מישהו מתמצא בקנקנים לסינון מים? מחפשת אפשרות זולה

trilliane

Well-known member
מנהל
לא שאלתי מה יותר טוב (ספק אם יש הבדל) שאלתי מה יותר זול

אולי לא הייתי ברורה, אבל מעניינת אותי עלות התחזוקה השוטפת, וחשוב לי לקנות דגם שיהיה קל ופשוט לתפעל ולהשיג לו מסננים בזול. אני לא חושבת שיש הבדל מהותי בין החברות (פרט לכך ש"בריטה" בנו לעצמם שם בתחום אז הם המותג החזק יותר, לפחות בארץ). אם משתמשים בדגם שמתאימים לו מסננים של שתי החברות (או אולי מסננים "אוניברסליים", או כאלה עם מגנזיום, שזה בערך ההבדל העיקרי שאינו צורני, אם הבנתי נכון) אז אפשר להחליף ביניהם וזה משהו שאני מחפשת.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מישהו מתמצא בקנקנים לסינון מים? מחפשת אפשרות זולה

חשבתי לקנות בריטה ואני רואה שיש מתחרה בשם "דאפי" (DAFI). בחיפוש בפורום מצאתי שרשור ישן וממנו למדתי שיש (או היה) להם לפחות דגם אחד גרוע, אבל שהמסננים שלהם תואמי בריטה ואפשר להחליף ביניהם.

זה טוב, כי הם זולים יותר – 60–70 ש"ח לשלישייה (לדוגמה), ובריטה מוכרים שלושה ב-80–100 ש"ח, להבנתי... והמחיר השוטף הוא העיקרי למעשה. יש גם כאלה שאמורים להעשיר את המים במגנזיום (לא יודעת אם זה באמת עובד).

בינתיים גיליתי שאני יכולה להשיג ממישהו קנקן בריטה, אבל דגם מהסוג שמתאימים לו מסננים אליפטיים (חדשים יותר, אם הבנתי נכון) ולא המסננים הגליליים הישנים, ואז אני לא יודעת אם תהיה תאימות...
ראיתי שגם לדאפי יש מסננים אליפטיים שטוחים, לא יודעת אם הם זהים לאלה של בריטה, והם מעט יקרים יותר מהגליליים (כ-10 ש"ח יותר לשלישייה) והאליפטיים של בריטה יקרים ממש, ראיתי ביותר ממאה ש"ח (דגם MAXTRA? או שזה משהו אחר? כבר יצאתי מבולבלת).

למשל הקנקן הזה ("לונה") של דאפי נראה לי בסדר, והוא מגיע עם מסננים עגולים, עד כמה שאני מצליחה לראות. מישהו מכיר את הדגם?

אגב, לדאפי יש גם בקבוק אישי עם מסנן, שזה פחות קריטי לי (אבל נחמד) ואני בדיוק מחפשת בקבוק קבוע של כחצי ליטר שיהיה לי תמיד בתיק (עד עכשיו השתמשתי בבקבוק מים מינרליים ישן, אבל הבנתי שזה לא כ"כ מומלץ, וזה גם לא ממש נוח, הוא נמעך ולא נוח לנקות אותו). ראיתי באתר כלשהו מארז שכולל את הקנקן עם הבקבוק ונראה לי שזה יוצא די זול בסה"כ, אז אולי אקנה כזה... (אבל לא מהאתר הזה כי הוא נראה חשוד ומפוקפק).

בקיצור, אשמח לתובנות / המלצות / הכוונות / טיפים / הארות / הערות...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
תודה, אבל אין לי כוונה להזמין מחו"ל בכלל ומהאתר הזה בפרט

(היה לי ניסיון רע איתו בעבר). אני מתכוונת לקנות בארץ, בשאיפה עוד השבוע.
 
למעלה