לחוצה אחרי הפלה

חני2016

New member
לחוצה אחרי הפלה

אני נשואה פחות משנה, ועברתי כבר 2 הפלות בשבועות 7-8, מיותר לציין שאין לי ילדים. 2 ההפלות היו באמצעות ציטוטק. (בפעם הראשונה הכניסו פעם אחת ובפעם השנייה פעמיים)
עברו 4 שבועות מההפלה הקודמת, ולפני יומיים התחיל להיות לי הפרשות חומות, כמעט בצבע שוקולד מהנרתיק. היום התווסף גם קצת דימום, כנראה שמתחיל המחזור.
האם זה הגיוני ההפרשות האלו? האם זה משהו שילווה אותי עכשיו תמיד? מדוע המחזור לא מגיע בקלות? (ההפרשות האלו היו לי גם מספר ימים מסוף הדימום של ההפלה)
ידוע לכן אם יש להפלות השפעה על המחזורים הבאים? יש דרך למנוע את זה?
אני מרגישה שהגוף שלי משתנה, והמחזור הנוכחי לא מתפקד כמו שצריך וזה ממש מלחיץ אותי שזה יהיה גם בהמשך!
אני ממש לחוצה מזה, מה אני אמורה לעשות?
פעם שעברה שעשו לי אולטראסאונד ראו שיש עוד קצת שאריות מההפלה, ואני צריכה ללכת שוב לאולטראסאונד 3-4 ימים מתחילת המחזור ואין לי מושג מתי אני צריכה ללכת לבדיקה, ואני גם מאוד לחוצה ממנה, שיראו שמשהו לא תקין..
 
היי חני

מצטערת על האןבדנים שעברת
ומעט להרגיע - המחזור הראשון אחרי הפלה/גרידה/לידה הוא לעתים קרובות שונה מהמחזור הרגיל, בין אם בעוצמה, במידת המיחושים, בצבע ההפרשות, במספר הימים שלוקח לו להתחיל ולהגמר. כל זה בגלל שכל המחזוריות של אותו חודש היתה שונה מהרגיל. בדרך כלל המחזורים הבאים חוזרים להיות רגילים.
 

שירהד1

Member
מנהל
צר לי על שני אובדני ההריון


בני כמה אתם? האם היו הפסקות דופק, או שבכלל לא ראו דופק?

לגבי שאלתך- עברת הפלה עם ציטוטק, שזה יכול להיות מאוד שונה מגרידה. יכולות להיות הפרשות מסוגים שונים ומשונים ודימומים שונים ומשונים לאורך הרבה מאוד זמן. אני מקווה שאכן מדובר בתחילת וסת, אבל את זה תדעי בימים הקרובים, אני מניחה.
זה לא שהמחזור לא מגיע בקלות. מחזור אמור להגיע בין 4-6 שבועות מיום ההפלה (גם עד 8 שבועות נחשב תקין). כאמור, עם ציטוטק זה יכול להיות עוד יותר מבלבל. אבל נשמע תקין מה שאת מתארת.
את צריכה להיות במעקבים של אולטרסאונד, כדי לוודא שהרחם נקי. מתי בדיוק ללכת? קשה לי לומר לך. אם אכן מתחיל דימום משמעותי, חכי שהוא יסתיים ואז תלכי להיבדק.


שירה דוד - מרפאה בעיסוק -
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים בעלי קשיים התפתחותיים ולקויות למידה.
מדריכה קלינית של מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות.
מנהלת פורום אובדן הריון.
09-7749028
 

חני2016

New member
עדכון

תודה לעונות
שנינו בני 22, ראו דופק בשתי הפעמים.
המחזור אכן הגיע בסוף.. היום עשיתי בדיקת אולטראסאונד (בתוך המחזור, כך אמרו לי לעשות, אמרו לי שמהיום השלישי אפשר כבר לעשות את הבדיקה)
היא לא ראתה ממצא חריג. היא אמרה שאם המחזור מסתיים בימים הקרובים זה סימן טוב. אם הוא מתארך מעבר ל8-9 ימים, ללכת לרופא נשים.
אז עכשיו אני מחכה.
&nbsp
הפנו אותי לבדיקת קרישיות יתר, אני צריכה ללכת לעשות בדיקת דם, לא כל כך בטוחה מתי הכי כדאי לעשות אותה.. מישהי מבינה בזה?
 

אמאלוסי

New member
בדיקת קרישיות

בדיקות דם לקרישיות יתר אפשר לעשות שישה שבועות אחרי הפלה.
אין צורך בצום (חוץ מבדיקה של הומוציסטאין, שם צריך גם צום וגם להפסיק חומצה פולית לפחות שבוע מראש. אולי יותר).
 
למעלה