או קיי משקפופער... קיבלת מידע ששווה זהב.
פנה למועצה לצרכנות ו/או לאמון הציבור ו/או לשניהם גם יחד. הם יעזרו לך, כי החוק
היבש לצידך.
נראה שהטכנאי שביקר בביתך, אינו איש מקצוע מיומן וזה מזכיר לי סיפור שאולי כבר
סיפרתי בפורום זה...
הייתה לי מכונת כביסה, שתמיד הייתה מותירה בתא מרכך הכביסה מים, כך שלא יכולתי
להכניס מרכך בתחילת תהליך הכביסה הבא.
אז מצאתי דרך להיפטר מהמים: הוספתי מים, וכשגובה המים עובר את הרף, כל
המים נשאבים למכונה והתא מתרוקן. זה פתרון אפשרי אבל זה לא פתרון הגיוני. נכון?
אז הזמנתי טכנאי. בא אלי טכנאי צעיר ו(רוסי) סליחה על הסטיגמה.
בדק פה. בדק שם.. ניסה פה. ניסה שם וקבע, שיש להקטין את לחץ המים בברז.
הקטנתי, ואמרתי לו שזה לא נראה לי פתרון...
ונכון. זה לא היה הפתרון, כי התקלה המשיכה.
הזמנתי שוב טכנאי, ודרשתי מחברת השירות שיגיע איש מקצוע אחר.
הגיע טכנאי שנראה לי וותיק ומנוסה.
בא. בדק. לא הסיק מסקנות, ואמר שיודיע לי מה למד בהמשך.
אחרי 3 ימים הוא התקשר וביקש את רשותי להגיע.
הוא בא, והביא עמו מכשיר בגודל של חפיסת סיגריות.
הוא חיבר את המכשיר [שקע תקע] לאיזה שקע שהיה מוחבא בגב המכונה.
לחץ על הפתור פה.. כפתור שם.. אור אדום פה.. אור ירוק שם... התעכב 5 דקות ואמר:
"זהו. פירמטתי לך את הטיימר שהוא בעצם סוג של מחשב והתקנתי תכנה עדכנית. זה
לא יקרה שוב". אמר, הלך והכל הסתדר.
שנה מאוחר יותר, שכן שלי הזמין מאותה חברת שירות טכנאי כדי לתקן לו את המקרר.
במקרה הייתי בביתו ונכחתי בזמן התיקון.
איכשהו, ומכיוון שהליך התיקון התארך, שתינו קפה ושוחחתי עם הטכנאי.
מפה לשם, סיפרתי לטכנאי על מכונת הכביסה שלי, ועל התקלה המוזרה ועל הטכנאי
הרוסי, שהציע להנמיך את לחץ המים.
הוא גיחך ושאל... "ומי זה הרוסי ההוא"? עניתי, שחי נפשי, לא אזהה אותו גם אם אפגוש בו.
הוא הושיט לי יד ואמר שזה הוא....
"אבל תודה. למדתי משהו מהסיפור שלך".
ובקיצור משקפופער... זכור לי שכתבתי לך מגילה ארוכה בקשר להארכת אחריות
ובקשר לאלקטרוניקס פרו, ואין לי כעת כל כוונה ללעוג לרש.
אבל...
כעת, יש לך הזדמנות יקרה מפז, להוסיף בתלונתך לגופים הרלוונטיים, שאתה גם
מוחה על הדרך החוקית שמאפשרת לחברה מונופוליסטית להשתלט על כל שוק
השירות הארצי של כל היבואנים כאחד. גם זה דבר לא תקין כידוע.
ומדבריך, אני גם מנסה להסיק מסקנה נוספת...
מאד יתכן, שאיש השירות שהגיע לביתך, אינו עובד ישיר של אלקטרוניקס פרו, אלא
עובד של קבלן משנה, שמעסיק אותו בעבורם.
שוב: מדובר בדרך המוכיחה חוסר אמינות ואי הכרת מכשיר חדיש, שאינו נמצא בליין
המוצרים שהוא עצמו זכה להכיר.
מאד יתכן, שהוא טכנאי שיודע לתקן מייבשים, אבל בחיים שלו הוא לא שמע על מייבש
שמופעל עם מדחס בשיטת מזגן.
אילו ליבואן של AEG, היה איש שירות מיוחד, שעבר השתלמות אצל היצרן (או אצל נציגיו),
זה היה נראה אחרת. לדעתי, מאד יתכן, שבאלקטרוניקס פרו בכלל לא יודעים שלאחרונה
החלו להשתמש בטכנולוגיה ה"חדשה" הזו במייבשי כביסה...
נשמח לשמוע עדכונים!