"רוסי" נטש את בתו, ולימים דרש להכיר בו כאב שכול

"רוסי" נטש את בתו, ולימים דרש להכיר בו כאב שכול

התאבדות חיילת פתחה מאבק בין אביה הביולוגי לבין משפחת האומנה על ההטבות שבהכרה כהורים שכולים. ביהמ"ש לא הסתיר את סלידתו

קצין התגמולים, שהתבסס על תיעוד של גורמי צבא שביקרו בבתים של האב ושל משפחת האומנה, וכן על עדויות של האחים, טען שלא מתקבל על הדעת להכיר במי שזנח ונטש את המנוחה מלידתה ועד מותה. לדבריו, כשהגיעו לבשר לאב על מותה הוא סינן ברוסית לאחותו כי "צריך לבדוק מה יוצא להם מזה".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4717469,00.html

לא להאמין איזה הורים שפלים קיימים בעולם הזה. ישנם אנשים שעוברים שבעים מדורי גיהנום ומוציאים כספים רבים בשביל טיפולים קשים ומייגעים כדי להתעבר ולזכות בילד, ויש אנשים שזוכים בו ב"מכה" אחת ונוטשים אותו כאילו היה גוש בשר שפג תוקפו.
 

costaet

New member
ממילץ לקרוא את כל הכתבה

השופט יעקב וגנר דחה את הערעורים ולא בחל בביטויים החריפים ביותר בהתייחסו למערערים. משפחת האומנה, קבע, כלל לא עומדת בקריטריונים של החוק. מאפריל 2007 היא פסקה להיות משפחת אומנה וקיבלה תפקיד של משפחה מארחת בשכר. ביקוריה של המנוחה בבית המשפחה נרשמו בקפדנות והוגשו לתשלום, כך שהם כבר קיבלו עליהם כסף.
בנוגע לאב הביולוגי השופט הבהיר כי "אין זה מתקבל על הדעת להכיר במי שהתנכר, זנח ונטש את המנוחה כבר מינקותה. העובדה שהאב הביולוגי לא זיהה את בתו, זועקת לשמיים כאלף עדים".
&nbsp
חלילה אני לא טוען שהאב בסדר, אבל מה אפשר לצפות מחסר בית שישב בכלא? האמת שגם לא הייתי מבטל את הטענות שלו כל כך בקלות, הוא טוען שהוא עזב אותה כי נכנס לכלא ברוסיה, ועלה לישראל כשהתבורר לו שהיא שם, ואז לא קיבל חזקה אליה כי היה מחוסר בית, בלי פרטים נוספים לא הייתי מבטל את זה בכאת קלות, אולי יש צדק בדברים.
&nbsp
וגם המשפחה האומנת לא נשמעת כמו מציאה.
נשמע שהילדה פשוט הייתה מסכנה, הוריה נטשו אותה ומאז רק מנסים לעשות אליה כסף. עצוב שאלו היו החיים שלה ושככה נגמרו, בדיוק לפני שקבלה הזדמנות להיות עצמאית ללא תלות באחרים.
 
נדמה לי שזה סתם סיפור מעשיות שהוא סיפר כדי לשכנע את השופט

דבר ראשון, הוא נטש את ילדיו עוד לפני שהוא כביכול נכנס לכלא. דבר שני, הוא לא חיפש את ילדיו אחרי שהגיע ארצה ולראיה הוא אפילו לא זיהה את בתו כאשר היא חלפה מולו ברחוב. הוא אפילו לא שמר איתם על קשר והם לא עניינו אותו. דבר שלישי, אחרי שהודיעו לו שבתו התאבדה, הוא אמר לאחותו ברוסית, כנראה במחשבה שהשליחים לא מבינים, ש"צריך לבדוק מה יצא לנו מזה". לא עניין אותו שבתו מתה, לא עניין אותו שהיא התאבדה, כל מה שהוא רצה לדעת זה איזו תועלת תצמח לו ממותה. האם הוא יקבל ג'ובות מהרשויות. אנשים כמוהו מיותרים, חבל על החמצן שמבוזבז עליו.
 

