הפחתת ארנונה למגורים

meir11

New member
הפחתת ארנונה למגורים

תודה רבה על ההפחתה הזעומה של 2% אחרי ששנים עושקים אותנו לפי תעריף ברוטו, היקר ביותר בארץ. אבל למה כשמחזירים כסף מענישים את אלה ששילמו מראש והם נדרשים להמתין עד ינואר 2011 ורק אז יזוכה החיוב שלהם בסכום ההחזר? ככה מתיחסים למי ששילם מראש? או טיפשות או רשעות, קשה להחליט מה משניהם.
 

meir11

New member
רק לחשוב על זה

אם אני הייתי מעכב תשלום ארנונה 4 חודשים - כמה ריבית פיגורים היו מטילים עלי? האם נקבל ריבית בשיעור כזה על ההחזר המתעכב?
 

Shark Alarm

New member
כמה הערות.... ../images/Emo26.gif

במקום להגיד תודה לעירייה שהיא היחידה שרצתה בכך ואישרו לה הפחתה של 2% מתשלום הארנונה (נכון שזה לא הרבה- אך גם זה משהו) לגבי העיכוב- אם אני לא טועה (לשמחתי אני לא מחזיק בדירה- אלא גר עם ההורים- ולכן הם משלמים- והם נושאים בנטל הזה שנקרא ארנונה (יחד עם עוד כל התשלומים הקבועים על הדירה) הארנונה נשלחת לתשלום בתחילת השנה האזרחית. אם בחרת לשלם את הכל בתשלום אחד, תקבלי את הקיזוז בספח התשלום הבא שיגיע אלייך- והספח הבא שיגיע אלייך הוא בתחילת השנה האזרחית..
 

meir11

New member
אשריך שאתה חי על חשבון ההורים

יופי של דרך לחסוך ולראות את העולם דרך משקפיים ורודים. להגיד תודה במקרה הזה, שקול להודות לשודד (שחומס את שלך במשך שנים) בפעם היחידה שהוא מוותר לך ולא שודד אותך שוב. ראשון לציון ניצבת במשך שנים בצמרת העושקים במאמצעות מנגנון הארנונה. היא מהיחידות הגובה את המס על שטח הדירה ברוטו, כולל קירות חיצוניים ופנימיים. המהלך של הפחתת 2% זה צעד ראשון בדרך הנכונה, ועוד הרבה צעדים דומים נחוצים להבאת המצב בתחום זה בראשון למקום הראוי. לגבי ההחזר, לא הייתי זקוק להבהרה שלך. זהו עצם הענין. מי שלא משלם מראש, זכאוי להחזר רק על הסכום ששילם עד כה, ויקבל אותו מיידית בחשבון הקרוב שלו. מי ששילם מראש, ויתר על ריביות בבנק או על כל השקעה אחרת, סייע לעיריה בכך שאיפשר לה תכנון נוח יותר של פעילותה העתידית, ונענש בכך שאת כל ההחזר יקבל רק בתחילת השנה הבאה. זוהי התעמרות והתנהלות לא סבירה ולא הוגנת. אולי כשתגדל ותשלם מכיסך תבין.
 

Shark Alarm

New member
אלו הם חיי סטודנט, מה לעשות.. ../images/Emo26.gif

בכל מקרה- אני משלם מכיסי דברים אחרים (אם זה לימודים- אם זה חשבון הסלולר שלי- אם זה הוצאות עבור הרכב ועוד..) ואני יודע ומכיר את עלויות הארנונה.. דבר שני- אתה הוא זה שהחליט לשלם את הארונונה בתשלום אחד ולא אף אחד אחר היתה לך את האפשרות כמו כל תושב אחר לשלם זאת פעם בחודשיים.. ד"א, לאחר בירור, מי שמשלם מראש את התשלום עבור הארנונה זכאי להנחה (אמנם זעומה מאוד- אבל עדיין זכאי לה)... ולמשפטך האחרון "אולי שתגדל ותשלם מכסך תבין"- לשמחתי אני גדול ויודע לחשב את ההוצאות שלי. ואם אני משלם מראש על דבר מסוים- אני יודע לתמרן את עצמי ולחשב את ההוצאות הבאות שלי..
 

meir11

New member
גדול זה כנראה לא ענין של גיל או השכלה

מי ששילם מראש קיבל הנחה של אחוז אחד (המון הנחה, אה?) ואת ההחזר מקבל על הסכום נטו ששילם, אחרי ההנחה !!!! הבחירה היא שלי לשלם מראש, זה לא אומר שבכך ויתרתי על כל זכויותיי החוקיות או על המגיע לי על פי כל דין והגיון. זה ששילמתי מראש לא אומר שהסכמתי לתת לעיריה אשראי על ההחזרים שמגיעים לי לשנה הבאה. כמו שאמרתי, כשתגדל תבין (אולי).
 
למעלה