איך יתכן ש380 מהיר יותר מרכבת?

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
כפי שנכתב למעלה, (על הפקקים בבוקר) מה שמוצא חן בעיני רוב

לתשומת ליבך, לא חידשת לי שום דבר
את סדר העדיפויות של שר התחבורה (ולא של הרכבת) אני מכיר טוב.
ולגבי הפגיעה בלולאת השרון אני הייתי הראשון שציינתי אותה כבר לפני מספר שנים, מייד כשפורסמה לראשונה מפת "2020" של הרכבת.

לגבי המסלולים לבאר שבע, לא משנה מה מוצא חן בעיניי, משנה מה מוצא חן בעיני הנוסעים בין תל אביב לבאר שבע וכנראה שקווי האוטובוס 370 ו 380 די מוצאים חן בעיניהם...
כפי שנכתב למעלה, (על הפקקים בבוקר) מה שמוצא חן בעיני רוב
הנוסעים, זה כנראה רכבם הפרטי
 
בקרוב תהיה תחנה נוספת - מזכרת בתיה

עצירות מרובות וציוד איטי.
ציוד נע מבוסס דיזל, שגם ככה אינו מהיר במיוחד לא מתמודד היטב עם ריבוי העצירות בדרך.
&nbsp
בין ת״א מרכז וב״ש מרכז הרכבת עוצרת ב-8 תחנות רכבת. כל עצירה כזו מוסיפה כמה דקות. כפול 8 וזה מתאסף לנסיעה ארוכה.
&nbsp
זה גם לא עוזר שמוסיפים עוד ועוד תחנות בדרך.
בקרוב תהיה תחנה נוספת - מזכרת בתיה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה