אוטובוסים "מתקדמים" בחיפה

מצב
הנושא נעול.
תמיד נחמד לשמוע ../images/Emo13.gif

בכלל לא יקר.
גם נורא קל להכין את המטען בבית, בסך הכל מטען חלול בעל צורה גאומטרית. פיתוח מתקדם של הפאנצרפאוסט הגרמני. אחד הנשקים הכי זולים בעולם.
תמיד נחמד לשמוע
 

Azazel

New member
מצוין../images/Emo70.gif ../images/Emo13.gif

בכלל לא יקר.
גם נורא קל להכין את המטען בבית, בסך הכל מטען חלול בעל צורה גאומטרית. פיתוח מתקדם של הפאנצרפאוסט הגרמני. אחד הנשקים הכי זולים בעולם.
מצוין

מצפה לחברים מהשב"כ.
 

mucool2

New member
כתבה ב"הארץ"

אוטובוסים "מתקדמים" בחיפה
היום נערך בחיפה אירוע של 'יפה נוף' (חברת התשתיות העירונית), עיריות חיפה והקריות, 'אגד' ויצרני ה-Phileas והמידיבוס. את הפרטים המלאים (בתוספות שגיעות ועיווטים) אני מניח שיפרסמו בעיתונות המקומית השבוע, ולכן אסתפק במספר תמונות שצילם אבי, פול מלינג (אני לא נכחתי, לצערי, וזו סיבה נוספת להיעדר פרטים). באירוע גם חולקו פרוספקטים מהודרים, ואשמח להשאיל אותם למישהו חיפאי או מהאיזור שמוכן לסרוק ולהעלות לפורום. במסגרת האירוע, שנפתח בבית נגלר בקרית חיים, הוצגו הפילאס (בלי ה-י' השנייה...!!) והמידיבוס החדש, והבכירים השונים (למעט השר שטרית, שהתחמק מהעניין) נסעו בפיליאס לטיול בקריית אתא ומשם ישירות למרכזית חוף הכרמל ולמלון מרידיאן. אח"כ חזרו לקריית חיים. כל התמונות שאצרף בשרשור שלהלן צולמו על-ידי פול מלינג היום, והזכויות לכל שימוש בהן שמורות לו ולו בלבד. אני מבקש (=דורש) שלא לעשות בהן שימוש נוסף בפורום או מחוצה לו ללא אישור בראש ממנו (דרכי). קרית אתא
כתבה ב"הארץ"
איך להוציא אוטובוס הולנדי ממגרש חניה ישראלי?
 
לא מאמין ! הדרדרת לאוטובוסים, חן ?

אוטובוסים "מתקדמים" בחיפה
היום נערך בחיפה אירוע של 'יפה נוף' (חברת התשתיות העירונית), עיריות חיפה והקריות, 'אגד' ויצרני ה-Phileas והמידיבוס. את הפרטים המלאים (בתוספות שגיעות ועיווטים) אני מניח שיפרסמו בעיתונות המקומית השבוע, ולכן אסתפק במספר תמונות שצילם אבי, פול מלינג (אני לא נכחתי, לצערי, וזו סיבה נוספת להיעדר פרטים). באירוע גם חולקו פרוספקטים מהודרים, ואשמח להשאיל אותם למישהו חיפאי או מהאיזור שמוכן לסרוק ולהעלות לפורום. במסגרת האירוע, שנפתח בבית נגלר בקרית חיים, הוצגו הפילאס (בלי ה-י' השנייה...!!) והמידיבוס החדש, והבכירים השונים (למעט השר שטרית, שהתחמק מהעניין) נסעו בפיליאס לטיול בקריית אתא ומשם ישירות למרכזית חוף הכרמל ולמלון מרידיאן. אח"כ חזרו לקריית חיים. כל התמונות שאצרף בשרשור שלהלן צולמו על-ידי פול מלינג היום, והזכויות לכל שימוש בהן שמורות לו ולו בלבד. אני מבקש (=דורש) שלא לעשות בהן שימוש נוסף בפורום או מחוצה לו ללא אישור בראש ממנו (דרכי). קרית אתא
לא מאמין ! הדרדרת לאוטובוסים, חן ?
 
