אוקטובר 2016 בערוצי הסדרות וה-VOD של

LeRanch

New member
פארגו 2


החל מה-20/10, כל פרקי העונה השנייה ב-yesBinge ב-yesVOD

עונתה השניה של הסדרה, המועמדת לפרס האמי, היא פריקוול לעונה הראשונה, ומתרחשת ב- 1979, בעיר פארגו ועוקבת אחר עלילותיהם של בני הזוג פגי (קריסטן דאנסט המועמדת לאמי על תפקידה) ואד (ג'ס פלמונס, "שובר שורות") בלומקוויסט, המנסים להסתיר ולהעלים ראיות מתאונת פגע וברח ורצח של ריי גרהארט, בנה של פלוייד העומדת בראש משפחת הפשע המקומית. במקביל, חוקר איש משטרת מיניסוטה לו סולברסון (פטריק וילסון, "מלאכים באמריקה". בעונה הראשונה של הסדרה דמותו המבוגרת יותר של לו, גולמה על ידי קית קרדין, כאביה של מולי סולברסון) יחד עם השריף המקומי האנק לארסון (טד דנסון) שלושה מקרי רצח הקשורים לריי.

 

LeRanch

New member
אש נגד כוחות הרשע / Ash Vs. Evil Dead


סדרת אימה קומית המבוססת על סדרת הסרטים "מוות רצחני" בכיכובו של ברוס קמפבל שגם מפיק את הסדרה יחד עם יוצריה האחים סאם ואוון ראימי, עבור רשת Starz. יחד עם קמפבל מככבים גם לוסי לולס (זינה: הנסיכה הלוחמת, ספרטקוס), ג'יל מארי ג'ונס (סליפי הולו), ריי סנטיאגו (דקסטר) ועוד.

30 שנה לאחר סרטי "מוות רצחני" אשלי "אש" ויליאמס עובד כזבן בחנות, חי בקרוון, שותה לשוכרה בלילות ומנהל סטוצים עם נשים מזדמנות להן הוא מספר בדיות על איך איבד את ידו. כשהוא משחרר בטעות את השד הקנדרי מספר המוות, סדרה חדשה של ארועים גורמת לו לשוב אל אישיותו הלוחמת ולהתמודד עם המטרד הדמוני במטרה להציל את האנושות.

במאבקו חוברים אליו פבלו סימון בוליוור שהופך לשותפו הנאמן וקלי מקסוול, אישה שמנסה לברוח מעברה אבל נגררת בניגוד לרצונה למלחמה ברשע ומוצאת באש ופבלו משפחה חדשה.

אבל המלחמה ברשע אינה הדבר היחיד שמטריד את החבורה: אמנדה פישר, שוטרת לשעבר שסרחה, בטוחה שאש אחראי לרצח השותף שלה, ונחושה למצוא אותו, ורובי קנובי (לולס), דמות מסתורית מעולם הרשע, מאשימה את אש במותם של אביה, הפרופסור ריימונד קנובי ואחותה אנני, ומנסה לאתר אותו כבר שנים במטרה להרוג אותו בכל מחיר.

 

LeRanch

New member
אזור הדיונים


באיזה סדרות תצפו החודש?

על מה תוותרו?

שתפו בהמוניכם
 

tg151

Well-known member
יש! המתים המהלכים! ועוד כמה דברים

הכי חשוב שהמתים המהלכים תשודר בשידור חי! אני שמח שגם העונה ישדרו בשידור חי את הפרקים.

חודש נחמד מאד. יש מה לראות אני מתכוון לנסות את This Is Us. הביקורות די פרגנו לפיילוט, אז ננסה.

גם כל 3 הסדרות HBO אני אראה. ווסטורלד בטוח. שתי האחרות נראה איך הן יתפתחו.
גם הרשימה השחורה.

בדיוק אתמול הודיעו שהסדרה 'ויקטוריה' חודשה לעונה 2.

יש תאריכי שידור לסדרות הבאות?
Better Things
אטלנטה של דונלד גלובר
Bull
You're The Worst
Halt and Catch Fire
Son Of Zorn

סדרות שאני ממש מחכה להן.

דרך אגב, למה המפץ הגדול תעלה רק בנובמבר ולא החודש? וסוכני ש.י.ל.ד רק בדצמבר?
עונה שעברה שתי הסדרות הללו עלו באוקטובר והמפץ הגדול שודרה בהפרש של שבועיים מארה"ב.

יש עוד כמה סדרות שאני לא צופה בהן אבל תהיתי למה הן לא חוזרות החודש באוקטובר. (מזכירת המדינה,ג'יין הבתולה) למה הן לא עולות החודש? כי לחסוך עלויות השנה אז דוחים את השידור שלהן כדי שזה יהיה יותר זול?
אלו הסדרות שעלו באוקטובר 2015

 

is00

New member
אני אשער ש...

חלק מהסדרות שלא עולות בצמוד לשידור שלהן בארה"ב נדחות כדי להימנע כמה שיותר מההפסקות הארוכות בין חלקי העונה והפרקים בחלק השני של העונה. "סוכני שיל"ד", למשל, נראה לי נדחתה לדצמבר בגלל שכבר אין את "הסוכנת קרטר" להכניס בההפסקה הארוכה של חלקי העונות.
אה וגם נראה לי שיס החליטו לשדר רק סדרות שפופלאריות מאוד גם בארץ בצמוד לשידור שלהן בארה"ב או את הסדרות של HBO שהציפייה אליהן הכי גבוהה.
 

tg151

Well-known member
מתחילים להיות כמו הוט?

