עצה לגבי קורס אנגלית

selnero

New member
עצה לגבי קורס אנגלית

אז ככה האנגלית שלי יחסית טובה אני צורך מדיה באנגלית ללא בעיה והאוצר מילים די נרחב אפשר להגיד(תמיד יש מקום לשיפור), אבל כאשר מגיע לדיבור יש לי מחסום והייתי רוצה לשפר את היכולת שלי בכל הנוגע לדיבור באנגלית וכמובן שיהיה מישהו שיתקן את ההגיה של המילים. ולתרגל שיחות באנגלית.

אז אודה לכם אם תוכלו לתת לי עצות איך להשתפר.
בנוסף יש לי אפשרות לעשות קורס בבלריז במחיר מוזל איך הם?
 
לדעתי האישית

דיבור הוא מיומנות שדורשת תרגול כמה שיותר אותנטי ואינטנסיבי. לכן ההמלצה שלי לתרגול דיבור הוא לקחת את הסכום שהיית מוציא על קורס, ולהשקיע אותו בשהות בארץ דוברת אנגלית. אני מאמין שאפילו שהות יחסית קצרה, אם תתעקש להיכנס לכמה שיותר שיחות ולא תוותר לעצמך, תועיל לך יותר מקורס.
 
שמעתי רע על ברליץ אבל

זה מאוד תלוי במקרה כמובן! אבל חברה שלי תבעה אותם כי הם ביטלו קורס אחרי שהם התחילו וכו' בלה בלה בלה אני למדתי בוולסטריט אז אני ממליצה אבל כל אחד וטעמו ועצתו, כדאי להיחשף במקביל גם לסרטים, לקרוא, מוזיקה, לרשום מילים ולבדוק אותם במילון, ואפילו ליצור קשר עם אנשים המסגרת של חילופי שפות אונליין!
 

iamdanacohen

New member
המלצה על מקום טוב ללמוד בו

הי
ראיתי שכתבו פה כל מיני המלצות והן נכונות וטובות. השאלה מה המטרה הסופית - אם זה לצרכי טיול, עבודה או רק על מנת לשפר את היכולת האישית שלך לניהול שיחה שוטפת באנגלית.
ראיתי שהמליצו ודברתם על ברליץ וולסטריט כבר אז אתן פה אופציה נוספת שיש בשוק - ברלינגטון אינגליש. עכשיו אני ממליצה לקחת את שלושת בתי הספר וללכת לפגישת יעוץ בכולם (בדר"כ הפגישות האלו הן ללא עלות), להתרשם ולהחליט מה מתאים לך. אני אישתי למדתי בעבר בברלינגטון אז כמובן שדעתי עליהם חיובית...אני כן יכולה להגיד שמתמקדים שם בדיבור שזה מה שאתה מחפש.
בהצלחה
אשמח לדעת אם עזרתי לך :)
 
למעלה