צריכה ייעוץ שינה

pompii

New member
צריכה ייעוץ שינה

הקטן עוד מעט בן 3 חודשים. עד היום אנחנו בערב מרדימים אותו על הידיים ולפעמים יוצא שנרדם תוך כדי הבקבוק. השינה בלילה היא דיי טובה, ישן מ8 וחצי בערב עד 3-4 לפנות בוקר. ואז שוב אוכל ושוב מרדימים על הידיים ולעיתים נרדם עם הבקבוק. אז ישן עוד כשעתיים-שלוש. בשינה הזאת לפעמים נראה שמשהו מציק לו, הוא עושה הרבה רעשים של חוסר נוחות. ואז ביום השינה ממש לא יציבה. בגלל שקשה לי כבר להרדים על הידיים אז במהלך היום אני כל פעם מרדימה בדרך אחרת. פעמים רבות נרדם באוניברסיטה כשאני שמה לו מוצץ וחיתול מסביב (הוא לא מחזיק טוב את המוצץ אז חייב משהו שיעזור) לפעמים מנענעת קצת בידיים ועושה לו ששש והוא מצליח להרדם כמעט בכוחות עצמו. ולפעמים על הידיים כשממש כלום לא הולך. הבעיה העיקרית היא שכל שינה שלו היא של 20-30 דקות. אני לפעמים מחזירה לידיים ומרדימה מחדש ואיכשהו פה ושם יוצא לו לישון שעתיים רצוף. אבל זה תמיד הימור כזה. נוצר מצב עכשיו שאני כבר לא יודעת איך להרדים אותו, והסדר יום משובש לגמרי וסובב הרבה סביב שינה. יש עצות??
 

alisiya87

New member
היי

הקטנטן שלנו בן חודשיים וחצי, לגבי מה שאת מספרת על שעות הבוקר (בין חמש לשמונה כזה..) גם אצלנו זה ככה, חוסר נוחות, התכווצויות וכו', אצלנו אנחנו די בטוחים שזה הגזים, יכול להיות שגם אצלכם?

לגבי ההרדמות, היינו באותו סיפור עד שהחלטנו להפסיק להרדים על הידיים ועברנו לשיטה של לחישה-טפיחה, ההתחלה הייתה קשה, ובכל פעם שהרגשתי שהוא ממש בוכה בלי שליטה הרמתי והרגעתי ואז החזרתי אותו לשכב לפני שנרדם ממש והמשכתי לחישה-טפיחה.
ההרדמות במשך היום לפעמים עוד מעייפות, אבל לרוב לא לוקח לו יותר מרבע שעה להרדם (ואז הוא ישן שעה לפחות) ובערב אני שמה אותו במיטה והוא מרדים את עצמו.
 

pompii

New member
נרדם אצלך על הבטן?

אצלנו על הגב נרדם אבל זה אף פעם לא החזיק הרבה זמן, גג 40 דקות. על הבטן תופס שינה יותר טוב והרבה פעמים יוצא שישן שעתיים וגם שלוש
 

orile32

New member
מזמינה אותך לקבוצת פייסבוק

"המדריך המציאותי לשנת תינוקות". הקבוצה הזאת שינתה את כל מה שחשבתי על שינה ועל דרכים להתמודדות. ספוילר - המלצות ליועצות שינה ואימוני שינה לא תמצאי שם, אלא הרבה הקשבה והכלה לצרכים של התינוק.
 

Arirel18

New member
אותו דבר אצלינו

לגבי הקולות בבוקר ,הרבה תינוקות ככה כי מערכת העיכול חוזרת לפעול לקראת הבוקר
ביום תנומות קצרות צריך להאריך.
תנסי להרדים בלחישה טפיחה במיטה בלבד ובכל מקרה אני ממליצה לך לכתוב בגוגל הארכת תנומות קצרות
 
למעלה