יצאתי טיפשה - האם יש סיכוי?

double pass

New member
יצאתי טיפשה - האם יש סיכוי?

ברשותי פוליסת ביטוח פרטי נהדרת בהראל (לכל 4 בני המשפחה). במשך שנים היה כל חודש חיוב של סכום מסויים בכרטיס אשראי להראל. ומתחתיו עוד שורת חיוב של 15 ש"ח, גם להראל. בתמימותי חשבתי שמאיזושהי סיבה התשלום פוצל וזה חלק מהשתלום על הפוליסה.
לאחרונה החלפתי כרטיס אשראי וכשהתקשרתי להראל לעדכן את המספר החדש התברר כי ה 15 ש"ח הם עבור פוליסה אחרת שהם לא יכולים לתת לי את הפרטיה אלא רק סוכנות לביטוח עומרי. פניתי אל עומרי והתברר כי זו פוליסת ביטוח בריאות שנעשתה פעם מזמן דרך קופת החולים ואח"כ יצאה מהקופ"ח ועברה אליהם. הם הביעו פליאה על כך שלא ראיתי כל כך הרבה זמן שמחייבים אותי על כך. העניין הוא שבפירוט אשראי כאמור לא היה כתוב סוכנות עומרי אלא הראל. כשפניתי להראל ואמרתי להם שאם הם לא יכולים לתת לי מידע על הפוליסה, מהי ומי היא (הנציגה אף הסבירה שאם יש לי תביעה עלי לפנות לעומרי ולא אליהם) אז למה בשורת חיוב כתוב הראל ולא עומרי. היא אמרה שהם המבטחים אבל עומרי הוא נותן השירות, והא גם זה שמעביר אליהם הוראה לחיוב כל חודש.
כמובן שמיד בילתי את הפוליסה, שאלתי היא האם יש איזשהו חוק לפיו שורת הפירוט חייבת להיות ברורה ולכן יש לי איזה קיסס? או שהלך עליי? תודה רבה רבה!!!
 
שאלה לא נכונה. אם הראל גובים את הכסף

ובשורת החיוב מופיע שהם גובים את הכסף....גם אם זה בשמו של צד שלישי, לא נראה לי שיש הרבה מה לעשות עם זה. גם כשאת קונה בחנות בגדים לא כתוב לך שהכסף ששילמת הלך ליצרן של הבגד או לארנונה או לחשמל. זו לא הדרגת פירוט שמצפים ממה בדף חיוב.
אבל השאלה היותר עקרונית היא למה אף אחד לא יידע אותך שהפוליסה ייצאה מקופת חולים ועברה לחברה אחרת?
 

double pass

New member
הם טוענים שיידעו בשיחת טלפון

כתבתי להם שלא התקיימה כזו שיחה מעולם ושאם לטענתם התקיימה אבקש לשמוע הקלטה שלה (לא תהיה להם כי באמת לא התקיימה).
 

double pass

New member
העניין הוא שהראל לא בדיוק גובים

ז"א הם כן, אבל כשהתקשרתי אליהם לעדכן את מספר כרטיס האשראי החדש (לפוליסה הרגילה שלי, לפני שידעתי שקיימת אחת נוספת), הם לא עידכנו אוטומטית גם את התשלום הזה, ואח"כ כשאלתי למה זה לא עודכן אוטומטית ענו שרק עמרי יכולים לעשות זאת.
 
בסדר, מי שמספק את השירות

יכול לעדכן את מספר כרטיס האשראי שלך אצלו. השאלה מי מוריד את הכסף מהחשבון בפועל?
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
מה זה "יצאה מקופת חולים ועברה אליהם"?

אם לא אישרת הם לא רשאים לגבות ממך כסף - בקשי מסוכנות הביטוח הסבר מדויק במה העניין, בקשי לראות את חתימתך
במידה ולא חתמת דירשי מהם מיד את כל הכסף בחזרה
והכי חשוב - החליפי מיד סוכן ביטוח.
 
למעלה