חתול וכלב

מיכאל229

New member
חתול וכלב

שלום,יש לי בעיה בקשר לחתול שפלש לי לחצר ולתוך הבית, אני לא רוצה לפגוע או להרגיז אוהבי חתולים, גם אני אוהב חתולים, אבל אני פשוט חסר אונים, הסיפור שלי כזה אני אוהב חיות גם כלבים וגם חתולים. יש לי כלב קטן (פקינז) ולשכן שלי יש חתול. החתול שלו נכנס דרך קבע לחצר שלי וגם לתוך הבית שלי, עושה צרכיו בעציצים והופך אותם, מיילל בלילות ומנסה לאכול מהאוכל של הכלב שלי. כל זה לא הפריע לי עד עכשיו כי אני אוהב חיות, הבעיה שכשזה קורה הכלב שלי נובח ועכשיו השכנים מתלוננים צועקים וכועסים עליי בגלל הנביחות שהכלב שלי נובח על החתול הזה... אז אין לי ברירה אני חייב למצוא פתרון קיוויתי שהכלב יחיה בשלום עם החתול וגם ניסיתי לחנך אותו לזה אבל כנראה שזה אבוד. הכלב שלי רוב היום בתוך הבית לפעמים יוצא קצת לחצר אבל לא יוצא ממנה לרחוב או לשכנים כי יש גדר גבוהה. החתול מטפס בקלות על הגדר הזו ומגיע לבית שלי. השאלה שלי האם יש דרך הומנית כלשהי להרחיק את החתול של השכן מהבית שלי מבלי שהחתול או הכלב יפגעו או כל דרך הומנית אחרת לפתור את הבעיה, אשמח לכל עצה ורעיון
 

דגלמנגה

New member
עיצעס געבער

וזה מה שהעליתי ברחרוח ראשוני באינטרנט בנושא "הרחקת חתולים" (על משקל הרחקת יונים
)
http://www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=28335
http://www.catnip.co.il/guides/?id=19

הערה: בהתנגשות בין חתול לכלב, אם הכלב אינו מהסוג הלוחם או הצייד, החתול תמיד יגבר. לפקינז אין אפילו זנב של צל של סיכוי לעמוד מול חתול. לאלף את הפקינז לחיות בשלום עם חתולי רחוב פולשים, זה כמו לאלף אנטילופה לחיות בשלום עם האריה... נכון, הוא נובח, אבל הוא בטח עושה בפרווה מפחד.
מכיוון שחתולים הם יצורים סוליטאריים, הם אינם מחפשים את חברת הכלב. אם הכלב הצייד/לוחם אולף לאדישות כלפיהם, ישרור ביניהם שלום נטול אהבה, כמו בינינו לבין מצרים לדוגמה. חתול בית שחולק טריטוריה עם כלב, יכול להגיע לרמה גבוהה יותר של ידידות, אבל בכל מצב של חילוקי דעות, יפגין החתול כהרף עין את אופיו החתולי. אנחנו מכנים זאת, בחצי חיוך, "להעמיד את הכלב במקומו". הכלב בטח קורא לזה אחרת.
גם כלבים, שבאופיים ידידותיים יותר ומוכנים לשחק עם כל מה שחי, עלולים להיתקל יום אחד בחתול הבית המחמיר והעומד על שלו כמו במלחמה לחיים ולמוות.
 

marx04

New member
להשפריץ עליהם מים מצינור

שלום לך,

בנוסף על העצות שפורטו בקישורים שהועלו כאן, אפשר לנסות להשפריץ על החתולים מים.
זה לא מזיק להם, אבל מניסיוני הדל, חתולים שונאים שמשפריצים עליהם מים (לי יש שתי כלבות שחיות בחצר הבית, בזמן שהשכנה בבית הצמוד אליי אוהבת להאכיל חתולי רחוב, והם מצדם מנסים מדי פעם להיכנס לחצר הבית שלי).

בברכה,

אורי.
 
למעלה