רוחות של שינוי...

tygger

New member
רוחות של שינוי...

(ושיתבעו אותי הסקורפיונס) אתחיל ואפתח בהתנצלות שמגיעה לפורום. בפאן האישי בחיי לא ממש הייתי זמין לפורום ולאנשים שפה, אז אולי זה המקום לומר סליחה מכלל הכותבים בפורום שלא הספקתי להגיב להודעות הפרטיות ולהודעות בפורום. עד כאן השיעמום האישי שלי. בעניין הפורום. הפורום הוא בראש ובראשונה גולשיו. יש מקום להבהרה קלה בעניין הלך רוח הפורום. עברתי אחר ההודעות השונות בפורום. אין ספק שיש מקום להומור בפורום. הקהילה פה התגבשה במשך שנים רבות ויש הרבה מאוד חברים במקום זה רק לגיטימי שרצות בדיחות בפורום פה ושם חוץ משירשורים טכניים. יש מקום לכל דבר. בין אם זה שרשור דאחקות, או שירשור שבו החברים צוחקים על מישהו בגלל איזה קטע פרטי שהופך לקטע בפורום, אין בעיה עם זה... יש גם מקום לקטנועים בפורום ולא רק לאופנועי ספורט. ראבאק! הפורום הזה קיים לכולם ומטרתו היה לאגד את כולם. לא להפוך לאיזה נישה נוספת של איזה קטגוריית משנה, או לדחוק את רגליהם של חלק מכותביו, אך זה בדיוק מה שקרה. לכן, באותה נשימה: אין, ולא יהיה מקום לקטול בכל פעם כותבים חדשים. בתור קהילה כל כך קטנה אין, ולא יהיה מקום להכנס בכל כותב חדש בפורום, ולא משנה ולא מעניין אותי בתור מנהל בפורום הזה, על מה הוא רוכב. אני הגעתי לפורום לפני שנים רבות, וגם אז הקהילה היתה מעין "מועדון סגור" כזה. מסוג המועדונים שלוקח זמן עד שאתה מתחיל להכיר את החברים פה ורק אחרי כמה זמן אתה נחשב ל"חבר". היתה בזה מעיין יוקרה מסויימת שבאמת גרמה לתחושה של שייכות מסויימת לפורום. עם השנים העניין הזה הפך למשהו אחר. בחודשים האחרונים זה הלך והתכער. מישהו באמת יכול לומר כי רק בגלל שמישהו רוכב על קטנוע הוא פחות "אופנוען" מאחר? החברים פה צריכים להבין שעםכל הצחוקים, יש כותבים חדשים שלא ממש מבינים את העניין הזה באותה הצורה וכי לעיתים יש כותבים שנפגעים. לעיתים גם זאת בעיה של חוש ההומור שלהם, אך לעיתים גם כותבים מגזימים. מקום המנהלים הוא למתן את הדברים, אפילו אם הכותב אינו תמיד מסכים עם הדברים. אך ביום שקיבלתי את הניהול, הבנתי כי לעולם לא אוכל לרצות את כולם. בגלל סיבה זו, הפורום לא יכול להיות דמוקרטיה. לא היה, ולא יהיה מקום לביקורת על דרך הניהול בפורום. מעולם לא הפנתי אדם שהפנה אלי טענה כלשהי כלפי דרך הניהול שלי בפורום מבלי להקדיש לעניין מחשבה. הפורום מבחינתי תמיד יהיה ה-בית. הוא ולא אחר, אך גם הוא מקום להרבה אנשים אחרים. מצבור ההודעות שהועלו בפורום היום לא השאירו מקום לספק ובהחלט הדברים ישקלו. מצד שני, מזה זמן רב כבר גולשים מסויימים כבר חצו את הגבול מספר רב מדי של פעמים, וגם דבר זה ישתנה. אנו לא עוורים לדברים שנכתבו ובהחלט לוקחים את הדברים לתשומת ליבנו. השינויים יתבצעו, וקודם כל בנו. שיהיה לכולם לילה טוב, ומאחל לכולם בוקר טוב והרבה יותר טוב מחר.
 

Chersky

New member
../images/Emo45.gif

קצת לגבי השינויים.
 

h a j b i

New member
אני אישית חושב שהוא לא מתאים

מאחר והוא עובד ב-KTM היום אני חושב שזה סוג של ניגוד אינטרסים ועדיף שמנהל יהיה אחד שלא עובד שום יבואן, לא שייך לשום אתר אחר ובכלל עדיפות למישהו שהוא לא מ"הענף" אלא שיהיה סתם רוכב משורה עם ותק בפורום, עם כמה שפחות סכסוכים עם גולשים אחרים ושתהיה לו לגטימצייה מרוב הגולשים הותיקים. זו דעה שלי לפחות.
 

