כאבים ברגליים

סימי71

New member
כאבים ברגליים

שלום בנות רציתי לדעת אם כאבים בהליכה ונפיחות של אזור הקרוסליים לאחר עמידה ממושכת והליכה עם כאבים חזקים הם חלק מהפיברומאילגיה ?
 
שלום לך


אני עונה בצורה לא מוסמכת. מידע כללי בלבד.

כאבים ברגליים ולא רק בהליכה כן. וכאב זו מילה כללית מאד, יש מלא סוגים של כאבים.
תראי אם את מצליחה להגדיר יותר ספציפית את סוג הכאב, את לא צריכה להשתמש במילים מקובלות (כי אין מספיק כאלה) יכולה להשתמש בדימוים או מילים כאילו לא קשורות.

יש כאבים בשרירים, יש כאב מפושט, או כאבי סכין במקומות מסוימים, יש כאבי עצמות ועוד ועוד, כיד הדמיון של מערכת העצבים שמעבירה אלינו תחושות כאב.

לגבי נפיחות בקרסוליים אחרי עמידה והליכה, נראה לי שמאז שאני בפורום לא שמעתי את התלונה הזו מחולות פיברו (אני תת"כ), ואני חושבת שזה עונה על ההגדרה "בצקת".

זה יכול לנבוע מכל מיני סיבות, ממאזן הנוזלים והמלחים בגוף, צבירת נוזלים. לפעמים מעודף משקל שמעמיס מאד על הבסיס שכל הגוף עומד עליו כל היום.
ומעוד סיבות שכרגע אני לא זוכרת.

נראה לי שכדאי לך לא לשייך את הבצקת בקרסוליים לפיברו אלא לגשת לרופא משפחה ולנסות לברר ממה זה נובע ואיך אפשר לטפל.
זה באמת מלווה בכאב.
אופייני מאד בחודשים אחרונים (ואצל חלק מהאמצע אפילו) של היריון.

--
מקווה שיכתבו לך עוד. בטח יש דיעות שונות ובעלות ניסיונות.

אני יותר "מתמחה" בכפות הידיים זו הנקודת תורפה שלי כשמדובר בגפיים. כל מיני דברים מוזרים קורים אצלי בכפות ידיים.

למרות שגם ברגליים היה לי כאב המון זמן לאחרונה בירכיים וכשנהייתי מודעת אליו ונראה לי שעשיתי איזה שינוי ביציבה שלי, תודה לאל זה עכשיו לא מפריע.


ועצה הכי בסיסית כמובן: תלכי רק עם נעליים אורטופדיות. תחשבי כמה משקל ואחריות יש על כפות הרגליים והציר הזה של הקרסוליים כמה הוא דקיק ביחס למשא שהוא נושא, אז תקלי עליו ככל הניתן.

אצלי אם אני הולכת עם כפכף לא סגור זה עושה לי כאבי רגליים וגב, כי הרגל בעצם צריכה להחזיק את הכפכף ולא להיפך. אני צריכה שהנעל תחזיק את כף הרגל במלואה.

אבל לכל אחד מתאים משהו אחר.

בהצלחה,
את חולה בפיברו אני מבינה?
 
למעלה