Ccyclist
Well-known member
עדיף שיהיה כביש שירות לפני המחלף ותחנה למספר אוטובוסים.
בצורה כזו העצירה מצטמצמת לדקה או שתיים לפני המחלף בצורה אחראית יותר מעצירה מתחת לגשר שמגבילה את מספר האוטובוסים שיכולים לעצור בקטע קצר כל-כך.
 
את הקווים הפנימיים של מבשרת אפשר לעצור לפני הגשר בשני צידי הכביש ומי שצריך להמשיך בתוך הישוב יוכל לעשות זאת עם הפרעה מינימלית לנוסעים הבינעירוניים.
 
עדיף שיהיה כביש שירות לפני המחלף ותחנה למספר אוטובוסים.נכון חלקית
העליה בכיוון למרכז היא 5-10 דקות תלוי בעיקר בפקקים לפני הרמזור, נתץ בשעות העומס יפתור את הבעייה.
רבים מתושבי מבשרת נוסעים ברכב עדיין יש מספיק אנשים ללא רכב וצעירים שכן צריכים את התחבורה הציבורית. גם בערים במעמד סוציואקונומי גבוה יש דרישה לתחץ.
בצורה כזו העצירה מצטמצמת לדקה או שתיים לפני המחלף בצורה אחראית יותר מעצירה מתחת לגשר שמגבילה את מספר האוטובוסים שיכולים לעצור בקטע קצר כל-כך.
 
את הקווים הפנימיים של מבשרת אפשר לעצור לפני הגשר בשני צידי הכביש ומי שצריך להמשיך בתוך הישוב יוכל לעשות זאת עם הפרעה מינימלית לנוסעים הבינעירוניים.