לשדר רק את 3 הסדרות הפופלאריות ביותר בצמוד לשידור לארה"ב ושאר הסדרות מגיעות חצי שנה אחרי שידורן (בסביבות חודש מאי) ככה זה עובד בהוט. את ה-4 או 5 סדרות הפופלאריות ביותר שלהם (המדריך לרוצח,סקנדל,הרומן,טרנספרנט) הם מביאים בהפרש של 4 ימים וכל שאר הסדרות מגיעות אחרי חצי שנה עד שנה אחרי השידור בארה"ב.
&nbsp
סתם לדוגמא החודש עולה בהוט העונה ה-13 של ncis כשבארה"ב העונה ה-14 התחילה החודש. הפרש של שנה שלמה. וזאת לא הסדרה היחידה שמשודרת ככה בהוט.
&nbsp
אני מקווה שזה לא יתחיל להיות ככה גם ביס.
 

is00

New member
מתי יס הביאו עונה חדשה שנה אחרי שהיא הסתיימה בארה"ב?

חוץ מהסדרות שהם החליטו לרכוש, כמה שנים אחרי שהן שודרו לראשונה, כמובן("משפחת פוסטר" ו"רוקי בלו")
&nbsp
בכל מקרה, אתה יכול להיות בטוח שכל הסדרות שהזכרת, שיס מעלים באיחור, ידביקו את הקצב של ארה"ב לפני שהעונה שלהן תסתיים בארה"ב(חוץ אולי מהסדרות החדשות של השנה שזה כבר תלוי מתי הם יעלו אותן).
 

tg151

Well-known member
נכון

יס תמיד משדרים את העונות קרוב לשידור בארה"ב ולא רק את הסדרות הפופולאריות שלהם. מה שהתכוונתי זה שאני מקווה שלא תתחיל מגמה כמו בהוט.
 

is00

New member
לא נראה לי.

מקור הבעיה עם הוט היא בעיקר שהם ממלאים את לוח השידורים שלהם בהפקות מקור על חשבון סדרות הרכש שלהן נראה לי, וזה לא משהו שהולך לקרות בקרוב ביס, נראה לי.
&nbsp
בכל מקרה אני לא זוכר אף שנה שיס שידרה חלק גדול מהסדרות שלהם בצמוד לשידור שלהם בחו"ל. תמיד היו כמה סדרות בודדות ששודרו מאוד קרוב לשידור שלהן ביס, והיתר שודרו בהבדלים שונים. גם לאורך השנים המון סדרות התחילו חודש-חודשיים(או יותר) אחרי שידורם המקורי ולאט לאט הם הדביקו את הקצב עם ארה"ב, והפרקים האחרונים שודרו אחרי פחות משבועיים מתאריך שידורם בחו"ל(סדרות של הרשתות הגדולות בעיקר).
 

tg151

Well-known member
אוקיי תודה

תמיד חשבתי שיס משדרים את רוב הסדרות שלהם בצמוד או בקירוב לשידור לארה"ב, בניגוד להוט שזה פשוט זוועה מה שהולך בלוח השידורים שלהם (לדעתי). אף פעם לא מצאתי מה לראות בהוט כי הרכש שלהם פשוט גרוע (שוב בעיניי). בימינו כשכל התוכן זמין איפה שרק רוצים זה נשמע די מגוחך להגיד, אבל מאז שאנחנו ביס תמיד יש לי מה לראות. בין אם זה סדרה או דוקו. באמת יס משקיעים ברכש לעומת הוט.
&nbsp
כל הדיבורים של הוט על ההסכם עם HBO הם אחלה אבל עדיין לא ברור לי כל כך איך אנשים אומרים שהתוכן בהוט יותר טוב. כנראה שהם מתמקדמים בהפקות מקור ולא ברכש. לכל אחד יש את הטעם שלו.
 

is00

New member
הוט בעצמה מקדמת את עצמה באמצעות הפקות המקור שלה

 

is00

New member
אז ככה...

"ווסטוורלד", כמובן ו"אש נגד כוחות הרשע".
אנסה את "החיים עצמם"(בגלל מנדי מור) ואת "ויקטוריה", כנראה. אולי גם את "לא בטוחה", אבל זה... לא בטוח.

&nbsp
השאר לא ממש נשמעים לי מעניינים.
 

גםצופה

Member
מנהל
טוב...

הכל תלוי בעומס שיש לי (גם בעבודה ובבית יש לנו כמה שינויים שגוזלים זמן...)
&nbsp
בגדול - החיים עצמם, ויקטוריה, הרשימה השחורה, החץ ועד עצם היום הזה...
 

LeRanch

New member
התכנון שלי


אצפה בעונות החדשות של המתים המהלכים, המפענחת: פשעים חמורים והחץ.
אתן צ'אנס לויקטוריה, ווסטוורלד, גירושים, לא בטוחה והחיים עצמם (צפיתי אתמול בפיילוט שלה ואהבתי אותו מאוד).
 

is00

New member
זה לא סותר.


בכל מקרה אני כנראה חושב על כותב/ת אחר/,ת מהפורום השכן.
 

LiaTuSh18

New member
מישהו יודע מה קורה עם..

משפחה מודרנית ורקדניות קטנות?
מתי העונות החדשות יגיעו אלינו?
 
למעלה