עדכון קטן

דורבר24

New member
עדכון קטן

אני קורת כל מה שאתן כותבות בפורום פשוט לא היו לי כוחות להגיב.
בגדול אני כבר שבוע בבית עם כאבי תופת בכל מקום אפשרי במיוחד בידיים ואני מאמינה שגם אתן, זה רק החורף השני שלי עם הפיברו והגעתי למסקנה שבחודש הזה אסור לצאת מהבית!!
בגדול התחלתי טיפול במרפאת כאב עם לידוקאין והזריקה הראשונה רק החמירה לי לדעתי את הכאבים אבל אני אתן לזה צ'אנס כי הבנתי מהאחות ועוד מטופלות במרפאה שזה מתחיל לעבוד מהזריקה החמישית, החלטתי גם לקבל את הזריקה תחת שיקוף ומקווה לטוב...
מתגעגעת לקיץ שבו הכאבים נסבלים.
 
האם את לובשת גופיות?

אני יודעת, שאלה מוזרה במדינה שבה גופיה זה הדבר הזה עם ה"שרוולי" ספגטי שלובשים בקיץ כדי ללבוש כמה שפחות, אבל מסתבר שגם בחורף צריך ללבוש גופיות, מהסוג הארוך והמחמם, מתחת לכל הבגדים.
מדהים כמה שזה עוזר לשמור על חום גוף.
כמו כן, טייץ מתחת למכנסיים ואפילו חותלות וגרביים. מקסימום יצחקו עלייך שהתלבשת כמו בקוטב. אז מה? למי אכפת?
גיליתי שכל הדברים האלה ממש מוסיפים לתחושת החום שלי כשאני יוצאת מהבית (ןאני יוצאת בכל יום, ותכל'ס לא באמת נמצאת במקומות סגורים לאורך זמן).
ועוד דבר שהפליא אותי לגלות הבוקר. חברה שלי קנתה נעליים חדשות שגדולות עליה בחצי מידה. מסתבר שזה אחד הדברים הנפלאים שהיא אי פעם עשתה עבור עצמה, כי בעבר היא היתה סובלת נורא מכפות רגליים קפואות, לא משנה אילו גרביים גרבה, ואילו עכשיו יש לה קצת רווח בנעל, אוויר בין הבהונות לנעל, שכלוא שם ומחמם אותה (!!!).
וכשהרגליים חמות, כל הגוף פחות סובל.
&nbsp
ו - בהצלחה עם הזריקות. שובי לדווח.
 

דורבר24

New member
נראית כמו הומלסית

כן אני עם גופיות, טיץ וגרביון אני לא יכולה זה מכאיב לי מאוד, יש לי בעיה תחושתית מאוד קשה אפילו שקניתי טיץ שנעים למגע ולא צמוד.
לובשת גרבי צמר מחממות ומכנסי טרינג מפליז, (מזל שקניתי 4) ואת הקטע של הנעליים הגדולות כבר עשיתי אבל זה לא עוזר במגף עור רק במגפי פרווה כמו של הילדות הקטנות, יוצאת לעבודה ונראית כמו איזו הומלסית אה וכן גם כפפות הפכו לחלק בלתי נפרד ממני , אז אני מבינה שכנראה את נראית כמוני כשאת יוצאת בזמנים אלו מהבית, אבל בקור של הימים האחרונים זה לא עוזר לי ....
רק שיעבור כבר הקור נורא הזה
 
למעלה