כלב ותרנגולת

קרמיט524

New member
כלב ותרנגולת

בשעה טובה אימצנו תרנגולת, ניצולת לולי סוללה.
יש לה לול גדול ונחמד, והיא נראית חמודה וחיונית.
תיארנו לעצמנו שהכלבה לא תשתגע עליה אבל בנינו על זה שתהיה הפרדת כוחות: כאשר הכלבה בחוץ, התרנגולת בלול. כשהכלבה בפנים, התרנגולת תהיה יכולה להסתובב בחצר.
למרבה האכזבה הכלבה כל כך התחרפנה מהתרנגולת, שהיא פשוט מסתערת על הלול בנביחות מטורפות ולא נרגעת בשום אופן. התרנגולת לא ממש מתרגשת מזה אבל זה די מלחיץ.
אני צריכה לציין שהכלבה בעצמה בד"כ די רגועה - אבל יש לה "עניינים": היא מאד פחדנית, ומאד חרדתית. כשהיא מתרגשת או כשמשהו מלחיץ אותה היא מתחילה לרוץ בסיבובים (היא חרשה שביל ממש עמוק מסביב לבית כבר), אז במרה הזה היא פשוט מקיפה את הלול במהירות של טיל בליסטי ונובחת בטירוף, והתרנגולת הממזרתה פשוט רצה מולה מהצד השני וצועקת עליה בחזרה (לא רק שהיא לא מנסה לברוח ממנה לשום מקום, היא אפילו מסתערת על הגדר מהצד שלה, וזה ממש נראה כאילו היא מתגרה בה בכוונה).
בקיצור - מה עושים? אשמח לקבל רעיונות.
תודה!!
 

אנ1נא

New member
מצטערת אבל לא יכולתי שלא לצחוק כשאני מדמיינת את הסיטואציה

אין לי עצה ואני מניחה שזה מצב די מטריף, אבל התיאור פשוט גרם לי לצחוק בקול

מקווה שתקבל עצה מועילה ממישהו אחר
&nbsp
 

שירן ל11

New member
מה סוג הכלבה?

להרבה כלבים יש יצר ציד (נדמה לי שלרובם), ואולי כדאי להתייעץ עם מאלף כדי להבין איך להרגיל את הכלבה לתרנגולת. אני מכירה בחור שגידל ארנב בדירה, ולאחר מכן אימץ כלבה בינונית. היה נדמה שהכל בסדר והכלבה מתנהגת בעדינות, אבל יום אחד כשהוא יצא מהבית הכלבה ניערה את הארנב והוא מת. ההרגלה נעשתה אינטואיטיבית ולא עם איש מקצוע, והוא לא דאג להפרדה כשהם היו לא בהשגחה. הפרדת כוחות הכרחית כרגע. אם יהיה לי בית עם חצר, אני גם רוצה לאמץ תרנגולת , שמעתי שהן חיות מחמד מתוקות מאד. אשמח לקרוא אם הצלחתם להרגיל את הכלבה לקוריצה
 

קרמיט524

New member
הכלבה היא רועה בלגי

פנסיונרית של חברת חשמל (כלומר הייתה כלבת כבל
)
גם היא וגם התרנגולת מתוקות ביותר.
כרגע התרנגולת בחוץ והכלבה בפנים, ויש הפרדת כוחות מלאה.
אנחנו לא מאפשרים לכלבה לצאת, למרות שאין סכנה לתרנגולת כל עוד היא בלול, כי היא פשוט מתנפלת על הלול ומפחידה את התרנגולת.
מצד שני, התרנגולת לא יכולה לצאת לטייל בגינה, מפחד שהכלבה תברח החוצה - ותוך שניות יהיה טבח.
(אגב לכלבה אין שיניים - סיפור ארוך - אבל היא עדיין יכולה למחוץ אותה)
הייתי שמחה להתייעץ עם מאלף, אבל לצערי יש לי ממש נסיון רע עם מאלפים שפשוט דיברו שטויות ולא עזרו בכלל (בסיטואציות אחרות). אשמח לקבל המלצות גם מהפורום.
שוב תודה!
 
למעלה