התלבטות אחרונה לפני הורדה לביצוע

סימהמה

New member
התלבטות אחרונה לפני הורדה לביצוע

היי,
הגענו לישורת האחרונה ואנחנו מורידים לביצוע מטבח שבוע הבא. נשארנו עם אופציה של מטבח מודרני- פורמייקה לבנה עם ידיות אינטגרליות אל מול מטבח כפרי לייט עם דלתות מפולימר וידיות שיהיו כנראה בגוון שחור זהב.
בשתי האופציות חשבנו על הוספה של קולט אדים שחור, חיפוי של לבנים לבנות עם רובה שחורה/ אפורה ואקססוריז לכיוון המודרני.

ההתלבטות היא כזאת- אם הולכים על הפורמייקה, אנחנו לא בטוחים שהידיות האינטגרליות יהיו מספיק נוחות, ניסינו את זה באולומות התצוגה אבל המגירות לא היו מספיק מלאות.
אם הולכים על הפולימר, אנחנו לא בטוחים שזה יסתדר עם הסלון שבתכנון שלנו יהיה מודרני, בנוסף כנראה שנצטרך לעשות את האי עם משטח בוצ'ר ואנחנו מעדיפים שיש. בנוסף, אני לא כ"כ סגורה על הארון העליון באופציה הזו, האם זכוכית סבתא? האם לעשות את המסגרת בצבע עץ או לבן?

נשמח לתובנות, תודה!











 

דליה ב

New member
באופן אישי חושבת שידיות רגילות יותר נוחות מאינטגרליות...

אני עוסקת בעיצוב מטבחים ,ולמרות המחשבה שלי הרבה מהלקוחות רוצים ידיות אינטגרליות...אגב, יש ידיות אינטגרליות כמו H55 וH19 של חברת פורמקס שיש להן "נקודת אחיזה" מצרפת קישור...
בכל אופן אם תשלבו ידיות רגילות -במראה כפרי עדין-עם פורמייקה,
הרי שהמטבח יכול לקבל "נופך" עדין של כפריות...
לגבי הארון העליון,אישית אני לא אוהבת שהוא עובר את קו החלון העליון,זה עושה אותו קצת "בומבסטי"..

לגבי המראה הסופי של המטבח...רק אתם יכולים להחליט מה אתם מעדיפים..רק לא הבנתי למה תצטרכו לעשות משטח מבוצ'ר אם המטבח כפרי, למיטב ידיעתי אין "חוק" כזה...


http://www.formex.co.il/קטלוגים/156-ידיות#!prettyPhoto
 

סימהמה

New member
תודה רבה! לגבי החלון

אז, בהדמייה לא רואים את זה אבל מעל החלון יש את המקום של תריס הגלילה החשמלי שלו שמגיע עד להנמכת התקרה ולכן זה לא באמת יהיה מעל לחלון, אבל אולי נשקול להנמיך אותו בכל זאת.
ההתלבטות שלי לגבי הארון הזה היא מה לעשות עם הצבעים של המסגרת ושל המדף באופצית הפולימר והאם להשאיר את זה בזכוכית סבתא או ללכת על אופציה אחרת.

אם בסוף נלך על כפרי אז נלך על פולימר ובאופציה הזו מכל תמונות ההשראה שהסתכלתי עליהן לא ראיתי דוגמאות של מטבח כזה עם שיש על האי אלא רק בוצ'ר. באופציה הזו נלך על שיש לבן כנראה ואז האי יצא כמו גוש לבן אם הוא לא יהיה עם בוצ'ר, לא?
 

דליה ב

New member
זכוכית סבתא מתאימה למטבח כפרי...

אם הולכים על פולימר/כפרי איזה צבע מתוכנן?
אגב, אפשר במטבח כפרי (או בכל מטבח אחר..) שהאי יהיה בצבע שונה
אבל עם אותו משטח שיש או דגם אחר שמשתלב...
ואז אפשר שהארון והאי יהיו באותם גוונים. נניח כל המטבח בלבן והאי והארון העליון בתכלת?
 

סימהמה

New member
בפולימר מתכננים

ללכת על צבע לבן עשן (P49), אין לנו אומץ ללכת על שילוב צבעים, אנחנו אנשים סולידיים:) למרות שאני בטוחה שזה יכול לצאת ממש יפה.

לכן, קשה לי למצוא צבע שיש שיכול להשתלב באי, אשמח להצעות. כמו כן, האם יש דוגמת זכוכית נוספת שאת ממליצה במקום הסבתא? האם לסגור בלבן גם מתחת למדף עץ? או להשאיר תחתית עץ? גם לגבי דפנות הארון, כרגע יש דופן לבנה על הארון והמדף, מתלבטת אם להשאיר אותה/ להחליף אותה לצבע עץ.

תודה!
 

דליה ב

New member
קשה לייעץ "בשלט רחוק"

כמעט כל דבר משתלב עם לבן עשן...
לגבי הדפנות..תבקשי מהמעצבת בחברת המטבחים להראות לך בתלת מימד את האפשרויות.. אומנם הן לא מדוייקות מבחינת צבעים אבל אפשר לקבל "תחושה"...
 
למעלה