Ninja
New member
רק קצת דברים לטובה מהחיים האמיתיים
אני תמיד הייתי רוכב ממוגן בצורה מלאה, אפילו רק למכולת. התאונה שעברתי ב-26 לאפריל 2002 הייתה תאונה קשה, קשה מאד. אתן לכם את רשימת הציוד שאיתו רכבתי באותו היום:
קסדת Arai RX7-RR4, רפליקה של Haga
חליפת עור חלק אחד של Spidi
מגפי רכיכה גבוהות, Titan של Prexport
כפפות עור/קוולר ארוכות, Carbovent של Spidi (שאצלי היו בצבעי שחור/כסף)
מיגון גב שהוכנס לכבוד הקורס ב-IRT
אופנוע חדש תקין לחלוטין עם צמיגי D207RR תקינים שנקנו סך הכל כמה שבועות לפני הפגיעה התמונה בהודעה צולמה על ידי דארמה כמה דקות לפני התאונה, ככה רכבתי באותו היום. היום החליפה גזורה, היו צריכים להוציא אותי מתוכה. הכפפות ומגפיים שרוטים כתוצאה מההחלקה. הקסדה סדוקה כתוצאה מהנשיקה שנתתי לגדר בטיחות. החלקתי מהכביש, פגעתי בגדר, הדרדרתי במדרון וחולצתי על ידי מסוק. צריך לראות את המקום בו התרחשה התאונה בכדי להבין את חשיבות המיגון. (במאמר ישנו קישור לתמונות ממקום התאונה שצולמו על ידי שדון וסקניה, הקישור למאמרים לא עובד לי כרגע) היום אם תסתכלו עלי, אין שום עדות חזותית שעברתי את התאונה. אתם יודעים מה, יש עדות!. צלקת של 2 מ"מ על 3 מ"מ על השפתיים... זהו גבירותיי ורבותיי, אין יכולת להמחיש את חשיבות המיגון בצורה טובה יותר
אני תמיד הייתי רוכב ממוגן בצורה מלאה, אפילו רק למכולת. התאונה שעברתי ב-26 לאפריל 2002 הייתה תאונה קשה, קשה מאד. אתן לכם את רשימת הציוד שאיתו רכבתי באותו היום: