היכרויות שכאלה...

johnstone

New member
היכרויות שכאלה...

נרשמתי לאתר הכרויות באינטרנט. אחד מאותם אתרים שכשאני מקיש עליהם מגוגל ישר קופצות תמונות של הבחורות הכי שוות. כאלה שלא באמת צריכות כרטיס באתר כדי למצוא זיווג כי בטח מתחילים איתן מלא גברברים במהלך שגרת יומן הרגיל.תהיתי אם הן בכלל קיימות. האם את באמת שם "נופר 32", או ," דלית 345", ואיך זה שאת נראית כל כך טוב ושיש לך כל כך הרבה לתת ואין מי שמקבל כבר שנה וחודשיים שכן חברותך באתר אושרה ב-2008. טוב, אז צריך לספר על עצמי. למכור את מרכולתי. "בן 38, רווק, גר אצל ההורים. מובטל. בלי אוטו..". חחחח....ניראה לכם??!! זו לא הצהרה לצרכי מס זהו אתר הכרויות. "צעיר בן 38. בעל עומק פילוסופי, עצמאי (עצמאי להגיע ללשכה), מחפש אותך האמיתית , כנה ורגישה שכסף זה לא הכל בשבילך (כי אין!!). מגורים בקרבת 15 ק"מ (קו 23 מהתחנה ליד הבית)". הוספתי תמונה (מהחופשה בוגאס – לפני ארבע שנים) ו-הופ! בלחיצה קטנה גם אני מופיע באתר.

ראשונה שלחה לי הודעה "קרן שמש". בת 33, עובדת בתחום העיצוב, אוהבת לטייל, לצחוק ולהתכסות מתחת לפוך בליל חורף סוער. גם אני. מבנה גוף: רזה. עיניים: חום דבש. אני אוהב דבש. אין לה תמונה. "אבל אל תדאג", כך כתבה לי, "אני נראית מעולה . חברות שלי אומרות לי שאני מזכירה את האלי ברי".

ניפגשנו בבית-קפה. מה?!, זאת היא??? אמרה שהיא ניראית מעולה, הנבלה. מה לעשות עם השטחיות הזו, לעזאזל, אבל אין לי חשק לשמוע אותה כשאין פה משיכה פיזית, ובכלל, איך אפשר להתחיל דייט אם אני מרגיש מרומה מלכתחילה?

"תומר???? אהלן אני קארין"

"תגידי, קארין, חוץ ממך ומאמא, עוד מישהו אמר לך פעם שאת ניראית מעולה, או שאת מתבססת בעיקר על תחושות בטן??" , השחזתי את לשוני והשתעשעתי במחשבה שהיא דומה יותר לעלי באבא מאשר להאלי ברי.

חטפתי סטירה. היה שווה. הייתי חייב להחזיר לה על זה שבאתי עד לכאן באוטובוס במקום לראות ליגת אלופות.


השנייה כבר ניראתה בסדר. יש כזו חותמת "תואם למקור" - אז זה זה!! באמת, מה שבתמונה זה מה שבמציאות. יפה. עכשיו אפשר לשבת ולקשקש. "אז עברתי תהליך רוחני וגדילה במודעות", אני מספר, "אני מאמין באנרגיות, חוק המשיכה,מחשבה חיובית, אני יוצר את המציאות, היקום שולח לי שפע הזדמנויות..", ועוד כטוב ליבי באספרסו הכפול....אני באמת נכנס לזה וניצוץ נדלק לי בעין. לפתע אני חש חסימה, התנגדות שכזו... "טוב אני חייבת לזוז, לא ניראה לי שזה ילך ביננו". וואללה?? ,התואמת למקור התרוממה מכיסאה, "כל הקטע הרוחני הזה.... יקום, שמקום!!! אם ניתחתן מי יביא אוכל הביתה? היקום.?!!!". נשארתי פעור פה והבטתי על אחוריה נעלמים לעבר בדלת. "יש לו הומור, ליקום", אמרתי למלצרית שהנהנה לי בהבנה....
החלטתי לרדת מהקטע של אינטרנט-דייטיינג וסגרתי את הכרטיס. נהייה שעמום תהומי כזה פתאום. פותח תמחשב ואין הודעות, אין קריצות, המחשב חזר להיות סתם גולם.

כח חזק ממני שיחרר את הכרטיס מההשעיה. היום יש לי דייט בעשר. בבקשה, יקום....
 

dory141

New member
אתה ציני מדי

לא לכל הבחורות יש חוש הומור. אני יודע את זה ממקור ראשון. לא חטפתי סטירות, אבל סירובים בפירוש כן.
 
למעלה