סיוע בזיהוי ביוץ

nuki31

New member
סיוע בזיהוי ביוץ

אני יודעת שכניסה להריון יכולה לקחת זמן, ואני לא בלחץ אטומי כי אנחנו לא מנסים הרבה מאוד זמן, אבל אני פשוט חוששת שאני עושה משהו לא נכון ומפחדת שאני מבזבזת זמן בנסיניות שממילא לא יכולים להצליח.

בתחילת מאי הפסקתי לקחת גלולות,
מכיוון שנסענו לתאילנד בספטמבר לחודש, חיכינו עם הנסיונות ושמרנו.
המחזור עד אז היה מדויק כל 28 ימים.
יומיים לפני שחזרנו מתאילנד התחיל לי דימום קל, בדיוק ביום שהייתי אמורה לקבל את המחזור, והדימום המשיך מספר ימים עד שקיבלתי מחזור.
הרופא אמר לי שמתחילים לספור מהיום של הדימום הרגיל והכתמים לא נחשבים.
מאז, המחזור הגיע כמו שעון, אך כל 36 ימים.
לאחר שעשינו בדיקות זיקה ווידאנו שהכל בסדר, אנחנו מנסים בהתאם למחשבוני הביוץ למיניהם.
חודש שעבר החלטתי לקנות ערכת בדיקות ביוץ, הזמנתי מאמזון ערכה של חברת easy@home שהיו עליה המון המלצות. התחלתי לפי ההוראות לבדוק מספר ימים לפני הביוץ המשוער ומאותו היום ובמשך שבוע וחצי התקבלה תוצאה חיובית, שני פסים. לא היה יום בו היה פס חזק יותר מהשאר. פניתי לחברה ואמרתי להם שיש בעיה בבדיקה, מסרו לי כי אם אני נוטלת תרופות עם הורמונים ייתכן והבדיקה מושפעת מכך.
אני נוטלת אלטרוקסין בשל תת פעילות של בלוטת התריס, אולם פניתי לאנדוקרינולוג שאמר שהכדור שאני נוטלת אינו יכול להשפיע על הבדיקה.
ובינתיים, היום ה-36 למחזור היה אמור להגיע בשישי האחרון, המחזור מאחר ועד היום לא קיבלתי מחזור. בדיקת דם אתמול לצערי הרב אישרה שאיני בהריון.

כשאקבל מחזור (באיחור) האם שוב אצטרך לחכות כ-שלושה חודשים בכדי לעקוב אחר זמני המחזור ולשער את הביוץ? מחדש :(
אשמח לעזרתכן, מה אני יכולה לעשות, האם הייתה מישהי במצב דומה?
אודה לכל עזרה, ייעוץ או שיתוף אישי.

תודה מקסימות ומאחלת לכולנו רק בשורות טובות ובריאות.
נשיקות.
 

Lily38

New member
תשובות

היי, קודם כל בהצלחה.
מאיזה יום את בודקת עם המקלונים? על רובם כתוב להתחיל לבדוק מיו11-15 (בהתאם לאורך המחזור). אני מציעה לך להתחיל להדוק מהיום שהדימום שלך נגמר יש מצב שאת מבייצת מוקדם/מאוחר. בדיקה חיובית של ביוץ זה ארך ורק כאשר הפס כהה יותר או שווה לקו הבקרה ( במקרים מסויימים במידה ובדקת כל החודש והפס השני פתאום התחזק לאומת כל שאר הימים הבדיקה גם חיובית אפילו שהוא לא חזק כמו הבקרה, עקרון הבדיקה היא לבדוק זינוק של הורמון LH ) לאחר בדיקה חיובית הביוץ מתרחש בין 12-72. למה לחכות 3 חודשים? אין צורך.
עם יש לך עוד שאלות תשאלי.
 

nuki31

New member
תודה!!

תודה מקסימה! אני אעלה בערב תמונה של הבדיקות ביוץ, כולן עם שני פסים זהים, המחזור היה אמור להגיע ב 9.12 ולפי ההוראות הייתי אמורה להתחיל לבדוק ב27.11 כשהביוץ צפוי ליום 2.12. בדקתי מה27 במשך שבוע וחצי והתוצאה הייתה זהה בכל הימים, כאילו שהבדיקה לא עובדת, שני פסים חזקים זהים. להמתין לקבלת המחזור שמאחר, ולהתחיל לבדוק שוב בהתאם?

כפי שאמרתי, בחודשים האחרונים המחזור היה 36 ימים, וכעת מאחר.
 

shirael

New member
אם המקלונים מזהים ביוץ כל יום,

ואין הריון, יכול להיות שרמת ה-LH שלך גבוהה במשך כל החודש. זה מאפיין בנות עם שחלות פיליציסטיות. אצלי למשל היא משוטטת כל החודש סביב 20-30, כך שאני די בטוחה שגם אצלי מקלוני ביוץ לא יעבדו. החודש לקחתי פעם ראשונה זריקות של מנופור, וה-LH היה בערך 4-7.
&nbsp
פוליציסטיות לא חייבת להיות "מצב מולד", למרות שזה מה שהרופאים תמיד אומרים. יש סקאלה שלמה של מבנה-תהליכים-תפקוד, וכל אחד מהם יכול להיות שונה בתקופות שונות בחיים (אצלי למשל בעבר היו תקופות של מחזור מאוד לא סדיר וגם תקופות של מחזור כמו שעון).
&nbsp
מאחר שדברים כאלה מאוד טורדי שלווה, אני ממליצה שפשוט תפני לבירור. ישלחו אותך לבדיקות דם הורמונליות ביום ה-3 למחזור כדי לבדוק מה קורה שם בהורמונים, ואת יכולה גם לבקש לעשות מעקבי זקיקים באולטרסאונד פעם-פעמיים בשבוע לפי הצורך, כדי להבין מה בדיוק הולך אצלך בגוף. אם אכן משהו אצלך יצא מאיזון יש לך המון כלים - החל מרפואה משלימה (רפלקסולוגיה, דיקור וצמחי מרפא יכולים לעזור מאוד) ושינוי תזונה, וכלה בתרופות קונבנציונליות, שאני נאלצת להודות שהן מאוד מאוד יעילות בלהחזיר את הכל למקום

&nbsp
אין לך מה להילחץ, פשוט תתחילי לעשות סדר ותראי שהכל יתבהר.
 
למעלה