איך יוצרים קשר עם ישרכארט - ללקוחות חדשים

איך יוצרים קשר עם ישרכארט - ללקוחות חדשים


אני רוצה לעשות כרטיס אשראי של ישרכארט.

שוחחתי עם הבנק ואי אפשר דרכם.

אין לי מועדון רלוונטי ואני לא מעוניין במועדון כלשהו מעבר לכרטיס עצמו.

לפני שאני מזמין את הכרטיס, אני מעוניין לשוחח עם בן אנוש ולברר כמה דברים שלא מפורטים באתר.

לא הצלחתי לעשות את זה גם אחרי חיפוש מעמיק באתר הרשמי של החברה.

בכל הטלפונים שניסיתי, צריך להקיש מספר תז ואת מספר כרטיס האשראי. מיותר לציין שזה לא הביא לשום מקום ולשום נציג, כי אין לי כרטיס שלהם...

גם בצ'ט דיגיטלי עם נציג צריך קודם תז ומספר אשראי...

יש דרך ליצור איתם קשר טלפוני?!?!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
צודקת, אבל במקרה הזה לא רלוונטי כי הוא לא קיבל שם את המספר

ואת הרעיונות שניתנו לו שם הוא כבר ניסה (ונכשל) וסיכם כאן, כך שזה לא משנה. בד"כ נהוג לכתוב אם כבר שאלת בפורום מקצועי (כדי שלא יפנו אותך אליו, אבל כאן המצב הפוך) או אם מפרסמים במקביל (בו"ז) כדי שאנשים לא ישקיעו סתם בכתיבת תשובה שכבר ניתנה (גם כן לא רלוונטי כאן).
 

puptits

New member


להבדיל ממה שנאמר לך בפורום השני, אין כל צורך להשתייך לשום מועדון/ועד עובדים או גוף כלשהוא כדי להצטרף אליהם.
&nbsp
לי יש לייף סטייל שלהם (ככה זה שנהיים הורים)
כאן יש את סוגי הכרטיסים לבחירה
https://digital.isracard.co.il/cards/
&nbsp
כאן יש את הצור קשר להצטרפות ובירורים
1-800-20-44-66 בימים א-ה 9:00-16:00
&nbsp
לא ניסיתי בעצמי, אבל אני מניח שבטלפון זה יש מוקד למענה ללקוחות הפוטנציאלים
בהצלחה
 

puptits

New member
ומה זה אומר?

שצריך להציג תעודת לידה או משהו כזה כדי להיות מצורף למועדון שלהם והם אלו שמשייכים אותי, אני הצטרפתי עצמאית, בהסכמה
תכלס הם פונים בעצמם אל הלקוח עם היוודע להם שנולד לו משהו...כנראה מקבלים מידע אודות יילודים.
עדיין, כל אחד יכול להצטרף לישראכרט כצרכן פרטי וגם ללא כרטיס בנקאי קודם ולמצוא את הכרטיס המתאים לו.
הרי על מה יובל סמו מקבל מליונים? מפרסם לוועדי עובדים/ארגונים/מועדונים?
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לייף סטייל זה המועדון של סופרפארם, בד"כ ההצטרפות דרכם

ומניסיונ י (בעבר הרחוק לא הסכימו להנפיק לי לייף סטייל, אגב) כרטיס חוץ בנקאי לא מאושר לכל אחד, וזה בד"כ קשה יותר אם אין לך כבר כרטיס אשראי בנקאי. כשהם נותנים אשראי הם רוצים לוודא שתוכל לשלם...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
חידוד: לא כתבתי ש*צריך* להשתייך למועדון כדי להצטרף אליהם

אלא שהצטרפות לכרטיס חוץ בנקאי נעשית בד"כ דרך מועדון כלשהו (ולא ביוזמת הלקוח). כך שלמעשה מה שכתבת רק מחזק את דבריי... לא אתה יזמת אלא פנו אליך והציעו לך כרטיס חוץ בנקאי במועדון לייף סטייל...
 

puptits

New member
מה זה בד״כ?

כל אחד כמעט יכול לקבל כרטיס חוץ בנקאי ללא השתייכות כלשהיא
אם לחברת האשראי בא לשים אותי תחת מועדון זה או אחר, סבבה, לא ממש משנה
בקישור שהבאתי היו בערך 10 סוגי כרטיסים לבחירה, מעסקיים ועד לכרטיס צעיר...
&nbsp
לגבי לייף סטייל, שתלדי יגיעו אלייך עוד לפני השחרור מחדר היולדות
ואם תפני עצמאית לפניהם, יגידו לך כן בשמחה, בדוק.
יש להם ״חבילת לידה״ למצטרפים, שזה אחלה דבר ליולדת הטריה.
&nbsp
כך גם אםשר להצטרף לכל כרטיס על פי בחירה וקריטריונים שלהם


אגב לי יש שני כ״א חוץ בנקאיים לייף סטייל וויזה עסקי
ואין לי כרטיס אשראי בנקאי בכלל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בד"כ = בדרך כלל, במצב הנפוץ. שוב, לא כתבתי שאי אפשר לקבל

או שאי אפשר לפנות; כתבתי שבדרך כלל ההצטרפות לכרטיסים כאלה לא נעשית ביוזמת הלקוח אלא דרך מועדון כזה או אחר. העובדה שאתה כותב "יגיעו אלייך" רק מחזקת את דבריי. לא טענתי שאם פונים עצמאית אומרים לך "לא", אלא שרוב הלקוחות פשוט לא פונים עצמאית (בניסיון להסביר את הקושי של לקוח מעוניין להצליח ליצור קשר עם החברה).
&nbsp
האם היה לך כרטיס בנקאי באיזשהו שלב, למשל בזמן כשהוצאת את אחד הכרטיסים החוץ-בנקאיים?
 

puptits

New member
היה לי בעבר מזמן

את העסקי קיבלתי ממקום העבודה...למעלה מ 10 שנים
הלייף סטייל קיבלתי עם הלידה.

