../images/Emo124.gifהמדריך לאזעקה 996 כולל ביטול דריכה!
1. קודם כל זה מדריך מקוצר. 2. אני לא צופה נזק, אבל אני מצהיר בזאת שכל שימוש במדריך או באזעקה הוא על אחריות המשתמש ואני ו\או תפוז ו\או חסן נסראללה לא נישא בשום אחריות (חוץ מחסן נסראללה במקרים מסויימים). 3. וכן, זה כולל נטרול הדריכה הפאסיבית המעצבנת!!! 4. בכל מקום שלא כתוב לחיצה ארוכה הכוונה היא ללחיצה קצרה. לעניין: רבים מאיתנו עברו לאזעקה MVP996 (החדשה) של רב בריח. מי שעבר עבר כשסיבותיו עמו. כמו לרבים, לי הייתה 886 לפני האזעקה הזו, והמדריך הזה הוא מדריך מעבר מקוצר. שימו לב שלא רק בתמונה אלא גם ע"ג השלט ישנם לחצנים ממוספרים (ולא מאויירים - עוד שיפור). דריכה/נטרול: הרבה דמיון לאזעקה הישנה. לחצן 1 דורך, 2מנטרל. אבל, 2 מנטרל אותו רק ל50 שניות ואז דורך שוב (זה נקרא דריכה פאסיבית). (איך מנטרלים גם את הדריכה הפאסיבית? - בהמשך!) דרך אגב, דריכה פאסיבית הייתה קיימת גם ב 886 למי שלא זוכר, רק ששם לחיצה כפולה על ביטול הייתה משתיקה את הנבלה לצמיתות עד הדריכה הבאה. האיוולת של ה 996 לא מפסיקה פה, ותאמינו או לא יש מצב של דריכה אוטומטית, מעבר לדריכה הפאסיבית. במצב דריכה אוטומטית (ולא שברגיל זה לא דריכה אוטומטית) בכל פעם שהאופנוע לא דלוק אחרי 50 שניות האזעקה תתחמש. לא מיועד לאנשים עם לב חלש, או כאלו שעוצרים לתדלוק. כן שמעתם נכון. במצב דריכה אוטומטית, אחרי 50 שניות גם אם עצרתם לתדלק(שזה אומר שהוצאתם את המפתח מהסוויצ'), בום! האזעקה תתתחמש. התירוץ הרשמי הוא שיש אנשים שיכולים לשכוח לחמש את האזעקה בכל רגע. אני באמת לא יודע מאיפה זה בא, אבל למזלינו, לפחות את התכונה המרגיזה הזו לא שמו כברירת מחדל. מצב שקט: ב 886 היה לחצן שקט. ב 996 אין, והוא הוחלף בלחצן הקשר עם האופנוע, שלפי דעתי הרבה יותר שימושי. כעת אין צורך לדרוך את האזעקה בכל פעם שאנחנו רק רוצים לדעת שהכל בסדר ושאנחנו בטווח. אחלה רעיון, במיוחד ב 0200 בלילה. כדי לעבור למצב שקט ב 996: לחיצה ארוכה על לחצן 2 עד לצפצוף ואז לחיצה קצרה. מופיע רמקול מושתק. כדי לחזור למצב רגיל - אותו דבר. מצב פאניקה - מצב זה מיועד להפחיד ילדים, ערסים, חתולים וכל מיני גורמים שיכולים להזיק לאופנוע וע"י כך לבריאותם הפיזית והנפשית. לחיצה ארוכה על לחצנים 1 ו 2 ביחד תפעיל את האזעקה. צריך להזדיין בסבלנות עד שזה יעבור. מצב איתור: לחיצה כפולה על לחצן 3 תפעיל מצב איתור שבו האזעקה תצפצף כמה צפצופים תכופים. זה שונה ממצב הפאניקה בסוג הצפצוף והתנהגות האזעקה. כיוון שעון: לחיצה ארוכה מאוד על 3 ( יש לחכות ל 2 צפצופים!) ואז אפשר לכוון באמצעות לחצנים 1 ו 2 את השעון. מעבר בין דקות לשעות באמצעות 3. לחיצה ארוכה נוספת על 3 תסיים את הכיוון. אפשר גם פשוט לא לעשות כלום ותוך כמה שניות מצב הכיוון יסתיים מעצמו. ועכשיו, לדובדבן שבקצפת, ל
שבגלידה, ל
שבסחוג: נטרול האזעקה הפאסיבית. לפני יותר מחודשיים (או 3 אבל מי סופר) הבטיחו לי שעוד שבוע(מאז לא מהיום) מגיע קיט שדרוג ושנוכל לבטל את הקוץ האטומי הזה בתחת. כמו כל דבר בישראל, הרבה מים (ומזוודות חשודות) עברו בירקון וזה עוד לא קרה. לכל מי שנוהג לכסות את הילד לפני שהוא הולך לישון, יודע איזה קוץ בתחת זה לנטרל את האזעקה כל 50 שניות כשאתה מוריד את הכיסוי והשרשרת בבוקר שלמחרת. אז - לא צריך שדרוג ולא נעליים. שימו לב, והדבר נבדק לפני 30 דקות על הכלי שלי כמה פעמים ונמצא כעובד בכל רמה. 1. נטרול האזעקה כרגיל (לחיצה קצרה על 2) ועכשיו! לחיצה ארוכה על 1, נשמע ביפ - מיד לחיצה קצרה על 3! מופיע Zz בשלט מעל זנב האופנוע ועכשיו הנבלה ישנה. אפילו משה קצב לא יעיר אותה. לא 50 שניות ולא 5 שעות. עכשיו אפשר להוריד את הכיסוי, לשתות קפה, להוריד את השרשרת באיזי... אין לכם מושג איזה כיף שאתה לא צריך לרוץ לסוויצ' מאימת האזעקה... הכל בכיף. עכשיו, במצב ישן, אי אפשר לדרוך, צריך לבטל אותו קודם (באותה דרך שהפעלנו אותו) אבל אין שום בעייה להניע את הכלי ולסוע. כך שלדרוך את האזעקה צריך רק כשצריך, בסיום הרכיבה. ושני לחיצות בהחלט שוות את כאב התחת האטומי של המירוץ לסוויצ'...
