שלום לכל המשתתפות האמיצות והמדהימות

wounded heart7

New member
שלום לכל המשתתפות האמיצות והמדהימות

הרגע נרשמתי לפורום. אני מניחהשאני מחפשת מערכת תמיכה ועידוד. לאחרונה עברתי טיפולי פוריות ללא הצלחה ואני פשוט עייפה מאוד נפשית ופיזית. אין לי עם מי לדבר, אין לי חברות או משהו כזה. יש לי ילד ביולוגי אחד והוא נס , לא יודעת איך נקלט (גם מטיפולים) אבל פתאום הייתי בהריון והייתי בגן עדן. עכשיו כעבור 2 טיפולים נוספים ללא הצלחה ( ולקראת טיפול שלישי ונראה לי אחרון ) אני לא אופטימית מאוד. אני לא רוצה בשום אופן להשאיר את בני לבדו כילד יחיד, אני מנסה לאגור כוחות לקראת הטיפולים הבאים אך קשה לי. אם לא יצליח לי אני רוצה לפנות לאימוץ. קראתי על התהליך וההתרשמות שלי היא שהורים מאמצים בבעיה גדולה של אי קבלת ילד/ עוגמת נפש/יאוש וכו' ( אני יודעת שאני מאוד פסימית עכשיו קיבלתי BETA שלילית היום ). אגש לעניין: הייתי רוצה לשמוע חוויות שלכם שלא הצליחו ולמה? מה יש לקחת בחשבון שלא מספרים ולא כותבים עליו?

סליחה על אורך ההודעה ותודה רבה מראש.
 

lalyli

New member
שלום לך

ראשית אני משתתפת בצערך - אני מכירה את נושא הטיפולים מאוד מקרוב ויודעת כמה קשה ומתסכל הוא יכול להיות
אני מבינה את הרצון לילד נוסף אבל מקווה שתדעי גם להפיק את האושר מילד יחיד במידה וזה יגיע לזה (מאחלת זאת גם לעצמי)
לא רשמת אם את יחידנית אם אם אתם זוג ומה הגילאים שלכם
אני לא חושבת שיש דברים נסתרים שלא כותבים עליהם ואם את קוראת באינטרנט תמצאי הרבה מאוד מידע אבל אנסה לתמצת
יש 3 אפיקים בהם את יכולה ללכת:
אימוץ בארץ - מאחר וכבר יש לך ילד ביולוגי תכנסי לתור של ילדים מעל גיל 2, יש גם מגבלת גיל שאומרת שההפרש בין ההורה המבוגר לילד לא יעלה על 43 שנה
יש לקחת בחשבון המתנה שעשויה להיות ארוכה (תלוי הרבה באיזה ילד את מוכנה/יכולה לאמץ)
אימוץ חו"ל - היום אפשרי רק ברוסיה דרך 1 מ 2 עמותות הפועלות, גם כאן המצב היום אומר המתנה של מספר שנים (קצר יותר באימוץ בארץ בד"כ) ורוב הילדים אינם תינוקות (אפשרי רק לזוגות נשואים - לא חד מיניים)
אומנה - נכון לעיתים אומנה הופכת לאימוץ אך לעיתים לא, כאן מגוון האפשרויות גדול מבחינת גילאים והמצב מול המשפחה הביולוגית

ממליצה לך לתת לעצמך זמן לחשוב מה את רוצה, איך את רוצה שהמשפחה שלך תראה, עם מה את/משפחתך יכולה/רוצה להתמודד
את יכולה לפנות לשירות למען הילד-אימוץ בארץ / לעמותות טף או עתיד ילדים בנוגע לאימוץ חו"ל / לעמותה באזור שלך שאחראית על אומנות
תשמעי מהם מה האפשרויות הריאליות העומדות בפנייך ואז תחליטי מה הכיוון הנכון ללכת בו
בהצלחה
 

KallaGLP

New member
שלום לך וברוכה הבאה. מבינה את כאבך.

אני חושבת שהרוב המוחץ של באי הפורום אימצו בסופו של דבר בהצלחה או נמצאים בתו התהליך, כך שיהיה קשה למצוא מישהו שאפשר להגיד לאחר מעשה שלא הצליח לאמץ, אם לזה את מתכוונת. מדברייך משתמע שאת יחידנית, ולכן יש לך בעצם רק אופציה לאימוץ בארץ. אני חושבת שאם תירשמי בארץ ותעברי בהצלחה את שלב בדיקת ההתאמה (כלומר, האם את עונה על כל הקריטריונים והדרישות שיש מהורים מאמצים), גם אם התהליך ייקח הרבה זמן, בסופו של דבר תקבלי ילד.
 

wounded heart7

New member
לא יחידנית אבל

אולי מהפוסט שלי יש רושם שאני יחידני. אני נשואה. אני ובעלי עוברים את הדברים האלה בצורה שונה לחלוטין. הוא מאוד טכני בעניין הזה מאוד נוטה לחשב הסתברויות . אני לעומת זאת מאוד רגישה לנושא ספציפי זה. לא יכולה להתייחס לתאים כ" תאים " אני מתייחסת אליהם כאוצר יקר מפז שיכל להתפתח למשהו נפלא. בקיצור מה שאני מסנה להגיד זה שאני " יחידנית" במובן שאני עוברת את זה בדרך בה , בעלי לעולם לא יבין ולעולם לא יתחבר. סליחה שפרקתי פה את העול אבל הוא אפילו לא מוכן לשמוע כרגע על אימוץ (לא בחו"ל ולא בארץ). נחיה ונראה.
 

מעין686

New member
חיבוק

זה דרך מאוד קשה בעיקר לעבור אותה לבד- מניסיוני (כבר 3 שנים בתהליך- רושמת על זה בבלוג שלי- "ברקיע החיים") חייבים שני בני הזוג להיות בעניין.
את יכולה להמליץ לו רק לקבוע עם שירות למען הילד ולשוחח עם עו"ס- זה לא מחייב לכלום ואולי כך הוא יפתח ויקבל תשובות לשאלות שאפילו לא חשב עליהם לפני, בנוסף התור נקבע לפי מתי נרשמתם לכן תציעי לו להרשם על מנת רק להיכנס לתור כי זה יכך כמה שנים עד שתגיעו לשלב שתקבלו ילד ועד אז תמיד אפשר להחלית שלא מתאים ולסרב... (אנחנו זוג ללא ילדים וכבר 3 שנים ממתינים להיות הורים)
רובינו פה עברנו טיפולים כושלים ומשברים לפני שפנינו לאימוץ- תרגישי חופשי לפתוח כול נושא ותצפי תמיד לחיבוק חם מהקהילה
 
למעלה