אין בושה לראש ביצה?

נתניהו ראש הממשלה הרבה זמן . זה למה


ראש הממשלה יכול וצריך להטיל משימות על השרים שלו .
הוא גם יכול למנות לשרים אנשים שעושים את מה שנראה לו ראוי .
 

רשוי

New member
לצפיפות תורם חוסר ידע מקצועי עד שרופאים מחליטים עוברים ימים

במיוחד למבוגרים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ב-2009-2015 ביבי סירב בתוקף לטפל באקטיביזם השיפוטי של אהרון

ברק כמו שגם שרון סירב לטפל בזה כראש ממשלה מהליכוד. ביבי היה המטרייה של בג"צ עד שמינה את שקד לשרת המשפטים וייתכן שעל כך משלם את המחיר, כפי שגם ייתכן שאולמרט שילם את המחיר על מינוי פרידמן כי נגד פרידמן ושקד לא מצאו כלום אז נטפלו לבוסים שלהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היא מספר 1 ברשימה

אך הוא בראש המפלגה. היא סיפרה שביבי הציעה להם שני תיקים זוטרים לו ולה או משרד הביטחון בשביל הסיעה שלהם והם התייעצו ובחרו במשרד הביטחון ובבנט לתפקיד. הכול מתואם וכעת אם תקום ממשלה אין לביבי בעיה לתת 2 תיקים לסיעה של שלושה מנדטים כי הם לא שלושה מנדטים עצמאיים אלא בסיעה אחת עם הליכוד.
 

סטילהוק

New member
ומה ציפית שחסרת החוליות תגיד? את האמת? ששרה פסלה אותה?

ושבגלל זה היא התקפלה כמו כל אשה מוכה שחוזרת לבעלה לחטוף עוד מכות ממנו, כי אין לה שום כבוד עצמי או עמוד שדרה, ולכן היא שרה לכלום ושום דבר?

יותר מזה, אם שקד חושבת ולו לרגע שהחרדים יתנו לה להיבחר לראשת ממשלה אז היא חיה בלה לה לנד, הדבר האחרון שהחרדים יסכימו זה שאשה, כל אשה, תנהיג את המדינה. הסיכוי היחיד של שקד היה להיבחר בעתיד לראשת ממשלה בקולות המרכז, שאותם היא איבדה סופית אחרי המהלך המביש והמבזה הזה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ככה זה לביבי יש מזל

לאחר שביבי סירב לתת לאפי איתם אפילו אפשרות להתמודד על מקום בליכוד, כדי לקבל תקציבים הליכוד התאחד עם אח"י של אפי איתם, אבל לא נתן לאפי איתם מקום ריאלי בתמורה ואפי איתם הלך על זה.

אבל לבנט זה היה שחמט, לאחר שבנט טען שהכל ישתנה עם החמאס אם רק יהיה שר ביטחון הוא לא יכל לסרב לתפקיד שעליו הוא הציב את האולטימטום שאחר כך ביטל ואחר כך טען שחיים דרוקמן אילץ אותו לחזור בו מהאולטימטום ולכן הוא מפרק את הבית היהודי כי הרבנים שם בכיס של ביבי והוא רוצה להקים מפלגת ימין עצמאית מרבנים וגם הקמפיין של הימין החדש היה הוא לביטחון ושקד למשפטים, כך שהוא לא יכל להרשות לעצמו ברגע האמת לסרב למשרד הביטחון. ושנית זה גם סולל לו את הדרך להתמודד מול גדעון סער וישראל כ"ץ אם וכאשר ביבי יפרוש.
 
בושה או לא הרבה אפשריות אין לו

לרוץ לבד הוא לא יכול
הבית היהודי לא רוצים אותו
המו"מ שלו עם גנץ לא הצליח
אז מה נשאר לו זה להצטרף לליכוד
 
למעלה