זה לא מסכל את מטרת השוויון?
כרגע יש כאן שרשור ענק שמדבר על אוזלת היד של הפסיכומטרי, איך הוא מפלה אנשים ממצב סוציואקונומי נמוך והנה אתם באים ומציעים להרבות במבחנים? יצירת מבחנים אינדיבידואלים לכל חוג רק תוסיף לפריחת מכוני ההכנה (כבר היום, להכין תיק עבודות לקבלה לחוגי אומנות, עיצוב וכו' היא תעשייה שמגלגלת הרבה מאוד כסף), למעשה, אדם שלא בטוח שהוא עומד ברף הקבלה במקום היום לעשות מבחן אחד ולקנות ערכת הרשמה יאלץ לקנות ערכת הרשמה ולהתחיל לשלם למספר רב של מבחנים ולקורס הכנה מתאים עבור כל מבחן ובסופו של דבר, ייקור העלויות עבור המרכז הארצי או המוסדות עצמם יגולגל על התלמיד- הלחץ שהבחינה עולה כסף, תדחוף את התלמיד לעשות קורס הכנה (בדיוק כמו שאנשים עושים קורס הכנה לפסיכומטרי מהחשש שלא יצליחו בבחינה מבלי לנסות פעם אחת ללמוד לבד) ובסופו של יום, התלמיד המסכן שלנו הוציא יותר כסף. איפה השיפור כאן?