התקשרתי עכשיו להוט ויש מענה קולי שהמוקד תקלות סגור.

עננה8

New member
התקשרתי עכשיו להוט ויש מענה קולי שהמוקד תקלות סגור.

רוצה לתבוע אותם ייצוגית. מי שמעוניין שיכנס אלי לפרטי. איך אני מקליטה את הההודעה שלהם. תודה
 

רוני1955

Active member
הקלטה

יש אפליקציה להקלטת שיחות בנייד. מורידים אותה, מתקשרים מהנייד, ושומרים את ההקלטה.
אני משתמש ב APPLIQATO. כשמחפשים, זה ציור של שפורפרת טלפון ירוקה על רקע של עיגול סגול/חום.
 

עננה12

New member
תודה. הורדתי את האפ להקלטה RCA עפ המלצה ברשת אבל זה מאוחר

נודע לי שששבוע שעבר כמה פעמים מוקד התקלות היה סגור. הם מכחישים. בנוסף אין ניתוב למוקד האינטרנט וצריך לעבוד דרך מוקד הטלויזיה. לפעמים מחכים המון זמן. עכשיו חיכיתצי כחצי שעה

מישהו מוכן להצטרף לתביעה ייצוגית?
 

שחר HOT

New member
תמיכה טכנית

בוקר טוב,
שמי שחר ואני נציג תמיכה בכיר בחברת HOT.
קראתי את פנייתך כאן ואשמח לבדוק את הנושא שהעלית לעומק, וכמובן לסייע בטיפול בכל תקלה שאותה הנך חווה.
במידה ורלוונטי, אשמח מאוד שתשאירי את פרטייך בהודעה פרטית אליי כאן.
חג שמח ושנה טובה!
 

שחר HOT

New member
כמובן

אנחנו מטפלים בצורה יסודית מסורה ויעילה בכלל לקוחותינו.
 

SicTransit

Active member
הוט

מכל החברות נראה שרק להוט יש נציג שקורא את הפורום הזה ומנסה לעזור. לדעתי מגיע להם על זה צל"ש.
 

עננה12

New member
נו באמת..החברה אמורה לתפקד בסדר. לא שחר. בנוסף עדיין מחכים

המון זמן לנציג. בשבוע האחרון חיכיתי לפחות 4 פעמים מעל 13 דקות עד שהתייאשתי ופעם אחת מעל חצי שעה. כשהתלוננתי הנציגה צעקה עלי. אני משלמת לה על שרות והיא צועקת. רק בישראל..יש לי את שמה. היא הסבירה שאין מספיק נציגים..ממש רלוונטי..

בנוסף אין ניתוב למוקד האינטרנט. נאמר שיעבירו הלאה. לא נעשה כלום

שחר בכלל לא צריך להיות כאן. הם צריכים לטפל בתלונות במוקד עצמו

בקיצור הם לא השתפרו בהרבה. למה? כי הם חב' מונופוליסטית. כנראה שהנציגים כבר לא מצחקקים ביניהם כפי שהעידה עובדת חברה כאשר זמני ההמתנה היו מטורפים. עכשיו הם פשוט לא נותנים את המכסימום
 

SicTransit

Active member
טרוניות

ייתכן שבאופן כללי שרות הלקוחות של הוט אינו טוב (כבר שנים רבות שאינני לקוח שלהם כך שאין לי מושג) , אבל גם אם זה המצב זאת לא סיבה לא לשבח אותם על מה שהם כן עושים בסדר. הייתי שמח אם עוד חברות היו מפנות חלק מתקציב הפרסום שלהן לפעילות מהסוג ששחר פועל בפורום שלנו. יתר על כן, מאחר ואני רואה את פעילותו בצורה חיובית, ומאחר ופעילות בפורום זוכה לחשיפה קטנה למדי, אני מפיץ את חוות הדעת הזאת בקרב חברי וידידי.
&nbsp
"שחר בכלל לא צריך להיות כאן" הוא בעיני תפיסה נאיבית של עולם מושלם שלצערי רחוק מאד מהעולם בו אני חי. מאחר ובעולם שלי תמיד קיימים קונפליקטים מסויימים שלא נפתרים בדרכים המקובלות, אני שמח שיש מי שמנסה לפתור אותם מטעמה של החברה.
 

עננה12

New member
יתכן ותגובתי היתה קיצונית מדי..פשוט מרגיז לשלם להם ככ הרבה

כסף ולא לקבל תמורה. תכנים מאוד ירודים ובעיקר שירות גרוע..לפני כשנה העידה אחת הנציגות בתכנית ''הכל כלול'' בערוץ 10 שהסיבה שיש זמני המתנה מטורפים זה כי העובדים מנהלים שיחות ביניהם (רק בישראל)

אין להם כלל תודעת שירות. הכל כי הם חברה מונופוליסטית..
 

SicTransit

Active member
אם לדייק

בתחום שידורי הטלביזיה יש דואופול ולא מונופול. המדקדקים יגידו שעם הצטרפות סלקום אפילו זה כבר לא לגמרי נכון גם אם מתעלמים מאפשרויות פחות סטנדרטיות כמו אינטרנט או צלחת פרטית.
&nbsp
כאמור, אין לי שום דיעה על שירות הלקוחות של הוט מעבר למה שאני רואה כאן.
 

ronengeles

New member
תלונות על שירות לקוחות גרוע אני עוד יכול להבין

אבל אם התכנים ירודים, למה לא להתנתק וזהו?
 
למעלה