בורה בנושא הביוץ- השאלה שלי:

פיגרו1

New member
בורה בנושא הביוץ- השאלה שלי:

יש מצבים בהם ביוץ קורה תוך כדי המחזור או ממש יום-יומיים אחרי סיום המחזור? כי מהידוע לי בד"כ יומיים שלושה בסוף המחזור הימים הללו מכונים כהימים הבטוחים לא? מנסה לקלוע לביוץ עוד בטרם אקנה מקלוני ביוץ וכו' ולמעשה המחזור שלי הסתיים אתמול אבל חוששת שאולי פספסתי את המועד כי המחזור ארך שבוע והוסת האחרונה הייתה לפני 21 יום.... אין לי סימנים כמו הפרשות מוגברות או משהו ומצד שני הפסקתי גלולות סרזט רק לפני 3 חודשים אז כל המחזור עוד לא מסודר ב 100%. מה דעתכן? הוסת הקודמות (לא האחרונה) היו אחרי 23 ו-25 יום אז הממוצע אני מניחה הוא כל 23 יום.... מניסיונכן פשוט להתחיל לקיים יחסים יום כן יום לא? תודה מראש.
 
בתור התחלה, כן.. תתחילו לקמפר יום כן יום לא

שנית, תוכלי לכתוב מסודר תאריכים תאריכים מתי קיבלת.. כי לא ברור לי ממך כמה ימים המחזור שלך (לא הווסת, הcycle כולו)
 
במקביל

כן הייתי קונה בהקדם ערכות ביוץ ובודקת כל יום בשעה קבועה בסביבות הצהריים (14-15) עם שתן מרוכז יחסית תעלי לכאן תמונות של המקלות (שצולמו שטווח של 10 דק מרגע הבדיקה) ונעזור לפענח אם הבדיקה חיובית או שלילית.
 
אגב, יש מקרים שבהם הביוץ מתרחש אפילו בתוך ימי הוסת...

זה לא שכיח אבל זה קורה, למדתי על זה פעם בהקשר של בירור פריון בזוג ששמרו נידה (ולכן לא הצליחו להיכנס להריון עד שגילו את זה... לא זוכרת מה היה הפתרון עבורם אבל זוכרת את התרחיש).
&nbsp
לא סביר שזה המקרה אצלך, אבל לכי תדעי, לכן גם לדעתי כדאי שתתחילי לבדוק כבר 5 ימים אחרי שהתחיל הדימום (בגלל שהמחזור שאת מתארת קצר מהרגיל...).
 
למעלה