בנוגע לדימום השתרשות

ענבר234

New member
בנוגע לדימום השתרשות

הי, עברתי שתי גרידות בחצי השנה האחרונה עקב הריון שלא התפתח. לפני 4 ימים עשיתי בדיקת הריון ויצא חיובי. אחרי יומיים עשיתי שוב והפס התחזק. מחר יש לי תור לבטא. אתמול היתה לי הפרשה חומה אדמדמה כהה שנעלמה. היום היו לי מעט מאד הפרשות ורודות ועכשיו כבר כמה שעות שאין. האם זה יכול להיות דימום השתרשות? הדימום היה בערך יום או יומיים לאחר האיחור. אני לחוצה... :(
 
עונה מהניסיון שלי

אצלי כל ההריונות מתחילים עם דימומים קלים, זה מאוד נפוץ בשליש הראשון (אם כי גם מאוד מלחיץ, אני מסכימה!) שניים מהם הסתיימו עם ידיים מלאות ושניים לצערי לא (עובדים על השלישי). אבל הרופאים אף פעם לא התרגשו מדימומים האלו, רק ביקשו להגיע למעקב.
 

maya678

New member
שאלה

היי אם לא אכפת לך יש לי כמה שאלות -
לגבי הדימומים - מתי הם הופיעו לך? באותו זמן שהיה צריך להגיע המחזור או לפני/אחרי?
וגם שאלה נוספת- היה ממש דימום אדום שנראה כמו מחזור? או כתם חום/ורדרד?
 

ענבר234

New member
עונה

הי, הדימום היה מעין הפרשה חומה אדמדמה חד פעמית. יום למחר הפרשה ורודה קלה מאד. היום שוב הפרשה חומה אדמדמה חד פעמית. היה מועט מאד. עשיתי היום בדיקת בטא ויצא 788! אני היום בדיוק 4 שבועות אחרי המחזור האחרון ולא זיהיתי ביוץ כך שאני לא יודעת מתי הוא היה. אני יודעת שהרבה רופאים לא נלחצים מדימומים קלים בשליש הראשון אבל אני די חרדתית לאור ההפלות האחרונות... באחת היה דימום קל ובשנייה כלל לא. האם זה יכול להיות קשור לפרוגסטרון? מעולם לא בדקתי את הערכים שלו... המון תודה על התגובות
 
בהחלט מבינה אותך

גם אני אחריי שתי הפלות רצופות ומאוד מאוד חוששת... יכולה להגיד לך לגביי הפרוגסטרון שהרופא נשים שלי (שהוא בעל נסיון רב) טוען שהוכח שמתן פרוגסטרון עוזר רק במקרים של טיפולי פוריות, שבהם ההורמונים לא פועלים כרגיל כמו בקליטה טבעית ושהדימומים לא קשורים. אני בכל מקרה לא מתכוונת לקחת סיכונים, בלי קשר לדימומים, וכן ארצה לבקש תמיכת פרוגסטרון בזמן הריון אפילו אם הבדיקות לא מראות כרגע צורך (בדקתי 7 ימים אחריי ביוץ והיה תקין). אבל מבחינת הרופאים אני יודעת שהדעות חלוקות בעניין.
 

ענבר234

New member
המון תודה

אבקש מהרופאה לבדוק גם פרוגסטרון ליתר ביטחון. מחר בטא נוספת... מתה מפחד...
 

ענבר234

New member
מעדכנת ושאלה

אז לאחר בוקר מורט עצבים הגיעו התוצאות, הבטא הכפילה את עצמה. לפני יומיים 788 והיום 1872. הייתי בחרדות וקצת נרגעתי. פרוגסטרון 130.6. אין לי מושג בערכי פוגסטרון, האם זה תקין? תודה!!!
 
נשמע מעולה!

גם הבטא וגם הפרוגסטרון גבוה! ממה שאני זוכרת מעל 50 זה כבר טוב..
בהצלחה ושימשיך תקין
 
למעלה