מה לעשות כאשר מטרו מוטור שיווק מתנערת מאחריות
על פי אתר גוב-אי-אל http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCarMaintenance/SDCDisagreement הכי טוב להגיע לפשרה. במקרה שלי שחר (נציג מטרו מוטור שיווק בע"מ) התקשר אלי והיצע לי להוסיף 3 אלף ש"ח ולקבל מגסטי מודל 2004 שעשתה 80 אלף קילומטר במקום וורסיס מודל 2007. לא די בזה שהם מסירים את האחריות על דעת עצמם הם גם שולחים נציג להיסתלבט עליך. אני לעומת זאת פניתי לכץ מנהל התפעול שלהם והצעתי לו פשרה הוגנת והוא הגיב באטימות ובהתנשאות ואמר את כל ההצעות שלך תגיש בכתב. למחרת הגשתי לו בכתב מודפס תביעה על סך 80 אלף ש"ח. כל ההצעות שאתר הממשלה מציג להתמודדות מול יבואן דורסני, אטום, בעל מדיניות אנטי צרכנית מושרשת כמו מטרו מוטור שיווק בע"מ הם בסדר. אבל יש להם חיסרון אחד. הנצחונות של צרכן זה או אחר מול מטרו מוטור שיווק בע"מ מתאפסים לאחר כל מקרה. כלומר אם אופנוען תבע את מטרו מוטור והצליח בתביעה. התובע הבא לא יחשף לסיפורו של התובע הראשון ומטרו מוטור שיווק יעבירו גם אותו את הויה דלורוזה כאילו שום דבר לא קרה. אחת המטרות החשובות בהקמת מועדון הצרכנים/אופנוענים/קטנוענים הוא ליצור מאגר של תלונות על מנת להביא לשינויים לטובות הצרכנים כאשר השינויים נבנים נדבך על נדבך כל מקרה וכל הצלחה אינה עומדת יותר בפני עצמה ומתאפסת מייד לאחר מכן אלא יוצרת שינוי להבא. מטרה נוספת בהקמת מועדון הצרכנים/אופנוענים היא ליצור מנגנון שיטפל גם בתלונות שוליות לכאורה. לדוגמה סבל שנשבר או מאוורר שניתפס בתקופת האחריות ומוטרו מוטור שיווק מסרבים להכיר באחריות ואתה כצרכן לא תלך להתחיל מלחמה בשביל נזק של כמה מאות שקלים בודדים תעדיף לשלם ולהמשיך הלאה. אנחנו במועדון הצרכנים נטפל ונתייחס לכל תלונה שולית או משמעותית. לכל תלונה יפתח תיק שיהיה זמין באתר שלנו כדי שתוכלו לעקוב אחר התקדמות הטיפול בו. ייחס שלילי חוזר ונשנה של אחד מעובדי מטרו מוטור שיווק בע"מ יהפוך את אותו עובד ל"כוכב" והוא יתקשה מאוד להמשיך בגישתו הרעה. חברות במועדון הצרכנים הינה בחינם והפעילות בו בהתנדבות. הצטרפות אין פרושה החרמה של יבואן זה או אחר או שריפת הגשרים עם עובדים כאלה ואחרים כל מה שהחברות וההתנדבות למועדון אומרת היא שאנחנו רוכבים בעלי מודעות צרכנית ושלא נשלים עם ייחס או שירות רעים. לא נאפשר ליבואני הדו"ג ומטרו מוטור שיווק בע"מ בראשם לרכב על הרוכבים תוך כדי הפגנת אטימות דורסנות וכ"ו. יש לנו כוח שגם היבואנים וגם הרשויות יצטרכו להתחשב בו. על העצומה כבר חתמת? בברכה אלון רחמים 054-7643477
על פי אתר גוב-אי-אל http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SDrivingCar/SDCarMaintenance/SDCDisagreement הכי טוב להגיע לפשרה. במקרה שלי שחר (נציג מטרו מוטור שיווק בע"מ) התקשר אלי והיצע לי להוסיף 3 אלף ש"ח ולקבל מגסטי מודל 2004 שעשתה 80 אלף קילומטר במקום וורסיס מודל 2007. לא די בזה שהם מסירים את האחריות על דעת עצמם הם גם שולחים נציג להיסתלבט עליך. אני לעומת זאת פניתי לכץ מנהל התפעול שלהם והצעתי לו פשרה הוגנת והוא הגיב באטימות ובהתנשאות ואמר את כל ההצעות שלך תגיש בכתב. למחרת הגשתי לו בכתב מודפס תביעה על סך 80 אלף ש"ח. כל ההצעות שאתר הממשלה מציג להתמודדות מול יבואן דורסני, אטום, בעל מדיניות אנטי צרכנית מושרשת כמו מטרו מוטור שיווק בע"מ הם בסדר. אבל יש להם חיסרון אחד. הנצחונות של צרכן זה או אחר מול מטרו מוטור שיווק בע"מ מתאפסים לאחר כל מקרה. כלומר אם אופנוען תבע את מטרו מוטור והצליח בתביעה. התובע הבא לא יחשף לסיפורו של התובע הראשון ומטרו מוטור שיווק יעבירו גם אותו את הויה דלורוזה כאילו שום דבר לא קרה. אחת המטרות החשובות בהקמת מועדון הצרכנים/אופנוענים/קטנוענים הוא ליצור מאגר של תלונות על מנת להביא לשינויים לטובות הצרכנים כאשר השינויים נבנים נדבך על נדבך כל מקרה וכל הצלחה אינה עומדת יותר בפני עצמה ומתאפסת מייד לאחר מכן אלא יוצרת שינוי להבא. מטרה נוספת בהקמת מועדון הצרכנים/אופנוענים היא ליצור מנגנון שיטפל גם בתלונות שוליות לכאורה. לדוגמה סבל שנשבר או מאוורר שניתפס בתקופת האחריות ומוטרו מוטור שיווק מסרבים להכיר באחריות ואתה כצרכן לא תלך להתחיל מלחמה בשביל נזק של כמה מאות שקלים בודדים תעדיף לשלם ולהמשיך הלאה. אנחנו במועדון הצרכנים נטפל ונתייחס לכל תלונה שולית או משמעותית. לכל תלונה יפתח תיק שיהיה זמין באתר שלנו כדי שתוכלו לעקוב אחר התקדמות הטיפול בו. ייחס שלילי חוזר ונשנה של אחד מעובדי מטרו מוטור שיווק בע"מ יהפוך את אותו עובד ל"כוכב" והוא יתקשה מאוד להמשיך בגישתו הרעה. חברות במועדון הצרכנים הינה בחינם והפעילות בו בהתנדבות. הצטרפות אין פרושה החרמה של יבואן זה או אחר או שריפת הגשרים עם עובדים כאלה ואחרים כל מה שהחברות וההתנדבות למועדון אומרת היא שאנחנו רוכבים בעלי מודעות צרכנית ושלא נשלים עם ייחס או שירות רעים. לא נאפשר ליבואני הדו"ג ומטרו מוטור שיווק בע"מ בראשם לרכב על הרוכבים תוך כדי הפגנת אטימות דורסנות וכ"ו. יש לנו כוח שגם היבואנים וגם הרשויות יצטרכו להתחשב בו. על העצומה כבר חתמת? בברכה אלון רחמים 054-7643477