אין כימיה בטלפון ולא עובר את שלב הטלפון

elad341

New member
אין כימיה בטלפון ולא עובר את שלב הטלפון

היי,

אני בן 34,נראה טוב מאוד (ככה אומרים עליי) מצליח להשיג טלפונים באתרי הכרויות מדווקא נשים שמוצאת חן בעיני,אבל כבר בוא נגיד מעל 6 שנים מעטות הפעמים שהייתה כימיה בשיחה וזה עבר לדייטים.
ברוב המוחלט של השיחות הראשונות זה לא עבר לפגישה כי בד"כ הבחורה לא רוצה,אני במהלך השיחה שואל מתעניין,שואל שאלות כלליות כמו איך עבר היום,מה את עושה בעבודה,איפה את מבלה בד"כ וכ"ו...
בד"כ בוא נגיד שהבחורות עונות בתשובות קצרות ולא מנסות לפתח השיחה ובקושי מתעניינות בי.
אני אובד עצות,ניסית את כל השיטות כמו לדבר שיחה קצרה ,בנונית וכ"ו ולקבוע דייט ,אבל בגלל שאין כימיה הם לא רוצות.
בשלב של ההכרות באינטרנט אנחנו מתכתבים בינינו מעט הודעות ספורות וישר אני מבקש את הטלפון(לא אוהב למשוך באינטרנט יותר מידי זמן כי מה שקובע זה השיחה בטלפון לא משנה כמה כימיה תהיה בהתכתבות באינטרנט)
בעבר שהייתי מכיר יותר במועדונים\ובכל מקום בחוץ ,והייתי יוצא הרבה יותר לדייטים והשיחה בטלפון זרמה יותר,היום יוצא לדאנס בר פעם בחודש אולי.
חשבתי אולי אלך לקלינאי תקשורת אולי,לא יודע מה,אבל ממה שידוע לי קלינאי תקשורת מטפל במי שיש לו בעיות בדיבור מגמגם וכ"ו.(אני ב"ה מדבר נורמלי)
אבל אני בכלל לא ביישן ואם יש בחורה שמוצאת חן בעיני אני מתחיל איתה באוטובוס וכ"ו.
אבל בטלפון זה תקוע.
השאלה שלי שבחורה נותנת לכם טלפון אחרי הכרות קצרה באתר הכרויות,על מה אתם מדברים איתה?מה נושאי השיחה?האם היא גם שואלת שאלות ומראה עניין?כמה זמן אורכת השיחה בד"כ?
 

ה כ ל

New member
תודה ששיתפת :)

חשבתי על שתי אפשרויות: 1. נתקלת בנשים שלא מתאימות לך מבחינת האנרגיה ולכן השיחה בטלפון לא זרמה. הפתרון: אתה צריך להמשיך לנסות עד שתגיע לאחת שתהיה מתאימה לך. 2. יש אנשים שפשוט קשה להם לשוחח בטלפון. אני לא יודע, אבל אולי אפשר לקבל טיפול (פסיכולוגי?) דרך הטלפון לצורך אימון הכושר הזה. שווה לעשות חיפושים ברשת ולהתייעץ עם מטפל/ת.
&nbsp
ב-ה-צ-ל-ח-ה!
 

Annabella1

New member
אל תעלב ממני

אני פשוט אתן לך את הצד השני. אם תחליט לקבל את מה שאני אומרת או לא לקבל - זה עניין שלך.
הבעיה היא שאתה שואל שאלות דפוקות ושאתה ישר מבקש טלפון על ההתחלה. אלה השתי טעויות שלך.
יש אנשים שאין להם כישורי שיחה, לא יודעים לשוחח. ובעולם של היום שבו מתחילים באתרים, אפילקציות ואז עוברים לטלפון\ווטסאפ וכו'- מי שלא יודע לשוחח לפחות בכמה משפטים טובים עם בחורה בכתב- יש לו בעיה וחוסר יתרון משמעותי לא משנה כמה הוא חתיך . אם לא הצלחת לפתח עם מישהי שיחה באתר או אפליקציה, הסיכוי שתצא לך שיחה בטלפון- לא גדול. אז חבל בכלל לעבור לטלפון אם לא הצלחת להזרים שיחה קודם.

אז בקיצור שני דברים יש לי להגיד לך. הדבר הראשון הוא שעדיף שלא תשאל את השאלות הדפוקות האלה. הדבר השני הוא שאם אתה כבר כן מחליט לשאול את השאלות הדפוקות האלה, אז תפתח שיחה ממה שהבחורה עונה לך על השאלות הדפוקות האלה, תראה התעניינות במה שהיא עונה לך ותשאל על זה.
תבין שאתה לא צריך לשאול כלום. מספיק שתגיד או תספר משהו מעניין על עצמך, משהו מעניין על איך עבר היום שלך, משהו על העבודה שלך, משהו על בילוי שהיה לך- ומשם לזרום. ואז הבחורה גם תראה התעניינות בך, גם תפתח איתה שיחה, וגם תוכל לשאול אותה שאלות לא דפוקות בחזרה ותהיה לכם שיחה.

אם אתה אומר לי עכשיו משפט כמו "אז מה אני יכול כבר לספר שיהיה מעניין על העבודה שלי\ היום שלי\הבילוי שלי?" אז וואלק, יצאת חומוס, כי אם אתה לא מסוגל לחשוב על משהו מעניין להגיד שיזרים את השיחה בקטע הזה, מה אתה בדיוק מצפה מהבחורה שתגיד לך כשאתה שואל אותה על הדברים האלה?

אישית אני לא עונה בכלל למישהו ששואל שאלות כמו שלך. אין לי כוח לחפירות האלה. זה לא מוביל לשום מקום.
שיחה טובה עם גבר- יכולה להימשך כמה שעות ואח"כ נפגשים
 

shayCn

New member
מה שקל לך לשאול, קשה להן לענות

בשוק ההכרויות, לפעמים אסור לרוץ מהר ולברר את כל הפרטים על הצד השני. יש פה משחק..מסתורין..אתה רוצה לגלות הכל על הצד השני, אבל צריך להראות גם איפוק וסבלנות, אחרת זה משדר חקירה.
מספיק שתעלה נושא אחד שהיא מגלה בו עניין ותשוחחו על זה לפני שאתה מגשש לנושא אחר, אבל הרעיון הוא ליצור עניין. אם תשאל שאלות ותקבל תשובות קצרות, אתה לא מתקדם וההכרות נשארת שטחית למרות שאולי בעיניך היא התפתחה כי אתה יודע יותר פרטים.
נסה בדמיונך להעמיד את עצמך במקומה. כדי להתעניין בבנאדם, היית רוצה שהשיחה הראשונה תהיה קלילה וזורמת, לא ארוכה מדי כדי להשאיר בסוף טעם של עוד.
בשיחה אחרת היית רוצה להעמיק יותר בנושא מסוים ויותר להפתח..
 
מה שהורס לך

זו הבנאליות בשאלות שלך נשים שומעות את אותן שאלות מהרבה גברים אחרים וזה כבר מאוס ולעוס נסה להיות שונה חדש מרגש כזה שמושך תשומת לב בעולם שסובל מבעית קשב וריכוז בהצלחה
 
למעלה