כמה שאלות תאומים בני שנה

  • פותח הנושא kyki
  • פורסם בתאריך

kyki

New member
כמה שאלות תאומים בני שנה

1. מתי אפשר להשכיב לישון על הכרית?
2. מתי ואם בכלל מורידים את הבקבוקים של בוקר וערב?
3. השכבה של לילה נדחית לשעה 21.
בדרך כלל מתעוררים בסביבות 7-8, ההשכבה של בוקר מתחילה להתעכב כי לא עייפים לשעה אחרי 11. ואז גם השכבה של צהריים יותר מאוחר אחרי 15
איך אתן מגיעות להשכבה ב19:30??
 

AlicePJ

New member
תשובות

1. נראה לי מגיל שנתיים שלוש, כבר לא זוכרת, אבל עדיף כמה שיותר מאוחר. יותר בריא לישון בלי כרית.
2. תינוקות שאוכלים אוכל מוצק מאוזן וטוב לא צריכים בקבוקים כבר בכלל בגיל שנה, ויש כאלה שממשיכים לתת בקבוקים בשביל פינוק (ואודה ולא אבוש שאני אחת מהן. אבל עכשיו תסתיים הקופסה ואנחנו לא קונים עוד). בהנחה שהם אוכלים טוב אפשר לנסות מלהוריד את הבקבוק של הבוקר, ואז להוריד גם את בקבוק הערב. חשוב להקפיד לצחצח להם שיניים אחרי שמסיימים את הבקבוק בערב ושלא ירדמו לפני זה, כי בעיות שיניים ועששת יכולים להיווצר בגיל מאוד מוקדם. אגב, גם אם הם לא אוכלים משהו אפשר לנסות להוריד את הבקבוק של הבוקר - יכול להיות שפתאום הם יתחילו לאכול יותר כי לא יתמלאו מהבקבוק. אצלנו זה עבד כמו קסם.
3. אם תשכיבי לישון מוקדם יותר, יקומו קצת מוקדם יותר, ואז ההשכבות יהיו מוקדות יותר. הכל יזוז. ואולי הם כבר צריכים לעבור לשנת צהריים אחת וזהו? רוב התינוקות עוברים לזה בגילאי שנה-שנה וחצי. אולי פשוט שנת צהריים אחת ארוכה וזהו, וסדר היום יסתדר. אגב, שבע וחצי זה מאוחר לדעתי, שבע יותר מתאים, אבל זה תלוי בתינוק ובסדר היום של המשפחה.
 

kyki

New member
לא יכולה להשכיב יותר מוקדם

תודה על התשובה. ( מעל 70 הצצות ורק את ענית

ישנים בבוקר מ 11 עד 12-12:30. ואז בערב ב15-15:30 עד אחרי 16. מתי שיקומו.
היום לדוגמא קמו אחד ב16:30 והשני ב17.
אין מצב שירדמו לפני 21.

וגם לא יכולה עדיין לעבור לשינה אחת כי לא יחזיקו מעמד
 
מצטרפת לכל מה שנאמר לפני
ומחדדת בעניין ההשכבה לשינה - אם עדיין לא בשלים אצלך לויתור על שנת הבוקר (וזה בסדר, אצלי ויתרו עליה בשלב הרבה יותר מאוחר), אז כן כדאי להקדים את ההשכמה בבוקר, על מנת "להזיז" את כל הלו"ז לשעות מוקדמות יותר.
ובכל מקרה, קחי בחשבון שהשינה בשעה 21:00 היא מצב זמני, וברגע שיתחילו לוותר על שנת הבוקר, גם שנת הצהריים וגם שנת הלילה יוקדמו, וגם את תגיעי לשנת לילה מוקדמת בשעה 19:00 - 19:30.
 

kyki

New member
ככה גם היה שעברנו ל3 פעמים לפעמיים שינה

היו הולכים לישון ב21 ואז שויתרו על שינה שלישי הגענו ל19:30 ועכשיו שוב 21
נראה לי אזרום איתם. לא בכוח
 
למעלה