הוט מובייל חצופים- מה אפשר לעשות במקרה הזה?
אני אצלם כבר כמה שנים, במקור מבצע זוגות עם אינטרנט ביתי מתנה.
לפני 3 חודשים חידשתי למסלול אחר (יקר יותר, כי נגמרו כל המבצעי זוגות) ונאמר לי שההטבה של אינטרנט חינם נשארת כל עוד אני נשארת אצלם.
היום קיבלתי סמס ש"עקב תקלה נקודתית לא חויינתי על השימוש באינטרנט ביתי ושאני אתחיל לשלם 9.90 על זה".
אין לי חוזה חתום כי הכל נעשה טלפונית, ואיתור שיחות מוקלטות יקח זמן וספק אם יהיה בכלל יעיל נגדם כי הם מודים שזאת טעות.
מה לעשות?
אני אצלם כבר כמה שנים, במקור מבצע זוגות עם אינטרנט ביתי מתנה.
לפני 3 חודשים חידשתי למסלול אחר (יקר יותר, כי נגמרו כל המבצעי זוגות) ונאמר לי שההטבה של אינטרנט חינם נשארת כל עוד אני נשארת אצלם.
היום קיבלתי סמס ש"עקב תקלה נקודתית לא חויינתי על השימוש באינטרנט ביתי ושאני אתחיל לשלם 9.90 על זה".
אין לי חוזה חתום כי הכל נעשה טלפונית, ואיתור שיחות מוקלטות יקח זמן וספק אם יהיה בכלל יעיל נגדם כי הם מודים שזאת טעות.
מה לעשות?