אז כצפוי, השמעות שמייקל חי היו שטויות

mazinya

New member
אז כצפוי, השמעות שמייקל חי היו שטויות

אבל העובדה שהוא ידע שהוא הולך למות גורמת לי להרגיש יותר טוב בקשר למוות שלו בסדרה. אגב, יס שיחקו אותה עם השידור של הסרט בבכורה עולמית..הסרט כבר רץ ברשת עם הלוגו של YES
 

Gilliana

New member
מילא שאת מדברת לא לעניין...

משום שלא מדובר בספויילר, אבל למה הפה המלוכלך?
 

Gilliana

New member
אולי - אבל את צריכה לקחת בחשבון ש...

אלו הם החוקים של הפורום שאת משתתפת בו, ואם זה המצב - אולי עדיף שלא תכנסי עד שלא תראי.
 

Gilliana

New member
זו בעיה של מי שלא ראה את הסרט

בפעם המיליון ושתיים-עשרה: כל מה ששודר בישראל, אינו בבחינת ספויילר - חוקי הפורום מבהירים זו ברמה שגם ילד בכתה א' יכול להבין, אז למה אתם לא מסוגלים???
 

amiomer

New member
אח אח.. שוב, ראש בקיר..

אני ראיתי את הסרט רק עכשיו, למזלי לא נכנסתי לפורום ביממה האחרונה.. אמנם כבר לא רלוונטי, אבל כל כך קשה לכתוב ספויילר בכותרת ולכתוב את מה שרוצים בפנים? במיוחד כשמדובר במשהו שהרגע (כן, אתמול נחשב להרגע) שודר.. את מדברת פה על חוק של פורום, ראבק, לא על חוקי המדינה.. מקווה שתיישמי את זה בכל זאת בפורומים עתידיים של סדרות שתשתתפי בהם.. חיים טובים שיהיו לך.
 

Gilliana

New member
במקרה, ורק במקרה...

אני מנהלת (בין השאר) את אתר נמלטים הישראלי - כך שלהטיף לי ולחנך אותי מה ליישם ואיך, באמת שלא במקום ולא לעניין. אתה נובח על העץ המאד לא נכון.
 

amiomer

New member
מנהלת.. שניה.. אני יבדוק..

לא. זה לא אומר שכל מה שאת עושה הוא הגיוני. בדקתי במילון.
 

Gilliana

New member
הבנת הנקרא ../images/Emo122.gif

איך נכנס לדיון פתאום "הגיוני"? דיברנו (או יותר נכון, אתה דיברת) על חוקי הפורום, שלא מוצאים חן בעיניך, כך מסתבר. Too bad - אבל מה לעשות ואלו הם החוקים? היות וכך, אין לך שום זכות לבוא בתלונות, אלא לעצמך, שהיה אמור להכיר את החוקים ולהמנע מכניסה לפורום במידה ולא ראה את הסרט.
 
למעלה