שלום לכולם

The Night Shift

New member
שלום לכולם

התייעצתי לפני שבוע שבועיים לגבי השכרת בית פרטי שהייתה בו בעית עובש שטופלה.
כשנכנסים לבית עכשיו יש ריח קל של עובש או טחב שמגיע מהפתח של המזגן המרכזי וגם יש ריח לא משהו מהארונות התחתונים במטבח. יש למישהו מושג אם זה אומר שעדיין קיימת שם איזו שהיא בעיה? המשכירים לא מתכוונים להחליף מטבח, ובעית הרטיבות שטופלה לא התרכזה שם. האם יש סיכוי שיש בעית רטיבות שלא טופלה גם במטבח?
תודה מראש
 

The Night Shift

New member
תראי, אני מבינה שקשה לקבוע בוודאות

מה קורה שם וזאת בדיוק הבעיה, מצד אחד בכל בית שאתה שוכר יש אי ודאויות כאלו או אחרות מצד שני כשוכר, אתה כן משתדל לצמצם אותן למינימום,
הייתי שמחה לחוות דעת מקצועית בעניין אבל אין לי כרגע, ולהזמין מישהו שיעשה בדיקה משלי עולה לא מעט כסף ואם הוא מגלה שיש בעיה אבל אין נכונות מצד המשכירים אז אין יותר מדי טעם לעניין.
אז השאלה היתה בדיוק מה ששאלתי מלכתחילה, האם את (או כל אחד אחר שיש לו קצת ידע בנושא לצורך העניין) חושב (לא בטוח או מוכן לחתום לי על מסמך) שיכולה להיות שם בעיה. גם זה יעזור.
 
לא הבנתי מה את מבקשת

לא הבנתי איך מה שאני חושבת יכול לעזור לך. מה, תכלי לבעל הבית שלך ותגידי לו "עוגיפלצת אמרה בפורום באינטרנט שיכול להיות שיש רטיבות במטבח שלך"? כאילו...מה זה משנה בכלל מה מישהו שלא היה בבית ולא ראה אותו בכלל, אמר או חושב? או שטוב לך בבית הזה או שלא. זה עניין שלך. אם אני אגיד לך לדעתי אין בעיה והכל בראש שלך, זה יעזור?
 

The Night Shift

New member
אוקי אני אשתדל לענות

מאוד בנימוס מכיוון שאין לי מושג מהיכן מגיעה הנימה חסרת הסבלנות שלך, או ההנחה שאני לא יודעת מה לעשות עם התשובות שאני אקבל (או לא).
מישהו (שיודע ומכיר את תהליכי השיפוץ שאחרי רטיבות) יכול לומר לי, תשמעי, למרות שהבית עבר טיפול נגד רטיבות סביר להניח שעדיין קיים ריח שנשאר עוד מקודם וכל מה שצריך זה אוורור. יכול להיות שמישהו יגיד וואלה אחרי טיפול לא אמור להיות ריח, מה שאת אמורה להריח זה רק את הריח של הצבע, תאמיני לי יעזור.
עכשיו אם את יודעת אם טוב לך בבית מכמה שעות שהסתובבת בו, אשרייך.
לא תמיד העניינים כאלו חד משמעיים וגם אם אני מתחברת לבית מאוד, הרעיון של לחיות בו כשכל המוצרים שאני אקנה צריכים להיות איפה שהוא מחוץ לארון כי הארון מסריח מדי, לא קוסם לי (ודווקא מניסיון של ארון בגדים עבש שהיה מטרד לא קטן).
ואם את אומרת שאת חושבת שאין שום בעיה, מצוין, לקחתי לתשומת ליבי, את מה שהולך לי בראש תשאירי לי בבקשה.
 
ההיגיון הבסיסי אומר

תפתחי, תאוררי, תחכי שבוע, אם עדיין תריחי עובש וואלה, אז כנראה שיש עובש עדיין איפושהו. אם לא תריחי עובש, אז כנראה שהטיפול עזר, לא?
אם העובש בא מהארונות, אין מה לעשות לגבי זה- שום איוורור לא יעזור, רק להחליף ארון.
 

The Night Shift

New member
עדיין לא השכרתי את הבית

למרות שנתתי איזו שהיא מקדמה כדי שהנכס לא יפורסם להשכרה.
אני לא לחוצת מעבר ובהחלט שהייתי שמחה לגלות את זה לפני שאני מתחייבת ומשלמת גם על העברה לא זולה.
פרסמתי את ההודעות גם בפורום שיפוץ ובניה, אולי יש להם משהו להוסיף.
תודה על התגובות, נראה מה יהיה.
 
עובש זה לא צחוק

אם יש בעיית עובש כמו שאת מתארת, הייתי ממליצה לבדוק אופציה אחרת לשכירות.
 

The Night Shift

New member
תודה רבה,

זאת כנראה אפשרות, בכל אופן, חג שמח
 
למעלה