נזק בדירה שתוקן על ידי השוכר

Fiona16

New member
נזק בדירה שתוקן על ידי השוכר

לפני כשנתיים נשבר חלק מהשיש במטבח בדירה בה אנו גרים ונהיה שבר קטן לאורך של כמה סנטימטרים. בעלי דאג לתקן את הנזק, הדביק בדבק מיוחד לשיש וצבע את המקום. כרגע כמעט ולא רואים סימן למה שאירע, רק אם מתבוננים היטב על המקום הספציפי.

בעוד כחודש אנחנו עוזבים את הדירה ואני מתלבטת אם עלי להראות לבעל הבית את שקרה או להשאיר זאת כך ולקוות שלא יגלה... מה לעשות?
 
זו שאלה מוסרית שקשה לענות עליה.

ובנוסף גם תלוי כמה המשכיר הוא קפדן ,מה שקוראים יקה.
קחי בחשבון כי בחוזים יש לעיתים סעיף האומר כי שטרות החוב והערבויות יוחזרו רק לאחר חלוף מספר חודשים מתום השכירות.
לכן במידה והשוכר החדש יגלה את הנזק שתוקן ויסב את תשומת לב המשכיר לכך ויטען כי לא נגרם על ידו יש סיכוי שהמשכיר האוחז עדיין בערבויות שלכם ידרש להחלטה האם לתבוע אתכם.
&nbsp
 
אכן זו סוגיה בעייתית

מה אומרים בעלי הדירות שביננו?
&nbsp
אני אומרת שאם בעל הבית שלכם הוא אדם סימפטי וחביב, ואם באמת מדובר בנזק שתוקן בצורה יעילה וכמעט ולא רואים - אין סיבה שהוא יגיב בצורה בעייתית. בנוסף, אני מניחה שלא בוצע שימוש לא סביר בשיש - זה תרחיש על גבול הבלתי אפשרי, מה שאומר שהנזק שנוצר הוא סוג של בלאי טבעי, תקני אותי אם אני טועה. במצב כזה בעל הדירה אמור להודות לכם על שטיפלתם בזה בצורה יעילה - הרי להחליף את השיש זה צעד קיצוני שרוב האנשים יעשו רק במקרים ממש ממש חריגים. אני חושבת שאם המצב תואם את מה שאת מתארת, בעל דירה סביר יעריך את העובדה שתיקנתם וחסכתם לו את העלות הזאת. לצד זאת, ישנם גם בעלי דירות לא סבירים.
 
למעלה