מייל בפלאפון

adinetit

New member
מייל בפלאפון

יש לי פלא שהחשבון של המייל שלי בעבודה מוגדר אליו ,בסביבה של שרת EXCHANGE
שאני בא להגדיר את החשבון שלי בטאבלט הוא לא נותן לי ,הוא נותן לי להגדיר את החשבון אבל הוא לא מראה לי אף מייל ורושם התחברות לשרת נכשלה

ניסיתי להגדיר חשבונות אחרים בטאלבט וזה עובד מצויין ומראה מיילים
ניסיתי את החשבון שלי במכשיר אחר וזה לא עובד
זה עובד רק בפלאפון שלי

יכול להיות שיש הגבלה להגדיר את החשבון שלי ביותר ממכשיר אחד?

תודה
 

kitt

New member
לא אמורה להיות מגבלה כזו. יכול להיות שאתה לא מכניס את כל

הפרמטרים כמו שצריך. או שאתה משתמש באפליקציה לא מתאימה בטאבלט.
 

SysAdmin1

New member
בהנחה שאתה מבצע את כל ההגדרות נכון במכשירים שלך...

בהנחה שאתה מבצע את כל ההגדרות נכון במכשירים שלך, המגבלות הנוספות יכולות להיות בהגדרות של השרת. כברירת מחדל, במדיניות של השרת מוגדר שלכל משתמש מותר לחבר עד לעשרה התקנים ניידים. אבל בין הדברים הראשונים שמבצעם בשלב של הקשחת המדיניות של השרת, זה להגביל את המספר של ההתקנים הניידים לאחת בלבד לכל משתמש בשרת. לצורך ידע כללי מגדירים את זה באמצעות Set-ThrottlingPolicy –EASMaxDevices דרך ממשק פקודה Exchange Management Shell . קיימים עוד מספר רב של תנאים ומגבלות שאפשריות במדיניות אבטחה של השרת שיכולות למנוע מהתקנים ניידים להתחבר. מדובר על דברים, כמו מתן גישה רק להתקנים שעברו תקינה של עבודה מול שרת Exchange וכו'. גם יכול להיות מצב שההתקן נייד אחד נרשם מספר רב של פעמים וגמר את המכסה של ההתקנים המורשים. בכל מקרה מאוד לא מומלץ לך לנסות לשחק עם ההגדרות התחברות לשרת, כי זה יכול להתפרש בחברה כניסיונות פריצה לשרת עם כל התוצאות הנובעות מכך. האפשרות המומלצת לך, זה לפנות לתמיכה הטכנית בארגון והם כבר יעזרו לך בהגדרות ובמקרה הצורך גם יעבדו מול הגורם שאחראי לניהול השרת.
בצד שלך, אתה יכול לבדוק את מספר ההתקנים שלך הרשומים בשרת, דרך OWA תחת ניהול בלשונית בשם Phone , במקום שמשם גם מאפסים את המכשיר הנייד שנגנב או שהלך לאיבוד.
צירפתי גם את צילום של המסך הרלוונטי.

 
למעלה