עבודה שלא תגרום לי למחשבות אובדניות?

Enrique romero

New member
עבודה שלא תגרום לי למחשבות אובדניות?

ובאמת שאני טיפוס שמח, אבל העבודות סטודנטים האלה במכירות ומלצרות וכל השיט הזה פשוט גורם לי לחשוב "בשביל החרא הזה אני קיים בעולם ?" וזה לא שהתואר שאני אתחיל שנה הבאה הוא כ-ז-ה פרקטי אז בכלל לא בטוח שאני לא אמשיך לעבוד בסוג הזה של העבודות אח"כ :(

אז אם מישהו רוצה לעשות מצווה ולתת לי המלצה על עבודה שהיא סה"כ סבבה ונחמדה, שזה יכול להתחלק בין אחלה אנשים וזמן במהלך העבודה לדבר איתם (שזה קצת טריקי למצוא) לבין פשוט שתהיה לי גישה למחשב ולגלוש פה ושם בפייסבוק ויוטיוב וכו', יבורך...
 

ELLA1992

New member
קודם כל נתחיל מזה שגם אני למדתי תואר שהוא לא ממש פרקטי

ככה לפחות הוא נחשב, ובכל זאת הסתדרתי מצוין ואני עובדת במשרה מצויינת עם שכר מצוין כבר מאז שנה ג' לתואר שלי.
עם טיפת יצירתיות אפשר להגיע להישגים מצוינים ולתפקידים יוקרתיים ונחשבים גם עם תואר "לא פרקטי" השאלה איך אתה מגדיר תואר לא פרקטי.
מה אתה צפוי ללמוד?

כולם בשלב הזה של החיים (לפני לימודים, במהלכם ולעתים גם אחרי הלימודים עד שמוצאים עבודה) נאלצים לעבוד בעבודות לא נעימות כאלה כמו שציינת, אני לא חושבת שזה סוג העבודה אלא הסביבה, יש אנשים שעובדים במלצרות ודווקא נהנים מאוד, תלוי היכן ועם מי.

המלצות לעבודה נחמדה? תראה, אין עבודה קלה, תמיד יהיה קשה מבחינה מסוימת ... אולי תגש לחברת כוח אדם ותתייעץ ?

אולי תמיכה טכנית? אולי עבודת מזכירות כלשהי? מפעל?

בהצלחה
 

Enrique romero

New member
במה את עובדת?

ומה נחשב משרה "מצוינת" מבחינתך?
&nbsp
אני חושב ללמוד סוציולוגיה, עדיין לא סגור על זה ב-100 אחוז כי אני לא רוצה למצוא את עצמי באותן עבודות שאני עובד עכשיו אחרי מינוס 3 שנים ועשרות אלפי שקלים שירדו לטמיון.
&nbsp
פחות חשוב לי השכר, ולא מעניין אותי תפקיד "יוקרתי". מעניין אותי שיהיה מעניין והזמן יעבור לי מהר, ובגלל שרוב מוחלט של העבודות שאתה עושה באופן יומיומי הן לא מעניינות (וגם אם הן כן בהתחלה אז אחרי שבוע-שבועיים אתה קולט ת'פואנטה וזה נמאס) ואתה רק סופר את הדקות עד הסיום אז רצוי מאוד שתהיה גישה לאינטרנט לפחות 40-50 אחוז מזמן העבודה שאוכל להעביר את הזמן בסבבה.
&nbsp
אני בודק עכשיו אופציות לעבוד בשמירה, שאני אוכל להביא לפטופ וזה יפתור לי ת'בעיה. הלוואי והיו מקבלים לעבודות מזכירות גברים אבל זה לא ממש המצב וגם אין לי רזומה ( הרזומה שלי כולו בתחום המכירות).
&nbsp
&nbsp
 

Enrique romero

New member
אתה יכול להסביר מה זה בעצם בק אופיס?

רואה מדי פעם משרות כאלה אבל מה עושים שם בדיוק ואיך זה עונה על הקריטריונים שציינתי (אינטרנט זמין ובלי לחץ לקוחות) ?
 

Happytom

New member
אתה מחפש ספרייה או עבודה? :)

בק אופיס- פשוטו כמשמעו. בק=אחורי, אופיס=משרד.
&nbsp
כל העבודות שקשורות למשרד שהן לא בפרונט.
תרשום בגוגל משרות בק אופיס ואת האזור מגורים שלך.
 
למעלה