משלוח שלא הגיע

MOTI19741

New member
משלוח שלא הגיע

בתאריך ה 31/12/19 הזמנתי מחברת משלוחים , פרחים ושוקולדים בסך של 327 ש"ח שיועדו בתור מתנת יום הולדת לאימי לתאריך ה 2/1/20 .
ציינתי שהמשלוח אמור להגיע לתל אביב , אך משום מה טילפן אליי בחור מהחנות ממודיעין שלא עושה משלוחים לתל אביב .
כל ניסיונותיי להשיג את נציגי החברה עלו בתוהו .
בטלפון יש תקליט להשאיר הודעה .
למיילים לא עונים .
גם לא קיבלתי תמורה וגם לא החזר כספי ונשארתי עם המון עוגמת נפש .
האם יש פה עילה לתביעה ?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חסרים הרבה פרטים

באיזו חברה מדובר? זו רשת? חנות פרטית? יש לה סניף בת"א? אולי כזה שאפשר לגשת אליו?
איך נעשתה ההזמנה?
מה היה בשיחה עם הבחור שדיבר איתך? מה סוכם/נאמר בסופו של דבר?
כתבת שלא הצלחת להשיג את נציגי החברה, אבל איך השגת אותם מלכתחילה כדי לבצע את ההזמנה?
האם יש "צור קשר" דרך איזשהו אתר / פייסבוק / ערוץ אחר?
&nbsp
לפני שרצים לתביעה יש עוד כמה שלבים בדרך. ראשית, לוודא שאכן חויבת...
שנית, לתעד את כל הניסיונות להשיג את החברה.
אם אכן לא תצליח ליצור איתם קשר תוכל לפנות לחברת האשראי ולעדכן שאתה מבקש לבטל את התשלום בגין אי-הספקה (כפי שכבר ענה לך יחיאל).
 
למעלה