איטליאנו דה לה קוסטה - שכונת בת גלים היפה חיפה

Omnivore

New member
הייתי בפסטיבל תירס בצפון איטליה, כל הפולנטות היו מקמח.

 

salo22

New member
ברור, עדיין לא אומר הרבה מעבר לקלאסיות ושכך המקור


 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממליגה

https://he.wikipedia.org/wiki/ממליגה
&nbsp
אגב, באופן אישי, אחרי ששמעתי את מילת ה"באז" "פולנטה" נאמרת בערגה ובעיניים בורקות הייתי חייבת לנסות (אמנם ב"ביגה", אבל בימים האחרונים קראתי כאן ביקורת חיובית על הפולנטה שלהם) ואז גיליתי להפתעתי שמדובר בדייסה, ואני נגמלתי מדייסות כבר בילדות... מרקמים גרוסים/טחונים/דייסתיים לא חביבים עליי בדרך כלל, ולא הצלחתי להתחבר, מודה.
 

sweetdreams

New member
אז היינו היום..

האוכל די טעים, השירות ככה ככה. המיקום עדיין נראה לי מנותק, ולא בדיוק "על הדרך" שלנו לשומקום.
בסה"כ היה בסדר. אני לא חושבת שמדובר בלהיט, ויש נקודות לשיפור, אבל אני לא אתנגד לנסות שוב.
 

sweetdreams

New member
אז פירוט...

מבחינת אוכל, אכלנו כך:
&nbsp
לראשונות:
קרודו סלמון עם מעין סלט עדשים שחורות - מנה מאוד נחמדה, עם הרבה טעמים ומרקמים, בול מסוג המנות שאני אוהבת לפתיחה.
ארנצ׳יני - ככה ככה, מנה תפלה ודי משעממת.
&nbsp
עיקריות:
פסטה שחורה עם שרימפס ברוטב פסטו - המנה של בנזוגי, שלא טעמתי ממנה, אבל קיבלתי שרימפ (טריליאן, זה בשבילך!) אחד, והוא היה משובח.
פפרדלה שוק טלה - זוהי המנה שלי, שהיתה טעימה, הבשר היה רך וטעים, הפסטה קצת גסה מדי לטעמי, אבל ההשגה העיקרית שלי היא שהיא אינה תואמת את תיאור המנה בתפריט. כתוב בתפריט שהיא מגיעה עם שני סוגי אפונה, בפועל הגיע סוג אפונה אחד. ולא כתוב בתפריט שהמנה עשירה בחתיכות גסות של בצל, שאני אישית פחות חובבת, ולכן בחרתי אותה על פני מנה דומה אחרת, רדיאטורי פילה בקר. לא דיל ברייקר, אבל כן מאכזב.
&nbsp
קינוח:
לקחנו גם אנחנו את קינוח הצ׳ורוס, לאחר שלא היתה פנה קוטה, ולא הצטערנו - קינוח מוצלח מאוד.
&nbsp
&nbsp
מבחינת שירות / אווירה / כל מה שמסביב:
אז תחילה, ניסיתי להזמין מקום מראש, אבל באתר המסעדה מפורסמים שני מספרים ששניהם נראים כמספרים מקשרים דרך אתר רסט, שאני מעדיפה להמעיט בהם את השימוש, ולא היה טלפון ישיר למסעדה.
אחד המספרים מפנה להודעה מוקלטת שאומרת שהמסעדה תפתח בקרוב, והמספר השני נראה שמפנה את השיחה למסעדה, אך אף אחד לא ענה.
כך החלטנו להגיע מבלי להזמין מקום, ולקוות לטוב. סמכתי על כך שהמסעדה אמורה להיות גדולה מהרגיל.
קיבלה אותנו מארחת נחמדה וחייכנית, ואכן לא היתה בעיה למצוא לנו מקום, גם דיווחתי לה על הבעיה שהיתה לנו בנסיון להזמין מקום, וקיבלתי ממנה כרטיס ביקור עם טלפון ישיר למסעדה, כפתרון להבא. נהדר!
מבחינת השירות בשולחן, אני לא אגיד שהוא היה רע, אבל הוא בהחלט יכל להיות יותר טוב, או שמא, יותר סבלני. המלצר שלנו לא ניאות לתת לנו המלצות משביקשנו אותם, או להמתין בסבלנות שנסיים את ההזמנה לפני שמיהר לזוז משולחנינו, וגם כשניסינו להגיע אליו עם שאלות ספציפיות לגבי מנות ספציפיות, נענינו בתשובות לאקוניות המקריאות את הכתוב בתפריט. הבנו את הרמז כבר בתחילה, ו-ויתרנו על ״שירותיו״ הטובים בהמשך. אני חושבת שזה השלב שבו השירות השתפר. הוא כנראה אהב אותנו יותר מכשהפסקנו להטריד את מנוחתו עם השאלות המוזרות שלנו.

&nbsp
הסיכום שלי מההודעה הראשונה נותר על כנו:
בסה״כ היה בסדר. לא להיט, ויש נקודות לשיפור. אבל אני בהחלט לא אתנגד לנסות שוב. המיקום קצת בעייתי, מכיוון והם לא באמת ״על הדרך״ שלנו לשומקום, כך שזו בכל זאת נסיעה מיוחדת. אבל ננסה למצוא הזדמנות נוספת לפני שנחווה דעה לכאן או לכאן. ואני גם לוקחת בחשבון שמדובר בהרצה, ודברים עוד יכולים להשתנות, ובתקווה להשתפר.
 

salo22

New member
תודה

מבחינת האוכל נקרא שהיה סה"כ לא רע
מבחינת השירות, לנו הייתה נערה סופר מקסימה ועדינה שניכר היה שדי התרגשה וגם אם לא הייתה בשליטה על כל התפריט והמרכיבים והייתה מבצעת לא משנה איזה טעויות, אין מצב שהיינו לא מרוצים או "כועסים" עליה
אין מה לעשות, במקומות כאלו זה עניין די אישי מול מי "עובדים", תמיד יש ויש..
 

החתולית

New member
מספר טלפון נכון וזמינות להזמנות הם עניינים קריטיים

וזה הדבר הראשון שכדאי לתקן, לדעתי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה על הביקורת, מחזקת אצלי את הרצון לביקור בעתיד הקרוב

 
למעלה