קטנועי LML

אורי404

New member
קטנועי LML

ראיתי בתל אביב קטנוע LML, שדומה מאוד לוספה. ברשת בדקתי, מתי נמכר והאם עדיין נמכר. אם אני מבין נכון, הוא נמכר ב-2013 וכיום לא נמכר. כמה זמן פחות או יותר נמשך הייבוא?
האם הפסדנו כאן מוצר טוב או שזה לא ממש המצב?
 

בועז בר

New member
זה לא סתם דומה לווספה, אלא 1:1 וספה. רק השם שונה.

פיאג'ו מכרה להודים את קוי הייצור של הווספה PX, והם מייצרים אותה מאז ללא שינוי.
&nbsp
לא הפסדת מוצר טוב. כלומר הוא היה טוב לזמנו, אבל הזמן הזה עבר מזמן.
&nbsp
הכלים האלה משווקים בעולם השלישי בעיקר, בזכות הפשטות והאמינות.
&nbsp
פרקטית - כל קטנוע מודרני פשוט, גם המיושנים ביניהם כמו מובי ושות', עדיפים מכל בחינה.
&nbsp
נשאר אם כך רק הקטע הנוסטלגי, אבל מי שמחפש אותו ישפץ וספה מקורית, ויש עדיין עוד רבות כאלה שראויות לשיפוץ במחירים לא גבוהים.
&nbsp
היבוא של LML לארץ היה קצר מועד, ומעט מאוד כלים נמכרו.
&nbsp
לפני כשנתיים עברו בארץ שלושה חבר'ה שעשו מסע של 30,000 ק"מ על וספות LML,
בדרכם מדרום אפריקה לאירלנד. הסיפור שלהם כאן
http://katnoim.co.il/vespa-from-capetown-to-ireland/

 

אורי404

New member
בועז תודה על ההסבר. עוד לגבי LML ו"קטנופדיה"


חשבתי, שLML קרוב לוספה ולא 1:1. שאולי למשל קיים כיול מתלים שונה (או שמא מערכת מתלים שונה), מהווספה או שאולי הייתה קיימת גם אפשרות לתמסורת אוטומטית.

כשניסיתי לבדוק מידע על אתר LML, בין האתרים, שנכנסתי היה... "קטנופדיה"
- האתר שלך, שאני אוהב. ביצעתי חיפוש LML וזה הפנה אותי לכתבה הזו, שצירפת קישור.
לא ראיתי באתר עוד סקירות ל-LML, בעוד שליצרנים אחרים קטנים, במכירות בישראל יש סקירה. אולי כמות המכירות של LML קטנה, בהשוואה ליצרנים כמו למברטה, יוסאנג, ניפוניה או קיוואי. כל אלה גם כן רחוקים מאוד ממכירות סאן-יאנג.
LML אחד אני מכיר ויוצא לי לראות אותו לעתים קרובות. כנראה בנוסף אליו יש עוד מספר דו ספרתי של LML.

שוב
, בועז על מה, שהסברת ופירטת
 

אורי404

New member
מה יש יותר? LML-ים שונים או CN של הונדה?


הונדה CN:
[URL]http://katnoim.co.il/katnoim-items/honda-cn-250/[/URL]
רכב בן 20 פלוס או רכב מהשנים האחרונות?


אגב בסקירה (שנהניתי לקרוא אותה), מצויינות השנים 1995-1996. אני זוכר, שהייתי רואה אותם עוד ב-1993. כתוב משנת 1995, כי נותרו מהשנים האלה ופחות מלפני 1994? סיבה אחרת יש?
אני זוכר בקיץ 1993, שאני וחבר שלי התפלאנו מהקטנוע הגדול הזה. זה פחות בגלל, שהיינו בני 11, עולים לכיתה. זה יותר משום, שבאותה תקופה הוא היה בין הקטנועים הגדולים ודי חריג כקטנוע גדול, שכזה. אחרי כמה שנים הגיעו קטנועי מנהלים אחרים, כמו למשל של פיאג'ו.
 

פרארי1

New member
תמחור של יצירת אמנות, לא שלי כלי תחבורה

ברור שהיא לא שווה את המחיר כקטנוע, אבל אי אפשר להוריד ממנה את העיניים ויש בה כל מיני פרטים שהם מלאכת מחשבת.
אספני אמנות יגידו שזה מחיר מציאה
 

Beetlejuice68

New member
אז הסיפור של LML

שהם ניסו להחליף את הוספה כי פיאגו מכרה להודים את המותג
הייתי מעדיף וספה פיגאו 200 סמק שנת 2000 ולא LML הודי
בכל מקרה זה כן נוסטלי ונחמד שזה וספה אבל עדין זה לא הדבר האמיתי
מודה שאני נוסע בוספה ספרינט ישנה שנת 1968 אבל מנגד נוסע על פיאגו XEVO 250 חזק ומודרני
בשביל הנשמה הוספה בשביל התאכלס! הXEVO. לא ממליץ לאף אחד לקנות וספה בגלל ההילוכים, הכסא הלא נח ובטח שלא המחיר ההזוי של הוספות.
אם אתה רוצה קטנוע כמו שאמרו לך המובי הרבה יותר נח ופשוט ללא קרבורטור והילוכים וכל הכאב ראש הזה.
מודה שאם לא הייתה לי וספה עתיקה לא הייתי קונה אותה. לא שאני מצטער על הוספה היא בסך הכל עושה לי טוב על הלב והנשמה ובטח שלאבא שלי שהוא נוסע איתה הוא מאושר ומחייך שהוא נוסע איתה לסיבוב קטן זה מזכיר לו את הילדות שלו.. חוץ מזה, וספה לא נוחה.

למען ההגינות עם הוספה הישנה שלי נסעתי מירושלים לת"א פעמיים בשבוע, פעם אחת באילת 3 פעמים לראש הנקרה ואפילו טיול סובב כינרת. כל מה שהתקלקל שם זה היה בכל הטיולים הללו פנס קדמי שנשרף.

 
למעלה