המדריך לאזעקה 996 כולל ביטול דריכה!

פרסאוס

New member
../images/Emo124.gifהמדריך לאזעקה 996 כולל ביטול דריכה!

1. קודם כל זה מדריך מקוצר. 2. אני לא צופה נזק, אבל אני מצהיר בזאת שכל שימוש במדריך או באזעקה הוא על אחריות המשתמש ואני ו\או תפוז ו\או חסן נסראללה לא נישא בשום אחריות (חוץ מחסן נסראללה במקרים מסויימים). 3. וכן, זה כולל נטרול הדריכה הפאסיבית המעצבנת!!! 4. בכל מקום שלא כתוב לחיצה ארוכה הכוונה היא ללחיצה קצרה. לעניין: רבים מאיתנו עברו לאזעקה MVP996 (החדשה) של רב בריח. מי שעבר עבר כשסיבותיו עמו. כמו לרבים, לי הייתה 886 לפני האזעקה הזו, והמדריך הזה הוא מדריך מעבר מקוצר. שימו לב שלא רק בתמונה אלא גם ע"ג השלט ישנם לחצנים ממוספרים (ולא מאויירים - עוד שיפור). דריכה/נטרול: הרבה דמיון לאזעקה הישנה. לחצן 1 דורך, 2מנטרל. אבל, 2 מנטרל אותו רק ל50 שניות ואז דורך שוב (זה נקרא דריכה פאסיבית). (איך מנטרלים גם את הדריכה הפאסיבית? - בהמשך!) דרך אגב, דריכה פאסיבית הייתה קיימת גם ב 886 למי שלא זוכר, רק ששם לחיצה כפולה על ביטול הייתה משתיקה את הנבלה לצמיתות עד הדריכה הבאה. האיוולת של ה 996 לא מפסיקה פה, ותאמינו או לא יש מצב של דריכה אוטומטית, מעבר לדריכה הפאסיבית. במצב דריכה אוטומטית (ולא שברגיל זה לא דריכה אוטומטית) בכל פעם שהאופנוע לא דלוק אחרי 50 שניות האזעקה תתחמש. לא מיועד לאנשים עם לב חלש, או כאלו שעוצרים לתדלוק. כן שמעתם נכון. במצב דריכה אוטומטית, אחרי 50 שניות גם אם עצרתם לתדלק(שזה אומר שהוצאתם את המפתח מהסוויצ'), בום! האזעקה תתתחמש. התירוץ הרשמי הוא שיש אנשים שיכולים לשכוח לחמש את האזעקה בכל רגע. אני באמת לא יודע מאיפה זה בא, אבל למזלינו, לפחות את התכונה המרגיזה הזו לא שמו כברירת מחדל. מצב שקט: ב 886 היה לחצן שקט. ב 996 אין, והוא הוחלף בלחצן הקשר עם האופנוע, שלפי דעתי הרבה יותר שימושי. כעת אין צורך לדרוך את האזעקה בכל פעם שאנחנו רק רוצים לדעת שהכל בסדר ושאנחנו בטווח. אחלה רעיון, במיוחד ב 0200 בלילה. כדי לעבור למצב שקט ב 996: לחיצה ארוכה על לחצן 2 עד לצפצוף ואז לחיצה קצרה. מופיע רמקול מושתק. כדי לחזור למצב רגיל - אותו דבר. מצב פאניקה - מצב זה מיועד להפחיד ילדים, ערסים, חתולים וכל מיני גורמים שיכולים להזיק לאופנוע וע"י כך לבריאותם הפיזית והנפשית. לחיצה ארוכה על לחצנים 1 ו 2 ביחד תפעיל את האזעקה. צריך להזדיין בסבלנות עד שזה יעבור. מצב איתור: לחיצה כפולה על לחצן 3 תפעיל מצב איתור שבו האזעקה תצפצף כמה צפצופים תכופים. זה שונה ממצב הפאניקה בסוג הצפצוף והתנהגות האזעקה. כיוון שעון: לחיצה ארוכה מאוד על 3 ( יש לחכות ל 2 צפצופים!) ואז אפשר לכוון באמצעות לחצנים 1 ו 2 את השעון. מעבר בין דקות לשעות באמצעות 3. לחיצה ארוכה נוספת על 3 תסיים את הכיוון. אפשר גם פשוט לא לעשות כלום ותוך כמה שניות מצב הכיוון יסתיים מעצמו. ועכשיו, לדובדבן שבקצפת, ל
שבגלידה, ל
שבסחוג: נטרול האזעקה הפאסיבית. לפני יותר מחודשיים (או 3 אבל מי סופר) הבטיחו לי שעוד שבוע(מאז לא מהיום) מגיע קיט שדרוג ושנוכל לבטל את הקוץ האטומי הזה בתחת. כמו כל דבר בישראל, הרבה מים (ומזוודות חשודות) עברו בירקון וזה עוד לא קרה. לכל מי שנוהג לכסות את הילד לפני שהוא הולך לישון, יודע איזה קוץ בתחת זה לנטרל את האזעקה כל 50 שניות כשאתה מוריד את הכיסוי והשרשרת בבוקר שלמחרת. אז - לא צריך שדרוג ולא נעליים. שימו לב, והדבר נבדק לפני 30 דקות על הכלי שלי כמה פעמים ונמצא כעובד בכל רמה. 1. נטרול האזעקה כרגיל (לחיצה קצרה על 2) ועכשיו! לחיצה ארוכה על 1, נשמע ביפ - מיד לחיצה קצרה על 3! מופיע Zz בשלט מעל זנב האופנוע ועכשיו הנבלה ישנה. אפילו משה קצב לא יעיר אותה. לא 50 שניות ולא 5 שעות. עכשיו אפשר להוריד את הכיסוי, לשתות קפה, להוריד את השרשרת באיזי... אין לכם מושג איזה כיף שאתה לא צריך לרוץ לסוויצ' מאימת האזעקה... הכל בכיף. עכשיו, במצב ישן, אי אפשר לדרוך, צריך לבטל אותו קודם (באותה דרך שהפעלנו אותו) אבל אין שום בעייה להניע את הכלי ולסוע. כך שלדרוך את האזעקה צריך רק כשצריך, בסיום הרכיבה. ושני לחיצות בהחלט שוות את כאב התחת האטומי של המירוץ לסוויצ'...
 

