סטוצים וסטוצים מתמשכים (יזיזות) עם גברים

BlackMetal6

New member
סטוצים וסטוצים מתמשכים (יזיזות) עם גברים

מה פמיניסטיות חושבות על סטוצים ויזיזות של נשים עם גברים?
לצערי יש לי נסיון רע עם סטוצים ויזיזות עם גברים והייתי רוצה להחזיר את הגלגל לאחור וחשבתי על כל העניין הזה ככה:
בסטוצים ובסטוצים מתמשכים (יזיזות) עם גברים האישה תמיד יוצאת מופסדת ומנוצלת!
כשמדובר בסטוץ הגבר רוצה מאישה רק סקס ורוצה בה אובייקט מיני נטו בדיוק כמו שזונה נתפסת בתור אובייקט מיני נטו וצעצוע מין לסיפוק של הגבר ולכן גבר שרוצה מאישה רק סקס רואה בה זונה!
ובנוסף לכל גבר שרוצה מאישה רק סקס לא רואה אותה ממטר!
כשגבר ואישה עושים סטוץ הגבר יוצא "גבר גבר" והאישה יוצאת "שרמוטה!"
בנוסף בסקס הגבר הוא מי שחודר ומ**** וככה הוא משתלט על גופה של האישה! האקט של חדירה הוא סוג של השתלטות על גופה של האישה
וכשמדובר בסקס אוראלי- הגבר משתלט על הפה של האישה והאקט של מציצה הוא סוג של אקט של סגידה לאיבר המין של הגבר!
בסטוצים הגבר יוצא גבר-גבר ואחד שהשתלט על גופה של האישה והאישה יוצאת "שרמוטה" ואחת שהשתלטו על גופה!
לכן בעיני אישה שעושה סטוצים עם גברים (כולל סטוצים מתמשכים= יזיזות) יוצאת מופסדת כי הגבר מרוויח יותר ממנה בסטוצים ולכן מי שמרוויח יותר הוא הצד המנצל והצד המופסד הוא הצד המנוצל!
וכשמדובר בסטוץ בדסמי האישה בכלל יוצאת שפחת מין מנוצלת!

אשמח לשמוע מה דעתכן על סטוצים וסטוצים מתמשכים (יזיזות) של נשים עם גברים ומה דעתכן על קשר בדסמי שבו הגבר הוא ה"אדון" והאישה היא "שפחת מין"
 

מעמקים39

New member
דעתי היא שעצוב מאוד שנשים מסכימות ליחסים כאלה

כשברור שהן מקוות שמתישהו הגבר כן יכבד אותן ויחשוב על קשר רציני. אני מרחמת על בחורות כאלה וסולדת מגברים שמנהלים יחסים כאלה. מבחינתי מדובר בפושעי מין שמנצלים את חולשתה של האישה כשהם יודעים בוודאות שהיא היתה רוצה קשר עמוק ואמיתי. קשר שמבוסס רק על מגע מוריד מכבודו של הגבר אם בכלל יש לו כבוד. מדובר באקט לא מוסרי ופוגעני וממש לא מעניין אותי לשמוע עדויות של נשים בודדות שבטח תקפוצנה להצהיר שגם הן ״נהנות״ מזה.
 

BlackMetal6

New member
אז זהו שקרה לי שהסכמתי ליחסים כאלה בלי לרצות מהגבר קשר רציני

אבל הפריע לי שהם רואים בי רק אובייקט מיני ולא אוהבים אותי
אבל קרה לי שגבר השתמש בכל מיני שקרים כדי להכניס אותי לקשר מיני איתו
 

Berethor

New member
אבל זה עיקר הרעיון מאחורי סטוצים ויזיזות, זה "רק" מיני

למה צפית שהם יאהבו אותך אם לא הייתם בקשר רומנטי? בנוסף שהBDSM הפך את זה לאפילו יותר סוטה מינית.
 

Berethor

New member
פושעי מין? איך הם "פושעי מין" אם זה נעשה בהסכמה?

גם אני באופן עקרוני לא תומך בדברים כגון סטוצים, BDSM ומין אוראלי, אבל זאת בדיוק הסיבה שגם אני מעדיף שלא לקחת חלק בדברים שכאלה, "שומר נפשו ירחק". זה לא מוצדק לחשוב שרק הגברים שהיו איתה אשמים, כי ברוב המקרים היא שיתפה עם זה פעולה מבחירה ובצורה מודעת. בכל אופן לדעתי מדובר פה בדברים בעייתים, אבל לא בדברים שאינם חוקיים, וכל מי שנכנס "לבוץ" הזה, מתלכלך ממנו. אבל זה נכון שלנשים לפעמים יש נטיה להשלות את עצמן ולצפות לקשר רציני מקשר שמראש ברור שהוא בעייתי.
 
איך הגעת לזה?

אם הוא חודר אז משתלט? הוא וה-ז המוכשר שלו עובדים קשה בשביל לענג אותך.
כך שאת שולטת בהם! "שרמוטה" זה מושג נבוב שזכרים המציאו בשביל להתמרמר עלייך מרוב שהקנאה עולה להם לראש. אות ממש לא אמורה לעשות מה שלא בא לך אם לא אוהבת לרדת לפחות תתני לו לרדת לך.
 