Le Duke

New member
ההערה של MAX רק נמחקה או בוצעה גם חסימה?

כשאתה אומר "מישהו באמת יכול לומר כי רק בגלל שמישהו רוכב על קטנוע הוא פחות "אופנוען" מאחר?" האם הכוונה לחסימה של COLT? כותב שלא מבין את הלך הרוחות (Farts of change, ושיתבעו אותי Jackass) - בעיה שלו. כשאתה מתארח, אתה מאמץ את מנהג המקום (סופר נני, שם שם). מה עם אנשים שלא טורחים לעשות את המינימום של קריאת הודעת המנהל וביצוע חיפוש בארכיון לפני שהם מעלים שאלות בסגנון "כמה סוגרת"?!? זה מעליב את שאר חברי הפורום ובכל זאת עונים להם.
 

tygger

New member
אנשים בהחלט יאמצו את הלך רוח המקום.

אבל יש רמה מסויימת של סובלנות שאפשר לצפות מגולשים חדשים. ואם זה אומר לכתוב בפעם המליון "קרא את כללי הפורום" לאותו אחד שלא טרח לקרוא לפני שהוא כותב, אז שיהיה כך.
 

Shredingerscat

New member
אולי אם במקום למחוק ולחסום

את אושיות הפורום הייתם מוחקים הודעות כאלה ושולחים לבחור מסר עם כללי הפורום ואיך עושים חיפוש... אבל יאללה, כל אחד והדרך שלו לנהל.
 

tygger

New member
כן, זה יכול לביות יופי של רעיון,

אבל אם אותן "אושיות" מתחילות לתקוף כל גולש חדש בפורום, מה קורה אז? האם זה גם לגיטימי? זה שאדם הוא גולש ותיק בפורום, אמנם אומר שאנחנו מרגישים לא נעים ויותר מנסים להסביר לו לפני שמוחקים הודעה, אבל זה לא אומר שבגלל היותו ותיק הוא יכול לעשות בפורום כרצונו ולהעליב גולשים חדשים בכל פעם.
 

Shredingerscat

New member
נו באמת tygger

מכל המנהלים ממך ציפיתי ליותר, אלה לא טרולים עילגים! אלה אנשים שבהחלט אפשר להנות מכל הטוב שבהם, ועם קצת מאמץ לנטרל את הרע שיש בהם, כמו בכל אחד. זה מה שהביא אותי (בין השאר) למסכנה שאתם עייפים ועסוקים מדי, אני יודע שכשהייתה פנוי יותר לא הייתה מאפשר למצב להתדרדר לאן שהוא הגיע, מי כמוך יודע לנטרל מצב נפיץ בטקט ראוי במינימום נזק, להכנס בחסימות ומחיקות מסיביות של האנשים שנותנים את הטעם לפורום. תעבור על המאמרים הטובים ביותר, על השירשורים הטובים ביותר של הפורום מאז ומתמיד, מי חתום עליהם? איך הם היו נראים בלי האנשים האלה? בכל מקום, מנהל טוב הוא זה שיודע להוציא את המקסימום מכל מצב לטובת המטרה, פעם עשיתם את זה לא רע, אבל זה קשה, ודורש הרבה זמן. אז מה אכפת לכם להעביר את השרביט לצוות שאתה יודע הייטב שיעשו עבודה מצויינת?
 

C O L T

New member
מרגיש חייב להגיב על עניין הקטנועים

בגדול -
, בטח יש מקום גם לקטנועים ובטח לא משנה על מה הכותב רוכב, פחות אופנוען הוא לא וגם אם הולך ברגל הזכות לכתוב בפורום אופנועים שמורה לו, בענייני אופנועים. אבל, וזה אבל גדול, אם למשל הולכי רגל יתחילו להכנס לפורום אופנועים ולמלא אותו בצורה קבועה בשאלות על יבלות, נעליים, כאבי ברכיים ועוד, עד שלא יראו כלל אופנועים בפורום אופנועים, מי צריך את זה? מה לעשות, אם אני ארצה לראות פורום מלא בשאלות קטנועים, הולכי רגל או אופניים, יש לי פורומים אחרים שם זה חופשי. איפה אני יכול למצוא עוד פורום אופנועים? לכן המינון מאוד חשוב, עם רוב מוחלט של קטנועים בכבישים זה מתרגם להצפה קטנועית בפורום, אם לא מגדירים גבולות, לא יהיה פורום אופנועים . בניגוד לדעות המדביקים לי, אין לי בעיה עם קטנועים, אופניים או כל כלי תחבורה אחר, אפילו מוניות, כל עוד אלה לא מנסים להרוג אותי. מה לעשות שאני לא אוהב נסיונות חיסול מגושמים אלה. ציבור שיחלוק איתי את הכביש בלי לסכן אותי לא יזכה למילה שלילית ממני, מעולם. גם לא אוהב שקרים גסים, אז להמליץ לשואל בפורום אופנועים לקנות כורסהנוע כי זה זול מאופנוע, ידביק אצלי נורות אדומות ואני אגיב בהתאם. אם מישהו ימליץ על אופנוע דו"ש כבד לרכיבת שטח רציניות, אני לא אשתוק. אם מישהו יגיד שאופנוע קאסטום הוא הטוב ביותר לסדום-ערד, גם על כך אני לא אוותר, למרות שקשה להאשים אותי בשנאה לקאסטומים. ובכללי - תכתבו יותר לעניין, תתעסקו יותר בעיקר ויהיה טוב לכולם.
 

