סקס בין המורה לתלמיד - מורה לחיים?!

PRINCESS GINA

New member
רק דבר אחד...

אני מתפללת בשביל כל בני הנוער שאלוהים יעזור להם לעבור את חיי הנעורים ולצאת מזה בחיים כי החיים שאחרי כל כך הרבה יותר טובים ושווים מהפוזות שהם עושים על החברים שלהם היום! כבדרך אגב, השפה שבה את משתמשת לא מתאימה לבחורה! תשתדלי לקלל פחות, כי מילים כמו "שרמוטות" לא מוסיפים לכבוד או לרפטואר של אף אחד.
 

ther MeסAn

New member
השפה שבה אני משתמשת מתאימה לאנטרנט

למה לשחק אותה יפי נפש? כאילו את לא השתמש במילה הזאת אף פעם.
 

PRINCESS GINA

New member
רושם ראשוני...שמעת עליו?

אני לא מרשה לעצמי להשתמש במילה הזאת, כי היא בוטה כמו כל מילה שדומה לה! ואם את רוצה שאנשים יקשיבו לך ויראו את הדיעה שלך כעיניינית ובעלת חשיבות, כדאי שציגי אותה הכי יפה שאפשר. גם בלי המילים האלו הבנתי את תוכן ההודעה שלך את דעותייך.
 

ortallas

New member
כנסי מאמי

נכון יש נוער נורמלי .. אבל גם הנוער הנורמלי חרמן .. מה רע בסקס הם שכבו הם נהנו מה קרה מה רצח?. אני לסבית אוקי... ואני לא נכנסת עם כל בחורה למיטה ..אני עובדת בבצ'פר בהחזקה ואני מאוהבת נואשות במורה שמלמדת בבצ'פר ואני בת 18 ואני מתה שיקרה משהו בנינו וזה לא יקרה בחיים... ועם היה יכול להיות מצב אז לא הייתי חושבת פעמים ונכנסת איתה למיטה..מזה אומר עלי? שאני רדודה בקיצור אני חושבת שסקס זה דבר לא רע בכלל ועם זה הדדי אז מה הבעייה פה? מה הפרש הגילאים? זה הרי בולשיט גיל בימנו.. אני לא מדברת על גבר בן 30 ששוכב עם בחורה בת 14 כן ... כל נער או נערה מעל גיל 17 הם גדולים והם יכולים לעשות מה שהם רוצים ... לילה מושלם
 

ther MeסAn

New member
זהו שאת לא תלמידה

הפרש גילאים מילא. אבל בכל הכנות- בעתיד כשיהיו לך ילדים, אם בכלל.. איך תרגישי עם זה שהמורים שמחנכים את הילדים שלך מקיימים יחסי מין עם החברים שלהם, או יותר מזה.. עם הילדים שלך? אני מתארת לעצמי שעוד כמה שנים זה יהיה נורמלי לגמרי, אבל מה יהיה אז? התלמידים יכנסו חופשי לחדר מורים להתמזמז עם אהוביהם? הרי אין שום דבר חריג בזה.
 

ortallas

New member
ואללה את חייה בשנות ה 20 אה

קודם כל זה שאני לסבית זה לא אומר שלא יהיה לי ילדים... ועם הבן שלי יבוא ויגיד לי שהוא מאוהב במורה שלו ולאחר מכן יגיד לי שגם שכב איתה אני יפרגן לו כי זה לא משהו רעעעעעעעעעעעעע זה נורמלי לגמרי לדעתי וזה סקס וזה הנאה את לוקחת את זה יותר מדי קשה מזה "התלמידים יכנסו לחדר מורים להתמזמז עם אהוביהם" חחחח זה כה הגזמה לגמרי כבר.. מה רע להתמזמז עם מורים מה ? בגלל שזה בית ספר בגלל שזה מקום חינוכי ? שום מקום חינוכי ושם נעליים כולם חרמנים וכולם אוהבים סקס אין בזה משהו.. ואללה תראו מה עשיתם מסקס כאילו זה רצח תתעורוו 2008!!!
 

daniel771

New member
צו'דקת בכל מילה - אני בהחלט חושב שאין כאן עבי

רה כלשהי רק הבעיה היא יחסי המרות בככלל העולם של הנוער הוא עולם מופלא ורק אנשים מעטים מבינים אותו. שיא הפרמיטיביות שלהם זה המבוגרים.
 

