסמן את יורשו של פורד בתפקיד גיבור סרטי הסדרה: השחקן שיה לה-באף. אולם הניסיון לא צלח, וכעת פורד חוזר באופן בלעדי לדמות האייקונית שגילם לאורך ארבעה סרטים.

איףףףף. שיה לה-באף באינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח

פורד ולה-באף, מתוך "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח"
(באדיבות yes)

על עלילת "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" ידוע מעט, בשלב זה: הסרט מתרחש ב-1969, על רקע הקונפליקט בין המעצמות, וככל הנראה עוקב אחר ג'ונס בעודו מתעמת עם נאצים שהובאו לארצות הברית על מנת לסייע בפיתוחים הטכנולוגיים שיאפשרו את הבסת ברית המועצות במרוץ לחלל. פיבי וולר-ברידג', שפרצה עם הסדרה "פליבג" שאותה יצרה ובה כיכבה, מגלמת את בת הסנדקות שלו, הלנה, המצטרפת להרפתקאותיו.

בנוסף, מככבים בסרט מאדס מיקלסן ("קזינו רויאל") המגלם את הנבל וולר, בויד הולברוק ("נרקוס") המגלם את נאמנו, וג'ון רייס-דייויס (גימלי מסרטי "שר הטבעות") החוזר לתפקידו כסלאח, ידידו המצרי של ד"ר ג'ונס. "אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" צפוי לעלות על המסכים ב-30 ביוני 2023.
 

danymaor

New member
אהבתי את כל הסדרה חוץ מהאחרון עם החייזירים (אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח), איך הגיעו לחייזרים בסוף אין לי מושג. מעוד מקווה שזה יהיה טוב!
תודה!!!
 
למעלה