costaet

New member
אלו לא עובדות

תיאורטית זה סיפור אפשרי לחלוטין, אני מכיר סיפור אמיתי קצת דומה, רק ללא ההתאבדות אלא פשוט לא נתנו לאב חזקה אל ילדו בגלל שהוא כאילו עזב אותו ואין לו אמצעים כלכליים להחזיק את הילד. אני לא חושב שמדובר באדם טוב, אולי באמת הכל המצאה, אבל באותה מידה יש סיכוי שהשליחים גם מחרטטים או פשוט לא מבינים. אני לא חושב שיש מספיק פרטים בכתבה בשביל לשלול את האפשרות שזה נכון או לא.
 

lEchoesl

New member
אתה יודע מה? זה ממש לא משנה אם הוא נכנס לכלא או לא..........

אתה יודע... יש לו הורים ואם הוא כול כך מלאך [אהא בטח] ואם הלב שלו כאב בשבילה אבל הוא נאלץ [אהא בטח] לנטוש אותה בגלל שנכנס לכלא... הוא היה יכול [כאבא אוהב ודואג] להגיד להורים שלו לבקר אותה ולדאוג לה. אתה יודע... הכול אפשרי אם רוצים. אבל מה? לא רוצים ולא מעוניינים.
 

costaet

New member
לא צריך לצעוק אלי

אני לא אומר שהוא אדם טוב, רוב הסיכויים שהוא המיץ של הזבל.
&nbsp
אבל בסך הכל יש פה מגמה מסויימת והיא לאו דווקא נכונה, למשל רשום שפעם אחרונה שהוא ראה אותה זה בבת מצווה שלה ואחרי היא ראתה אותו ברחוב והוא לא זיהה אותה בכלל, זה משהו שכנראה נודע לנו מהמשפחה האומנת שמעוניינת להוציא שם רע לאב בשביל שלא יזכה בכסף כי היא בעצמה מעוניינת בו. בגלל שיש למשפחה האומנת לשקר, יש מצב שהם משקרים...
&nbsp
כנ"ל לגבי שאר הדברים שכתבת, אלו הנחות, לא עובדות, לקרוא כתבה באתר אינטרנטי שכל מה שהוא רוצה זה לייצר פרובוקציה בשביל לקבל עוד צפיות ולקחת הכל כעובדה נכונה, זה לא חכם לעשות. כמו שאמרתי לאלי, הכרתי מישהו עם סיפור דומה שנעשה לו אבל גדול וגם את הסיפור שלו היה אפשר בקלות לסובב באותה צורה. אז אני לא ממהר לשפוט על בסיס כתבה בYNET עם פרטים חסרים וחלקיים.
 

lEchoesl

New member
כול כך מצער
פשוט הילדה נדפקה פעמיים... פעמיים

מאנשים חסרי לב שהיא העדיפה למות מאשר לחיות. זה פשוט מצער עד דמעות

לשים לכלא את המשפחה האומנת ואת האבא הביולוגי שהזניחו אותו וגרמו לה לדפוק כדור בראש בגיל כול כך צעיר [אפילו מזעזע לחשוב על זה. על ההחלטה הזאת. אף אחד לא שווה את זה... אף אחד לא שווה שנמות בגללו בטח שלא הלא אנשים האלו שהיו לידה]שעוד כול העולם עוד לפניה. מה לעזאזל הם חשבו??? למה המשפחה האומנת והמנוולת לקחה אותה בכלל? לא יכולים? לא בא לכם? אל תקחו, אולי מישהו אחר יקח... מישהו יותר אחראי ובשל. זה לא משחקים. לדעתי צריך לשפוט אותם על זה. להכניס לכלא.
והאבא הביולוגי המאופס??? למי אכפת שהוא חסר בית. ריבונו של עולם...... נטשת אותה וגם לא היית מספיק אחראי לעקוב אחרי החיים שלה? אם הוא היה מספיק אחראי ועקבי יש מצב שהוא היה יכול למנוע את המצב שהיא נדפקה לבד בדירה [כשאמא שלה נטשה אותה ואת האחים שלה...] כמה ימים בקור וברעב.
מצב קשה. כמה חבל
 
למעלה