היערכות לשיפוץ דירה

redart10

New member
היערכות לשיפוץ דירה

היי כולם! אשמח לדעתכם לעניין הכדאיות של ליווי מעצבת פנים, הן מבחינת התמחור והן מבחינת הצורך. אנו נערכים לשיפוץ דירת ארבעה חדרים, הכיוון הוא מטבח חדש ושיפוץ כולל בחדר האמבטיה, שירותים ביחידת ההורים ומרפסת השירות. בנוסף מעוניינים בשבירת מספר קירות, פרקט, צבע ומזגנים. יש לנו קבלן מבצע ולאחר פגישת ייעוץ עם מעצבת פנים אנו תוהים האם נכון לקחת גם ליווי צמוד שלה (תוכניות, ייעוץ מלא, רכישת חומרים יחד, פיקוח עליון) בעלות של 20k פלוס מעמ. אשמח לקבל דעות לכאן או לכאן..
 

lab229

New member
חשוב מאד לקחת מעצבת שתלווה אתכם בתהליך

תציג לכם אפשרויות נכונות המתאימות לכם לתכנון החלל, תכין תוכניות בהתאם כמובן בחירת חומרים שזהו שלב חשוב מאד ולא פשוט הרבה פעמים (ומלווה בהתלבטויות רבות) ,תעבוד מול בעלי המקצוע ותפקח על העבודה יחסוך לכם הרבה כאב ראש והתלבטויות מיותרות.

אם זו מישהי שקיבלתם עליה המלצות טובות, ראיתם עבודות שלה ,אתם מתחברים אליה וסומכים עליה אין מה להסס ושווה את המחיר.
 

rubber duckit

New member
אנחנו ערכנו שיפוץ בליווי צמוד של מעצבת פנים

באנו עם חלומות, משאלות והיא יצקה אותם לתוך המציאות תוך מיקסום הדירה.
העבודה עימה היתה מעולה ומאוד נעימה ויעילה, השיטוט בחנויות בלעדיה נראה כי היה נמשך הרבה יותר זמן ממה שלקח. כמו כן היא הסירה מעלינו את האחריות של לבוא לבדוק, להיות אחראים ללוחות הזמנים של הקבלן המבצע, לריב איתו אם משהו לא היה תקין והיא זו שמצאה פתרונות באם צצו "תקלות" לא צפויות.
לא היינו מצליחים להגיע לתוצאה שהגענו אליה בלעדיה ולא היינו מצליחים למקסם את ניצול שטח הבית.
מבחינתנו זו היתה ההשקעה הכספית הכי כדאית והכי מוצלחת שעשינו וברור לנו כי גם בשיפוץ הבא תהיה לצידנו מעצבת פנים שתמלא את תפקידה על הצד הטוב ביותר תוך שיתוף פעולה מלא איתנו.

אני יכולה רק לומר כי לטעמי חשוב מאוד כי אח"כ בבית המוגמר האישיות שלכם תבוא לידי ביטוי ולא האישיות שלה. תחליטו אתם מה חשוב לכם, תזכרו מי שגר בבית אח"כ זה אתם ולא היא, מה שמתאים לה או מה שהולך היום בשוק הוא לאו דוקא מה שמתאים לאישיות ולטעם שלכם.

בהצלחה נורית
 

kaia30

New member
לא מומלץ ... חובה

כמי שנמצא בתחום למעלה מ 13 שנה לערוך שיפוץ בקנה מידה שאת מעוניינת בו זו לא המלצה זו חובה לעבוד עם מתכנן אדריכל/מעצב בגלל כל שלבי העבודה שאת ציינת בהודעה שלך. חוסר נסיון ומקצועיות לא יחסוך כסף אלא יצור בעיות נוספות כמו סיום העבודות לא כמתוכנן, יכול להוביל למחלוקות מול בעלי המקצוע ,קבלת תוצאה שונה ממה שציפתם לו , ביצוע רכישות והתאמות צבעים לא נכונות שיהיו עדים לאורך שנים להחלטות לא נכונות שקיבלתם... לעשות שיפוץ ללא ליווי זה כמו ללכת למשפט בלי עורך דין ... בכל מקרה בהצלחה
 
למעלה