חס וחלילה! מתעד את השיקוץ

לא מאמין ! הדרדרת לאוטובוסים, חן ?
חס וחלילה! מתעד את השיקוץ
לשמחתי לא נדבקתי עדיין בחיידק נוסף, וליתר דיוק, נושא ה-'פילאס' וחבריו בתחום האוטובוסים המנוחים מאוד מפחיד ומטריד אותי - שלחתי כבר מכתבים עם הסבר על החסרונות של מערכת כזו גם לנת"ע וגם לפרויקט האב לתחבורה בירושלים, אבל לא קיבלתי כל תגובה בנושא. ליפה נוף אני יודע שאין טעם לשלוח כרגע - הם כבר מצאו את הגביע הקדוש שלהם. מבחינתי, ה-750 מליון ש"ח שצריך בשביל הקו הראשון של הפילאס (לפי העלון מאתמול) הם שלושת רבעי מליון ש"ח שיבוזבזו לפני שיובן שיש צורך ברכבת קלה אמיתית, או לחילופין, יוותרו על כל הקונצפט של מערכת תחבורה המונית עירונית בחיפה. ( כמובן, אני יודע שזה לא יהיה באמת 750 מליון ש"ח, אבל גם פרויקטי רכבת קלה בד"כ לא מסתיימים בהתאם להערכת העלות המקורית, אז כאן אין הבדל)
 

levikon

New member
לא משנה מה, אוטובוס זה אוטובוס...

חס וחלילה! מתעד את השיקוץ
לשמחתי לא נדבקתי עדיין בחיידק נוסף, וליתר דיוק, נושא ה-'פילאס' וחבריו בתחום האוטובוסים המנוחים מאוד מפחיד ומטריד אותי - שלחתי כבר מכתבים עם הסבר על החסרונות של מערכת כזו גם לנת"ע וגם לפרויקט האב לתחבורה בירושלים, אבל לא קיבלתי כל תגובה בנושא. ליפה נוף אני יודע שאין טעם לשלוח כרגע - הם כבר מצאו את הגביע הקדוש שלהם. מבחינתי, ה-750 מליון ש"ח שצריך בשביל הקו הראשון של הפילאס (לפי העלון מאתמול) הם שלושת רבעי מליון ש"ח שיבוזבזו לפני שיובן שיש צורך ברכבת קלה אמיתית, או לחילופין, יוותרו על כל הקונצפט של מערכת תחבורה המונית עירונית בחיפה. ( כמובן, אני יודע שזה לא יהיה באמת 750 מליון ש"ח, אבל גם פרויקטי רכבת קלה בד"כ לא מסתיימים בהתאם להערכת העלות המקורית, אז כאן אין הבדל)
לא משנה מה, אוטובוס זה אוטובוס...
אמנם אני נאלץ לסוע בהם הרבה, אבל אני ממש לא אוהב את זה. לרכבות יש איזשהי משיכה קוסמית מסוימת. אפילו אם זה טראם פשוט, זה עדין עדיף על כל מרסדס או מאן. האוטובוסים הגדולים הללו, למרות שהם נראים נחמדים ויפים, הם עדיין לא רכבת. אני מעדיף כל "קונקה" על פני ליון סיטי או סיטארו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif

לא משנה מה, אוטובוס זה אוטובוס...
אמנם אני נאלץ לסוע בהם הרבה, אבל אני ממש לא אוהב את זה. לרכבות יש איזשהי משיכה קוסמית מסוימת. אפילו אם זה טראם פשוט, זה עדין עדיף על כל מרסדס או מאן. האוטובוסים הגדולים הללו, למרות שהם נראים נחמדים ויפים, הם עדיין לא רכבת. אני מעדיף כל "קונקה" על פני ליון סיטי או סיטארו.
 