ther MeסAn

New member
לא מבינה מה קשורה הנטייה המינית שלך

איפה כתבתי שללסביות אסור שיהיו ילדים?! קודם כל, בית ספר הוא כן מקום חינוכי. זה שיש שם חרמנים לא אומר שצריך להפוך את המקום למועדון סקס. לא יודעת באיזה בית ספר למדת, אבל אצלנו גם בשביל המורים וגם בשביל התלמידים בית הספר הוא דבר ראשון מקום חינוכי שאליו באים ללמוד, לא לספק אחד ת'שני מינית. דבר שני, רוב הנוער מתאהב בקלות, או יותר נכון.. נדלק. אם את מרגישה בנוח ולא מפריע לך כשהבת שלך מקיימת רומן עם יחסי מין עם המורה הנשוי+ילדים שלה, תוך כדי שהיא הורסת לאותם הילדים את החיים, אז שיהיה. תחנכי אותם איך שבא לך. אח"כ מתפלאים שיוצאים ילדים דפוקים.
 

k e r e n m

New member
למה את מתפלאה

שילדים היום עוברים גבולות? עם הורים כמוך שמרשים לילדיהם לקיים יחסים ולשתות עוד לפני שמלאו להם 16 ממש פלא שהדור דפוק ומעוות כל כך..איך אומרים? הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו
. ועוד משהו..אם הורים היו טורחים לחנך את ילדיהם במקום להשקיע בעצמם ובקריירה שלהם או במקום להיות אחד מהחבר'ה שלהם המצב ההתנהגותי של הילדים בביה"ס לא היה עגום ועצוב כל כך היום אבל לא רק שזה קורה אלא גם ההורים מגבים את ההתנהגויות השליליות של ילדיהם מול המורים.
 
ערכיות ומוסריות.

אהבת האדם, אהבת עצמך הצמא לידע ורצון לאהבה ולקשרים אמיתיים עם אנשים אחרים. אני מכיר רבים שעישנו ועשו סקס לפני גיל 16 אבל יש להם את כל מה שכתבתי מקודם.
 
אני מסכים לחלוטין

אבל אנשים עושים המון דברים שפוגעים בעצמך כמו לאכול לא בריא, לא לעשות ספורט, לא לצחצח שיניים. אנחנו בני אדם, אנחנו מכילים סתירות.
 
ברור

אבל הגנה לדעתי היא לא מפני דבר ספציפי (למרות שכמובן, צריך לתת לילד את כל המידע על סיגריות והנזק שהן גורמות) אלא השתתה של עקרונות. ברור שמישהו חייב להגן על הילדה שלך. את בוחרת להגן על הילדים שלך מסיגריות. בסדר. אבל את גם מגנה עליהם מג'אנק פוד? מבעיות עם תדמית אישית? מתאונות דרכים? אולי כן ואולי לא, אבל הגנה מכל אחד מהדברים האלה לא חשוב כמו חינוך ילד לעקרונות אשר דרכם יגיע למסקנות האלה בעצמו, ולכן אני אומר שחינוך לא נמדד בסקס או סיגריות.
 
יש ילדים מכורים בגיל צעיר.

ואם זה כך, יש לעזור להם להגמל. מוקדם ככל האפשר,כדי שלא יגרם עוד נזק .
 
אוקיי אבל זה לא קשור

העובדה ילד שמעשן מגיל 14, לא מעידה בהכרח על טיב ההורים שלו. זה כל מה שאני אומר.
 
צריך לצאת מהשטאנץ הקבוע של "שמרנות" ו"מתירנות

עמדות שמרניות מדיי מפתות צעירים (אולי גם צעירות, אם כי פחות) למעשה "נועז". עמדה מתירנית מתעלמת מכך שבדרך כלל, פערים גדולים במערכות יחסים עלולים לגרום לצעירים להיקלע לניצול, או סתם להיפגע ממבוגרים שלא מתייחסים לצעירים ברצינות ופוגעים. לדעתי, שיחות על המימד הרגשי של יחסי מין, על אופי היחסים שנרקמים בין הצעירים ופה ושם דעה אישית,(עם דוגמאות מניסיון אישי) במקביל להקשבה לעמדה של הנער או הנערה הם טיפול מונע בבעיה עוד לפני שהיא צצה. זה דורש קצת יותר חשיפה מההורה והתייחסות מורכבת אל הבעיה, יותר מסתם קביעת עמדה של "ביג דיל לא ביג דיל", אבל אם מקרה כזה קורה, הצעיר או הצעירה יכולים להחליט בעצמם אם יחסים כאלה מתאימים להם, מה הטעם בהם, מה החסרונות שבהם וכו'. בעיניי, עמדה בנוסח:" אירוע מחריד" או "לא ביג דיל" סותמת גולל על שיחה חשובה שצריכה להתקיים ולא מתקיימת.
 
למעלה