1. קודם כל זה מדריך מקוצר. 2. אני לא צופה נזק, אבל אני מצהיר בזאת שכל שימוש במדריך או באזעקה הוא על אחריות המשתמש ואני ו\או תפוז ו\או חסן נסראללה לא נישא בשום אחריות (חוץ מחסן נסראללה במקרים מסויימים). 3. וכן, זה כולל נטרול הדריכה הפאסיבית המעצבנת!!! 4. בכל מקום שלא כתוב לחיצה ארוכה הכוונה היא ללחיצה קצרה. לעניין: רבים מאיתנו עברו לאזעקה MVP996 (החדשה) של רב בריח. מי שעבר עבר כשסיבותיו עמו. כמו לרבים, לי הייתה 886 לפני האזעקה הזו, והמדריך הזה הוא מדריך מעבר מקוצר. שימו לב שלא רק בתמונה אלא גם ע"ג השלט ישנם לחצנים ממוספרים (ולא מאויירים - עוד שיפור). דריכה/נטרול: הרבה דמיון לאזעקה הישנה. לחצן 1 דורך, 2מנטרל. אבל, 2 מנטרל אותו רק ל50 שניות ואז דורך שוב (זה נקרא דריכה פאסיבית). (איך מנטרלים גם את הדריכה הפאסיבית? - בהמשך!) דרך אגב, דריכה פאסיבית הייתה קיימת גם ב 886 למי שלא זוכר, רק ששם לחיצה כפולה על ביטול הייתה משתיקה את הנבלה לצמיתות עד הדריכה הבאה. האיוולת של ה 996 לא מפסיקה פה, ותאמינו או לא יש מצב של דריכה אוטומטית, מעבר לדריכה הפאסיבית. במצב דריכה אוטומטית (ולא שברגיל זה לא דריכה אוטומטית) בכל פעם שהאופנוע לא דלוק אחרי 50 שניות האזעקה תתחמש. לא מיועד לאנשים עם לב חלש, או כאלו שעוצרים לתדלוק. כן שמעתם נכון. במצב דריכה אוטומטית, אחרי 50 שניות גם אם עצרתם לתדלק(שזה אומר שהוצאתם את המפתח מהסוויצ'), בום! האזעקה תתתחמש. התירוץ הרשמי הוא שיש אנשים שיכולים לשכוח לחמש את האזעקה בכל רגע. אני באמת לא יודע מאיפה זה בא, אבל למזלינו, לפחות את התכונה המרגיזה הזו לא שמו כברירת מחדל. מצב שקט: ב 886 היה לחצן שקט. ב 996 אין, והוא הוחלף בלחצן הקשר עם האופנוע, שלפי דעתי הרבה יותר שימושי. כעת אין צורך לדרוך את האזעקה בכל פעם שאנחנו רק רוצים לדעת שהכל בסדר ושאנחנו בטווח. אחלה רעיון, במיוחד ב 0200 בלילה. כדי לעבור למצב שקט ב 996: לחיצה ארוכה על לחצן 2 עד לצפצוף ואז לחיצה קצרה. מופיע רמקול מושתק. כדי לחזור למצב רגיל - אותו דבר. מצב פאניקה - מצב זה מיועד להפחיד ילדים, ערסים, חתולים וכל מיני גורמים שיכולים להזיק לאופנוע וע"י כך לבריאותם הפיזית והנפשית. לחיצה ארוכה על לחצנים 1 ו 2 ביחד תפעיל את האזעקה. צריך להזדיין בסבלנות עד שזה יעבור. מצב איתור: לחיצה כפולה על לחצן 3 תפעיל מצב איתור שבו האזעקה תצפצף כמה צפצופים תכופים. זה שונה ממצב הפאניקה בסוג הצפצוף והתנהגות האזעקה. כיוון שעון: לחיצה ארוכה מאוד על 3 ( יש לחכות ל 2 צפצופים!) ואז אפשר לכוון באמצעות לחצנים 1 ו 2 את השעון. מעבר בין דקות לשעות באמצעות 3. לחיצה ארוכה נוספת על 3 תסיים את הכיוון. אפשר גם פשוט לא לעשות כלום ותוך כמה שניות מצב הכיוון יסתיים מעצמו. ועכשיו, לדובדבן שבקצפת, ל