מסכים בהחלט

לא משנה מה, אוטובוס זה אוטובוס...
אמנם אני נאלץ לסוע בהם הרבה, אבל אני ממש לא אוהב את זה. לרכבות יש איזשהי משיכה קוסמית מסוימת. אפילו אם זה טראם פשוט, זה עדין עדיף על כל מרסדס או מאן. האוטובוסים הגדולים הללו, למרות שהם נראים נחמדים ויפים, הם עדיין לא רכבת. אני מעדיף כל "קונקה" על פני ליון סיטי או סיטארו.
מסכים בהחלט
אבל זה שאני מסכים איתך בנושא ה-'משיכה' לרכבות זה דבר חסר משמעות - מה שחשוב זה מה הציבור, במיוחד זה בעל המכוניות, יחשוב - האם אוטובוס מפואר כזה או אחר ימשוך אנשים מהמכוניות? האם רכבת קלה תעשה זאת? ואולי בעצם מה שחשוב לנהגים זה לא הקסם האישי של כלי הרכב אלא הנתונים הגולמיים - זמן נסיעה ומחירה, זמינות (מרחק, תדירות), נוחות הנסיעה (זעזועים, צפיפות, נגישות) וכיו"ב. במקרה זה, הרי יהיה יותר חשוב לנוסע בעל הרכב מבנה התחנה ומבנה התמחור מאשר מבנה המפרק, ויש להניח שיהיה לו או לה חשוב יותר מספר המושבים מאשר עיצוב חזית האוטובוס או הרכבת (רוצה לומר שרוב הנהגים לא ישמחו לעבור לאוטובוס בו הם עומדים, למרות הדוגמה ההופכית שמציגה רכבת ישראל בעשור האחרון).
 

levikon

New member
ועדיין.

מסכים בהחלט
אבל זה שאני מסכים איתך בנושא ה-'משיכה' לרכבות זה דבר חסר משמעות - מה שחשוב זה מה הציבור, במיוחד זה בעל המכוניות, יחשוב - האם אוטובוס מפואר כזה או אחר ימשוך אנשים מהמכוניות? האם רכבת קלה תעשה זאת? ואולי בעצם מה שחשוב לנהגים זה לא הקסם האישי של כלי הרכב אלא הנתונים הגולמיים - זמן נסיעה ומחירה, זמינות (מרחק, תדירות), נוחות הנסיעה (זעזועים, צפיפות, נגישות) וכיו"ב. במקרה זה, הרי יהיה יותר חשוב לנוסע בעל הרכב מבנה התחנה ומבנה התמחור מאשר מבנה המפרק, ויש להניח שיהיה לו או לה חשוב יותר מספר המושבים מאשר עיצוב חזית האוטובוס או הרכבת (רוצה לומר שרוב הנהגים לא ישמחו לעבור לאוטובוס בו הם עומדים, למרות הדוגמה ההופכית שמציגה רכבת ישראל בעשור האחרון).
ועדיין.
לרכבת (ולא משנה איזה) יש כח משיכה רב יותר מאשר לאוטובוס. ואני אפילו חושב שאני יודע למה... יש לזה מערכת הנעה שונה, הוא נוסע על מסילה שמוקצת רק לו. ואילו אוטובוס... זה סתם רכב על הכביש עם מקום להרבה אנשים. לא משנה מה תנסה לעשות ממנו... יש הבדל בין גלגלים מגומי לגלגלי מתכת. והאחרונים מנצחים מבחינתי ומבחינת רוב הציבור.
 

OMER G17

New member
אכן חבל....דבר גם עם...

חס וחלילה! מתעד את השיקוץ
לשמחתי לא נדבקתי עדיין בחיידק נוסף, וליתר דיוק, נושא ה-'פילאס' וחבריו בתחום האוטובוסים המנוחים מאוד מפחיד ומטריד אותי - שלחתי כבר מכתבים עם הסבר על החסרונות של מערכת כזו גם לנת"ע וגם לפרויקט האב לתחבורה בירושלים, אבל לא קיבלתי כל תגובה בנושא. ליפה נוף אני יודע שאין טעם לשלוח כרגע - הם כבר מצאו את הגביע הקדוש שלהם. מבחינתי, ה-750 מליון ש"ח שצריך בשביל הקו הראשון של הפילאס (לפי העלון מאתמול) הם שלושת רבעי מליון ש"ח שיבוזבזו לפני שיובן שיש צורך ברכבת קלה אמיתית, או לחילופין, יוותרו על כל הקונצפט של מערכת תחבורה המונית עירונית בחיפה. ( כמובן, אני יודע שזה לא יהיה באמת 750 מליון ש"ח, אבל גם פרויקטי רכבת קלה בד"כ לא מסתיימים בהתאם להערכת העלות המקורית, אז כאן אין הבדל)
אכן חבל....דבר גם עם...
יפה נוף עיריית חיפה ועיתונים....לא רק פה...
 

