הוט מובייל חצופים- מה אפשר לעשות במקרה הזה?

free1234

New member
הוט מובייל חצופים- מה אפשר לעשות במקרה הזה?

אני אצלם כבר כמה שנים, במקור מבצע זוגות עם אינטרנט ביתי מתנה.
לפני 3 חודשים חידשתי למסלול אחר (יקר יותר, כי נגמרו כל המבצעי זוגות) ונאמר לי שההטבה של אינטרנט חינם נשארת כל עוד אני נשארת אצלם.
היום קיבלתי סמס ש"עקב תקלה נקודתית לא חויינתי על השימוש באינטרנט ביתי ושאני אתחיל לשלם 9.90 על זה".
אין לי חוזה חתום כי הכל נעשה טלפונית, ואיתור שיחות מוקלטות יקח זמן וספק אם יהיה בכלל יעיל נגדם כי הם מודים שזאת טעות.

מה לעשות?
 

free1234

New member
הצלחתי לדבר איתם

לטענתם, חוק התקשורת מאפשר להם להעלות מחירים (למרות שזאת לא העלאת מחיר אלא ביטול הטבה) בלי לקבל אישור שלי (הרי שלחו בסמס. אגב חוק התקשורת כנראה דורש אישור אקטיבי שלי) במיידי (למרות שזכרתי שצריך להודיע לפני), והשיחות והחוזים שלי לא מעניינים אותם.
כמובן שאתבע בתביעות קטנות, היות ואני מרגע זה כבר מחוייבת על שירות שאני לא רוצה לשלם עבורו.
&nbsp
המלצה לאן לעבור?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מחר אכתוב כפורום פוסט בעניין היבט נוסף של נושא זה

שעניינו סיכום בינואר 2017 על קווים כולל ספק אינטרנט
במחיר כולל למשך שנה שהופר בהודעה ששלחו במסרון
בכל מקרה מדובר בנסיון גביה של 9.90 שח לחודש בניגוד להסכמים עם אלפים רבים של לקוחות, אולי אפילו מאות אלפים
 

free1234

New member
אני הייתי מספיק עצבנית כדי להתנתק

ועכשיו גם הסלולרי וגם האינטרנט שלי כבר נויידו הלאה.
מה שאני רוצה להתעקש עליו עכשיו הוא אי-חיוב של ה9.90 בחשבונית הנוכחית (כי ממש חוצפה לעשות את זה בלי התראה ובלי יכולת לבטל (כי שבת) ), ומבחינתי, כמו שכבר אמרתי להם בטלפון- תביעה.
(כמובן שדאגתי לקבל את כתובת הדואר והח.פ הנכונים לעיניין, ושתביעות קטנות רק מאתגרות אותי, ממש לא מרתיעות..)
 

free1234

New member
אשמח גם לעוד הבהרה אם זה לעיניין

הוט מובייל רוצים את הסימים שלהם בחזרה תוך 14 יום, או שיחייבו אותי 40 שקל לאחד.
לצערי, לא מצאתי את החוזה המקורי שלי איתם (מינואר 2015 לדעתי), ובחוזה הבא (זאת אומרת- שנה אח"כ אחרי חידוש תוכנית) כן מצויין שאני צריכה להחזיר להם, אבל זהו אינו החוזה שבו קיבלתי אותם.
לא זכור לי ש"שאלתי" את הסימים מהם או שאמרו לי שאני אמורה להחזיר, וכמובן שעכשיו אני מתעצלת לעשות את הפעולה (וגם- עצבנית בטירוף עליהם, וגם לא באמת מוצאת איפה אפשר להחזיר אותם מלבד מוקד שנסגר בשעה 6).
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
עניין הסימים

כשאני הצטרפתי להוט מובייל קניתי מהם את הסים. מי שקיבל בהשאלה צריך לבדוק מה כתוב בהסכם שלו איתם.
עקרונית דרישה להחזרת סים נראיית לי קנטרנית מכיוון שהם לא עושים בו שימוש וזה רק מטריד את הצרכן המבקש להיתנתק
 

שאננה

New member
בחיפוש באינטרנט

סקרן גם אותי וחושבת שזה מרגיז.גשי ל-
חובת הצרכן במקרה של התנתקות והחזרת הציוד
שורה תחתונה לדבריהם זה תקין המועצה לצרכנות
מצד שני פה כתוב שישנו תיקון שלא חובה להחזיר
הייתי בודקת מולם והקלטה
שהתנתקי מאורנג לטובת הוט מובייל באורנג אמרו חד משמעית שלא חובה וגם לא חייבו אותי.
לפי הכתבה האחורנה הם גם לא רשאים לחייב אותי עבור הסים בעתיד אם אצטרף . לא יודעת האם התיקון יצא
 

yaniv737

New member
גם לי שלחו הודעה כזאת

את בטוחה שמדובר באינטרנט ביתי?
לא כתבו בהודעה את המילה "ביתי".
ואני בכלל בבזק.
לא כ"כ הבנתי את זה...
&nbsp
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מדובר בספק אינטרנט ביתי הוטנט

בזק נותן תשתית בלבד אז יתכן ואתה משתמש בהוטנט כספק, יכול להיות שאתה משתמש בספק אחר אבל גם הוטנט רשום על שמך כהטבה ואז יגבו ממך כסף
 

yaniv737

New member
הספק שלי זה נטוויז'ן!

אז אני משלם עוד 9.90 לחודש גם להוט?
על מה ולמה?!?!?!?
 

Ligal Goren

New member
אם זה ספק ולא תשתית אז תבקש להתנתק

אני אגלה לך סוד... לא צריך ספק, מספיק רק תשתית
שנים שאני גולשת ללא ספק, כל פעם מקבלת טלפונים עם הצעות מחיר וחארטות כאלו ואני צוחקת על כולם ואומרת שאעבור אליהם רק אם יתנו לי מחיר טוב יותר, ומבחינתי זה רק אם הם יתחילו לשלם לי
 
למעלה