אוקיי- מסתבר שהקורונה לא מתה בשרב האימתני

refael2222

New member
זו שאלת השאלות תלוי איך אתה מגדיר זאת

מדענים מתחבטים קשות בנושא
 

supercellstorm

New member
תראה , אני ספציפית לא ממהר להסיק מסקנות, אבל כיצד

נסביר שהחום כלל לא משפיע במדינות חמות שונות על ההתפשטות? נניח שזה עובד כאן ונניח מצב של הפקרות טוטאלית כמו בברזיל- שתי מדינות עם תנאים דומים. בברזיל מה שקורה הוא לא פחות מקטסטרופה וכנל בארצות הברית. ברזיל נמצאת במקום השני בעולם אחרי ארה"ב מבחינת כמות הנדבקים, כשהודו, מכסיקו, צ'ילה, ערב הסעודית -כולן במצב עגום- ומה משותף להן? ברובן ולפחות בחלק משטחן , האקלים הוא בין טרופי, למדברי או חם. &nbsp הרי אתה בעצמך אמרת לפני כמה שבועות תוך זלזול יש לציין- בברזיל יש 175 מקרים למליון- ואני עניתי , אל תדאג זה יעלה. כיום יש מעל 2400! &nbsp אחר כך טענת שזו ההפקרות בברזיל - אוקיי, אולי , אבל גם כאן יש הפקרות, ויש עלייה , בכל יום כעת נדבקים בארץ יותר מ 50 איש אני מניח- היינו על כ- 7 או 10 ביום ופחות. אני חושב שפשוט צריך להוריד מהמשוואה הזו את החום- כי אם חום היה הגורם להאטה משמעותית, היינו רואים זאת בכל המדינות החמות, גם אלה שנכנסו לקיץ. שמירת כללי ריחוק והיגיינה תוך שמירה על כלכלה פתוחה -הם המתכון להצלחה לדעתי, אלא שבארץ יש הרבה זלזול בתקנות - מסיכות, ריחוק, פתיחת מסעדות עם מרחק סביר בין שולחנות. כאן מחוייבים למטר בין סועדים- נראה איך זה יעבוד. כמובן גם הגיינה. &nbsp
 

supercellstorm

New member
אגב, שמתי לב לעובדה מטרידה מאוד -ולא מובנת בעליל-

ביומיים האחרונים היו כ 1000 בדיקות כל יום ! אפילו ביום בו התגלו 115 חולים היו 1800 בדיקות. דווקא כאעת יש לערוך בדיקות מאסיביות- כולל סרולוגיות למי שרוצה. איך אמורים לשלוט על ההתפשטות עם כל כך מעט בדיקות? &nbsp וגם- התחלואה העיקרית אמנם בירושלים , אך העלייה מדווחת ביישובים רבים.
 

נהע1

New member
בירושלים, לפי מידע משרד הבריאות על חשיפה לנגיף - הוא נהנה

מתנאי התפשטות נוחים. אז או שכל תלמידי הגימנסיה משוטטים כל היום ברחבי העיר ונספרים פעמיים ויותר ברשימה, או.שיש מפיצים רבים אחרים, ואולי אפילו מהם הגיעה הנגיף לגימנסיה. בכל מקרה לא מדובר ב"מקרה אחד", ובכל אופן "מקרה" אחד כזה, הוא מקור הפצה גדול מדי מכדי לבודד אותו. לכן מספר הבדיקות צריך להיות הרבה יותר גבוה, והמעקב האפידמולגי צריך להיות רציני - הוא לא.
 
נראה שאנחנו בדרך לסגר נוסף

כצפוי. הציפצוף על אי שמירת מרחק. המסיבות למנהם והופ תל אביב הפכה להיות מוקד התחלואה( מענין למה התקשורת שותקת עכשיו כשזה לא בני ברק)
 
למעלה