OMER G17

New member
כמה שיותר פרטים לטובת מי שלא גר

אוטובוסים "מתקדמים" בחיפה
היום נערך בחיפה אירוע של 'יפה נוף' (חברת התשתיות העירונית), עיריות חיפה והקריות, 'אגד' ויצרני ה-Phileas והמידיבוס. את הפרטים המלאים (בתוספות שגיעות ועיווטים) אני מניח שיפרסמו בעיתונות המקומית השבוע, ולכן אסתפק במספר תמונות שצילם אבי, פול מלינג (אני לא נכחתי, לצערי, וזו סיבה נוספת להיעדר פרטים). באירוע גם חולקו פרוספקטים מהודרים, ואשמח להשאיל אותם למישהו חיפאי או מהאיזור שמוכן לסרוק ולהעלות לפורום. במסגרת האירוע, שנפתח בבית נגלר בקרית חיים, הוצגו הפילאס (בלי ה-י' השנייה...!!) והמידיבוס החדש, והבכירים השונים (למעט השר שטרית, שהתחמק מהעניין) נסעו בפיליאס לטיול בקריית אתא ומשם ישירות למרכזית חוף הכרמל ולמלון מרידיאן. אח"כ חזרו לקריית חיים. כל התמונות שאצרף בשרשור שלהלן צולמו על-ידי פול מלינג היום, והזכויות לכל שימוש בהן שמורות לו ולו בלבד. אני מבקש (=דורש) שלא לעשות בהן שימוש נוסף בפורום או מחוצה לו ללא אישור בראש ממנו (דרכי). קרית אתא
כמה שיותר פרטים לטובת מי שלא גר
בחיפה...
 

IgKh

New member
יש לי שאלה

אוטובוסים "מתקדמים" בחיפה
היום נערך בחיפה אירוע של 'יפה נוף' (חברת התשתיות העירונית), עיריות חיפה והקריות, 'אגד' ויצרני ה-Phileas והמידיבוס. את הפרטים המלאים (בתוספות שגיעות ועיווטים) אני מניח שיפרסמו בעיתונות המקומית השבוע, ולכן אסתפק במספר תמונות שצילם אבי, פול מלינג (אני לא נכחתי, לצערי, וזו סיבה נוספת להיעדר פרטים). באירוע גם חולקו פרוספקטים מהודרים, ואשמח להשאיל אותם למישהו חיפאי או מהאיזור שמוכן לסרוק ולהעלות לפורום. במסגרת האירוע, שנפתח בבית נגלר בקרית חיים, הוצגו הפילאס (בלי ה-י' השנייה...!!) והמידיבוס החדש, והבכירים השונים (למעט השר שטרית, שהתחמק מהעניין) נסעו בפיליאס לטיול בקריית אתא ומשם ישירות למרכזית חוף הכרמל ולמלון מרידיאן. אח"כ חזרו לקריית חיים. כל התמונות שאצרף בשרשור שלהלן צולמו על-ידי פול מלינג היום, והזכויות לכל שימוש בהן שמורות לו ולו בלבד. אני מבקש (=דורש) שלא לעשות בהן שימוש נוסף בפורום או מחוצה לו ללא אישור בראש ממנו (דרכי). קרית אתא
יש לי שאלה
שלא דיברו עליה עדיין (או שלא מצאתי). כאשר אחת או יותר מחברות התח"צ בארץ תפעיל את הפיליאס בקו שרות, כיצד יטופל נושא הכירטוס? בארץ הרי לא נהוגה שיטת הכרטוס העצמית והנהג מוכר את הכרטיסים - בטח אין לו שדה ראיה גדוך כדי לראות שאף אחד לא מתחמק דרך הדלת של הפרק האחורי. האם יועסקו כרטיסנים, או אולי פתרון אחר?
 

אורי404

New member
השערה: יכול להיות שכמות הנוסעים

יש לי שאלה
שלא דיברו עליה עדיין (או שלא מצאתי). כאשר אחת או יותר מחברות התח"צ בארץ תפעיל את הפיליאס בקו שרות, כיצד יטופל נושא הכירטוס? בארץ הרי לא נהוגה שיטת הכרטוס העצמית והנהג מוכר את הכרטיסים - בטח אין לו שדה ראיה גדוך כדי לראות שאף אחד לא מתחמק דרך הדלת של הפרק האחורי. האם יועסקו כרטיסנים, או אולי פתרון אחר?
השערה: יכול להיות שכמות הנוסעים
העצומה תצדיק שימוש במאבטחים וכרטיסנים בנוסף לנהג על רכב כה ארוך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה