יורוקווסט 2014 - חלק 2

majmuj

New member
יורוקווסט 2014 - חלק 2

יום חמישי התחיל בשעה 11 כשיש מוקדמות גם של רא וגם של טורן וטקסי באותו הזמן, את שני המשחקים אני מאד אוהב. נראה היה שרא לא יסתדר עם המשך הלוז אז שנינו החלטנו לשחק טורן וטקסי. שיחקתי די טוב אבל מישהי שיחקה גם כן טוב ויצאתי שני עם 24/28. שני זה בסדר כי אני אשחק עוד סיבוב מוקדמות אחד לפחות ונצחון ושני צריך להספיק לחצי הגמר. חיים מצד שני ניצח 25/19 וצבר עוד 2 נקודות לזיגלמן. אחר כל היה פאוור גריד במקביל ללורד אוף ווטרדיפ, שנינו לא מכירים או לא אוהבים כלכך את המשחקים האלה אז ניצלנו את הזמן למנוחה.
בשעה 3 וחצי היה מתנחלי קטאן וטירות בורגונדי. שנינו החלטנו לשחק טירות בורגונדי למרות שאין לנו הרבה נסיון. אני שיחקתי במשחק של שלושה. לא לקחתי צהובים. הלכתי על מכרות, בנינים, חיות וסירות. ניצחתי על שובר שיוויון כשלי היה יותר משבצות ריקות. חיים גם כן ניצח.
מיד אחר כך דומיניון סיבוב מוקדמות ראשון. המשחק שוחק בארבעה כשכל פעם מגרילים 14 פעולות מאיזה הרחבות שבמקרה יש לשחקן שסידר את המשחק אם בכלל. כל שחקן בתורו נותן וטו לאחת הפעולות. במשחק שני שוב אותו תהליך אבל משחקים בסדר הפוך. היתה רק את ההרבחה הבסיסית. ניצחתי פעמיים די בקלות כלומר ראשון בסיבוב, חיים יצא ראשון ושלישי מה שהספיק לו לראשון.
אחרי זה סינט פטרססבורג, משחק חביב שאני משחק הרבה עם הילדים, זה משחק שבהתחלה נראה פשוט וחביב אבל ככל שמשחקים אותו יותר מתגלה עומק מעניין, שיחקתי עם רוב ק'ירצ'ר שחקן מצוין וגם עם ילד צעיר. היה נראה שהילד הצעיר ינצח אבל הצלחתי לנצח בנקודה. חיים שוב ניצח 72-69.
לקינוח בלילה הלכתי לשחק תקופת האבן מוקדמות כשלחיים יש את גמר האגריקולה. שיחקתי די רע את המשחק שלי ועדיין יצאתי שני מארבע, כשבאיזה שלב עברתי להרעבה אבל לא דייקתי במשחק. בניתיים חיים בגמר של חמישה שיחק משחק שהיה לו מוזר. הוא בנה ראשון ארבעה אנשים ותכנן על אוכל מחיות כשהאחרים לא בונים מתקני בישול. אבל כל האחרים עצרו בשלושה אנשים בנו גדרות מוקדם ולקחו את החיות למרעה שלהם, חיים נתקע עם אוכל וסיים חמישי 47/45/44/44/40 בכל מקרה היה גמר ברמה גבוהה מאד, ג'ון שכבר זכה פה בשנים קודמות ניצח.
סך הכל יום מצוין במיוחד לחיים שניצח כל משחק ששיחק חוץ מהגמר. גם לי התחלה לא רעה. אגב יש בטורניר משחקים נוספים אני פשוט מדווח על אלה ששיחקנו. המשך בחלק 3
 
למעלה