dblast

New member
יש מקום לסובלנות כלפי אחרים

למרות שאתה מכיר היטב את דעתי בעניין, חשוב לי לחדד כמה דברים ולהתייחס למה שכתבת קולט ידידי. זהו פורום לכל רוכבי דו"ג. אני מזמין אותך לעיין בנהלי הפורום סעיף 7 (אם אני לא טועה) כאשר הדגש הוא על דו"ג מסוג אופנוע. דגש קולט, זה אומר שאתה לא אמור להגיד לכל כותב חדש ששואל על קטנוע מבלבול בין פורום אופנועים לפורום קטנועים או בגלל שלא ענו לו בפורום השני, שיתחפף ושזה לא המקום בשבילו. אותו אחד יכול להיות כבר או בעוד תקופה אופנוען בדיוק כמוך. חוץ מזה רוב הסיכויים שיהנה לקרוא ולהכחים כאן. בתור כותב מכובד ואדום בפורום זה (ובצדק), אני ממליץ לך ידידי, לעבור על נהלי הפורום כי אתה עובר עליהם בצורה יומיומית בלי לשים לב.
 

dblast

New member
ועוד משהו בקשר ל../images/Emo34.gif

אני מבקש מהכותבים להשתדל להימנע מתגובות בסגנון
למרות שגם אני חוטא בכך לעיתים. יש לנו גולשים מהקהילה הזו שאני בטוח שתגובות בסגנון כזה לא נעימות להם בלשון המועטה. אני מאמין גדול ב"איש באומונתו יחיה". למרות שגם לי יש דעות לפה ולשם על תופעות שונות.
 

t s a c y

New member
../images/Emo34.gif

וזה לא דווקה, זה בכוונה
אבקש מהכותבים להמנע מיפות נפש גועלית, ומיובש אישיותי
 

dblast

New member
זה לא יפות נפש

אם היית מכיר אדם כזה מקרוב, אלי היית מבין יותר. וכל עוד אתה לא מכיר אותי, אל תדבר עליי. לפי התשובה שלך, אתה זה שיש לו יובש אישיותי.
 

t s a c y

New member
הכל עובר אליך ו..

ככה אתה נשמע. האמת שאני מכיר כמה, ומה שמצחיק פה זה שכל החברה שלהם משתמשים במילה אומו ב-א' הידיעה, בדיוק כמוני. אז מה... לכושים מותר לדבר בnigga ולאומויים באומו, אבל לשאר לא?
 

dblast

New member
לדעתי הקיצוניות לא טובה

עיצבן אותי לשמוע בחור הומו מדבר בקול רם ובהתלהבות על חויותיו ופנטזיות שלו באוטובוס בלא אנשים. וזה מעצבן גם כשזה לא הומו. ילדים בגן צועקים אחד לשני "איזה הומו אתה" בלי לדעת מה זה. אולי יש עוד ילד ששומע את זה ואחרי זה אוכל סרטים. אפשר להגיד הכל כל עוד זה לא פוגע בוודאות באלה ששומעים. כמו שלא תתחיל לצחוק בקול רם עם חבר בחו"ל כשאחרים לא מבינים וחושבים שזה עליהם. אנשים מקהילה הזו אוכלים הרבה חרא. וכבר הוכח שזה לא מתוך בחירה וגם לא מחלת נפש. ככה הם נולדו לצערם. למה לצערם? כי רוב החברה מדחיקה אותם בדיוק בדרכים האלה שאתה מציג. לא מאחל לאף אחד להימצא במצב כזה. חרא מצב. גילוי נאות: הכותב קרא עבודת מחקר על הקהילה הומו לסבית.
 

nex69

New member
חחחח סליחה שאני צוחק אבל זו באמת קהילה שאוכלת

חרא! דרך אגב, אפשר למחוק, יש אישור!
 

Rossi46 ®

New member
אין דבר כזה איש באמונתו יחיה,

זה עיוות ציני ל"צדיק צדיק באמונתו יחיה".
 
למעלה