BlackMetal6

New member
כשאני "מתענגת" גם הגבר "מתענג"

וכן הוא משתלט כי הוא חודר ומתחיל ל**** את הגוף של האישה וככה הוא עושה מהגוף של האישה כלי לסיפוק ה-ז שלו
וגם האקט של החדירה משתלט על גופה של האישה
והמושג "שרמוטה" הוא מושג נורא נורא נפוץ! זה נורא מקובל לקרוא לאישה שעושה סטוצים "שרמוטה"
 

BlackMetal6

New member
את חושדת שאני גבר?


 

Berethor

New member
"Both Sides Have a Point"

"Alice is faced with two different opinions: Bob strongly believes in one thing, and Charlie in another. The easiest choice would be to simply pick a side— decide that Bob is right or that Charlie is right. But Alice won't do that. The second easiest choice would be to simply remain neutral and urge them to Agree to Disagree. But Alice won't do that either. And she will neither pretend that the two opposing views are actually the same thing, nor conclude that it's merely a matter of perspective. Finally, she will not engage in some extreme mental acrobatics, simultaneously but separately agreeing with both opposing views."

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/BothSidesHaveAPoint

בכל מה שקשור לאיבר המין, לגבר במלא "אין בררה בנושא", לא הוא לא יעשה "שינוי מין" בשבילך, לכן הפיתרון במקרה כזה הוא או להישאר לבד ולסתפק באוננות או "לעבור לצד השני". לכן האפשרות היחידה להפוך קשרים עם גברים "לפחות נוראים", זה לוותר על סטוצים, BDSM ומין אוראלי. חדירה = שליטה? לגמרי עניין של השקפה, עם היה מספיק חדירה כדי לשלוט אז למה בBDSM יש כול כך הרבה "דברים נוספים" כדי לשלוט, שאין ביחסים נורמלים, ולמה קיימים גם יחסים שאישה שולטת בהם, בין אם זה בBDSM כאשר הגבר הוא בתפקיד העבד שם, ובין אם זה בתנוחה שאישה למעלה. בנוסף באמת "לשליטה" במין יש גם מחיר, זה לא כזה פשוט להיות תמיד הצד האקטיבי, מבחינה טכנית זה פשוט יותר להיות בצד הפסיבי, "היתרון שבשליטה" הוא יותר נפשי מאשר פיזי, משום שביחסים הדדיים בהסכמה במלא אין צורך אמיתי לשלוט, אז זה יכול להיחשב כקושי מיותר ועניין של אגו בעיקר.

 
אשה חסרת נסיון וחסרת הבנה של נשיותה וזכויותיה

תנוצל תמיד, כי א. הזכרים מקבלים מראש "חינוך" רע וקלוקל לפיו הזכר הוא הפעיל ולמעשה ה"כובש". ב. יש ב"תרבות" הפופולארית מספיק נימים של השפלת האשה, וכל זכר מילדותו נחשף לכך. הזכר הממוצע יתנהג כך. לרוב הצער, גם הנשים נחשפות ל"תרבות" פופולארית זולה ורעה זו, ויש רבות שמתפתחת אצלן אישיות של סמרטוטה.

אשה חייבת להיות השולטת ביחסים עם הגבר. היא צריכה להתאמן ביחסי מין לפיהם היא למעלה, וקובעת את הקצב הלחץ וההנאה שלה. עליה לומר "לא" מוחלט למין אוראלי בגבר. אינני יודעת מאיפה התפתח ענין זה, ייתכן שזוהי התנהגות הומוסקסואלית שזלגה ליחסי ההטרוסקסואלים, וראשית כל לזנות. לקוחות הזנות הזיכריים (זונים) הם רבים מספור, ונראה לי אפשרי לגמרי שרבים מהם דרשו מנשים רגילות מה שהיו רגילים לו אצל זונות.
מאידך, האשה יכולה ולדעתי צריכה לדרוש מן הגבר מין אוראלי בה. (בלי הדדיות!).

יזיזות: לפי נטיותיי ונסיוני , רגשות האהבה הם הנותנים למגע פיזי מסוג כלשהו את האופי המענג. כי העונג האמיתי הוא בכך שהצד האוהב מעביר לצד האהוב זרמים (תת עוריים) בנגיעתו, וזרמים אלו נובעים מרגשות אהבתו ומשיכתו הענוגה לאהוב. מימיי לא חשתי זאת עם זכרים. לדעתי הללו אינם יודעים מהי אינטימיות, וברוב המקרים אין להם שום אהבה לאשה. חשתי זאת פעמים אחדות עם נשים, וגם העברתי זרמים ענוגים כאלה לנשים, במגע ידיי.
לכן אשה צריכה להמנע מ"יזיזות". אלא אם כן היא בוטחת בעצמה שתשתלט על הזכר והוא יעשה את רצונה. ולא היא את רצונו.
 
למעלה