Red Ross

New member
../images/Emo127.gif על המדריך - אבל זה

מזכיר לי את המשחקי מחשב הקטנים וניידים לפני הגיימבוי. ז"א עכשיו צריך לרוץ להתאמן אל משחקי קונסולה בכדי לרכוש את מיומנות על הלחצנים וכל זה בשביל ניטרול או הפעלה פשוטה...
 

Red Ross

New member
עזוב, כבר 10 שנים אני מנסה. זה מסוכן, כנראה

נמכור בסוף...
 

Lone Rider

New member
אבל זה לא משהו חדש.. מצב שינה תמיד היה...

זה רק אתה שנזכרת להשתמש בו רק עכשיו אחרי כל מים בירקון והקוצים בתחת כל בוקר. אני משתמש במצב הזה רק כשהאופנוע נשאר במוסך. בבוקר אני פשוט מסיר את חלקו הקדמי של הכיסוי, מכניס מפתח לסוויץ' וממשיך בפעולות ההתרה כרגיל. אבל אחלה סקירה בכל אופן
 
בכדי לא להסתבך

מנטרל את האזעקה מכניס מפתח לסוויץ פותח סוגר וממשיך בשער העיסוקים.
 

מיצו

New member
אני למדתי פעם מזמן על בשרי שמפתחות לא נשארים

בסוויץ גם אם ימות העולם.
 

פרסאוס

New member
כל אחד והשיטה שלו.

אני מעדיף ללחוץ שני לחיצות מאשר ללכת מאחורי האופנוע להתיר את השרוך, ואז לחזור קדימה ובעדינות להרים את הכיסוי, או, לנטרל את האזעקה ואז לנסות להספיק הכל ב 50 שניות. ואז שוב לנטרל, להכניס מפתח לסוויצ', שוב ללכת מאחור כדי לשחרר את השרשרת.... קרא לי חמור, אבל אני מעדיך את זה בדרך הקלה.
 

גיקסר

New member
בכמה מילים קצרות

רטלין, וודקה, סירופ שיעול. מומלץ לקחת ממר ולדחוף לשקע, התוצאות מדהימות, תנסה ותחזור אליי. וברצינות, לצערי ידידי כנראה שקשה לך להבין ולתפעל, מה כל כך בעיה בלסגור ובלפתוח מתג הצתה ? תפעול המוצר הוא ממש לא מסובך ואילו פשוט, אם לך קשה......... לגבי השדרוג, חבל שלא הקשבת לי אתמול בערב, הייתה שם תשובה. אבל אתה היית עסוק ב.............. תכולת העניים תענה לך אולי ?
 
לא בדיוק נכון משה

גם אם פותחים וסוגרים את הסויץ עדיין מופעלת איזושהיא פונקציה שמונעת את ההתנעה עד לחיצה נוספת על כפתור 2 שזה ממש מעצבן אם מתדלקים או סתם מתעכבים עם פתיחת המנעולים
 

Lone Rider

New member
אולי זה הדריכה האוטומטית ?

אצלי אין את התופעה שאתה מתאר ואני ביטלתי מהיום הראשון את הדריכה האוטומטית כך שיתכן שבזה מדובר...
 
לא ,זה לא זה

יש איזו דריכה שמונעת את ההנעה ,אמנם האופנוע אינו מצפצף אבל יש 4 אורות וההנעה לא ניתנת עד שאני לוחץ על 2 שוב
 

פרסאוס

New member
משה, אני סה"כ עשיתי לחבר'ה (ולך) טובה.

כתבתי את הפונקציות הכי מתבקשות של האזעקה החדשה. מי שלא רוצה שלא ישתמש. יכול להיות שמישהו מכולבוטקס היה צריך לעשות את זה? אז העליתי תמצות שימושי של המדריך. אתה עוד מתנפל עלי? למה מה? אותי זה מעצבן לשחק עם האזעקה שיש כיסוי. זה קוץ בתחת. עם כיסוי. אי אפשר ללכת לסוויצ' כי הוא מאחורי הכיסוי. לא שמתי לב אם ציינתי את זה כבר, אבל יש לי כיסוי לאופנוע! אז זכרתי שיש שיטה ואמרתי לעצמי אני אחפש אותה ואם היא עובדת אעלה אותה לפורום, אולי עוד כמה חבר'ה ימצאו את זה מועיל. מסתבר שמצאו את זה מועיל. ואז אתה בא ותוקף אותי על מה בדיוק? על זה שאתה לא מבין שיש כיסוי לאופנוע? זה כיסוי עם שרוך קשירה מפני הרוח (בניגוד לכיסויים הפשוטים שפשוט עפים ברוח) כך שאין ברירה, חייבים לפתוח את השרוך מאחור ולחזור לפנים ושוב לאחור כדי להוריד את השרשרת. ואני לא אכבד את עניין הריטלין בתגובה. מי שקורא את השרשור יחליט בעצמו למה ואיך להתייחס ואם הוא רוצה או לא להשתמש בעצות הללו.
 

ofir_y

New member
הכל מופיע בעברית בספר הוראות שמקבלים

עם האזעקה לא? או שיש פה חידוש שלא ידוע לי?
 
למעלה