היה נדמה לי שקראתי בפתיל ההוא שלא ניתן להצטרף עצמאית ואולי זו הסיבה שקשה/לא ניתן אפשרות ליצור קשר...או משהו דומה
אז אחדד, ניתן גם ניתן
העניין הוא שברוב החברות המוקדים מחולקים לשניים:
שירות לקוחות - ללקוחות שכבר קיימים
מכירות - למצטרפים חדשים
ובד"כ אין כל קשר ביניהם, לא טלפונים ולא יצירת קשר וכו'...ולא סתם הכל מופרד.

אגב, זה שפ"ה לא הצליח ליצור קשר עם "מכירות" לא מעיד כלום על כל הנושא של כן ניתן/לא ניתן להצטרף
לדעתי הוא פשוט פנה לשירות לקוחות ולא למכירות
והמספר שניתן לו אינו שגוי, בדוק.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כלומר היה, ואני מעריכה שלא ביטלת אותו לפני שקיבלת חוץ בנקאי

(אחרת היית נשאר ללא כ"א). כלומר חרף התנגדותך לדבריי, שוב חיזקת אותם: את העסקי קיבלת מהעבודה, את הלייף סטייל בפנייה לאחר הלידה...
זה בדיוק מה שכתבתי, זה המצב בד"כ.
&nbsp
אני יודעת שלקוח קיים פונה לשירות לקוחות ולקוח חדש למכירות (וציינתי זאת) אבל פותח השרשור לא הצליח למצוא מספר מוקד למכירות שבו הוא יכול להתקשר כלקוח חדש בלי להקיש פרטים. לטענתו הוא ניסה את כל המספרים באתר + את הצ'ט, ובכולם דרשו ממנו פרטים כאילו הוא לקוח קיים.
&nbsp
זה מצב לא נפוץ ודי תמוה שלקוח כ"כ רוצה להצטרף לחברה ומתקשה לפנות אליה, לכן ניסיתי להסביר את פרשו. ההשערה שלי אינה שלא ניתן להצטרף עצמאית (ולכן זה לא מה שכתבתי), אלא שזה בד"כ לא קורה, ולכן אולי זו הסיבה שהחברה לא מתאמצת להקל על לקוח פוטנציאלי לפנות אליה (כי זה ערוץ הצטרפות משני מאוד מבחינתה).
 

puptits

New member
חברות האשראי

חיות על וועדי עובדים/מקומות עבודה גדולים וכן מועדוני צרכנים למינהם כמו שיש עם סופרפארם/הום סנטר ועוד
&nbsp
תראי עכשיו איך מפמפמים את המועדון של "אליאקספרס"...רק מחכים שדניאל אביב10
יצור איתם איתם קשר.
&nbsp
את לא טועה בדברייך לגבי איך ה"בד"כ" עובד אצל חברות האשראי ואכן היה לך תמוה קצת המצב שתואר...
אבל יש גם את האופציה העצמאית.
זו הנקודה.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אמורה להיות אופציה עצמאית, אבל הוא עוד לא מצא אותה...

לא יודעת מה זה המועדון של עלי אקספרס שמפמפמים; חיי די נטולי פרסומות, זה כנראה עבר מעליי.
 
זה בדיוק הטלפון שאליו התקשרתי הכי הרבה פעמים


אחרי כמה נסיונות שבהם הוא אומר לי שהמספר שגוי (מן הסתם). זה מתנתק.
 

puptits

New member
המספר אינו שגוי

אולי חסום לך ה 1-800? לא יודע....
&nbsp
אין סיכוי שלא ניתן להצטרף/ליצור קשר עם המכירות של חברות האשראי, כל אחד מוזמן לפנות
אבל לא כל אחד יקבל כרטיס (אבל זה כבר עניין אחר)
&nbsp
 
התכוונתי שהם מבקשים מס' תז וכרטיס אשראי

היות ואני לא לקוח שלהם, אז בסוף זה לא מוביל לשום מקום.
 

puptits

New member
הם מבקשים ת.ז וטלפון נייד סה טו

בדקתי בשבילך
בהצלחה....
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
לא מסובך

נכנסים לאתר האינטרנט של ישראכארט.
בדף מולך יש רשימת כרטיסי האשראי שהם מנפיקים, אתה לוחץ על הכרטיס שבו אתה חפץ - חלק מהכרטיסים ניתן לקבל דרך מילוי הפרטים באתר, לקבלת כרטיסים אחרים יש מגבלות שמצויינות בהפניות לקישורים דרך האתר .
בכל מקרה ניתן להתקשר לשיחת חינם 1-800-20-44-66 בימים א-ה בשעןת 9:00 - 16:00 ולברר את הפרטים.
 
לא אוהב לקנות חתול בשק...

בדרך כלל מעדיף לברר קצת לפני כן. כמו למשל עמלות ותנאי שימוש.

דבר אחר - אם אין לי עם מי לדבר כשאני רוצה להיות לקוח, יהיה לי עם מי לדבר כשאחליט שאני כבר לא רוצה להיות לקוח...
 
למעלה