מי מכיר, מי יודע? אופניים עם STANDOVER של 70 ס"מ ומטה.

Haramachi

New member
מי מכיר, מי יודע? אופניים עם STANDOVER של 70 ס"מ ומטה.

אנשים טובים,
אני מחפש אופני שיכוך מלא עם standover של פחות מ- 70 ס"מ (=700 מ"מ), כלומר שהמרחק האנכי בין אמצע הצינור העליון (TT) לרצפה יהיה פחות מ- 70 ס"מ, כמה שיותר נמוך ככה יותר טוב. מי שמכיר מודל כזה, גם ישן, אנא עיזרו. כן, גם מידות S ו- XS באות בחשבון. מודה מראש על העזרה; עד כה קיבלתי פה טיפים נהדרים ומקווה לטוב.
אני רוצה לצטט מישהו חכם מעבר לים שכתב (תרגום חופשי שלי): "כל אלה שכותבים שמרווח העמידה מעל האופניים אינו חשוב, או אינו משמעותי, או אינו גורם שיש להתחשב בו במדידות - כולם אנשים בגובה 170 ומעלה שהאופניים שלהם בדרך כלל מידה M ומעלה ומעולם לא פגשה מפשעתם באגרסיביות את השלדה. תראו לי מישהו בגובה 1.60 ומטה שיגיד את זה".
כרגיל, תודה מראש לעונים ולמגיבים.
 

steiff

New member
לא מדדתי אבל...

בדרך כלל האופניים של רוקי מאונטיין הם בעלי צינור עליון נמוך.
 

oren_hershco

New member
אז ככה

א. האם יש אופני 29" קטנים מספיק לאנשים נמוכים? לא יודע, כי אני לא נמוך, אבל יש חברות שטוענות שאי אפשר להגיע לתוצאה סבירה, ובונות את המידות הקטנות עםגלגלי 27.5". לא +27.5, אלא 27.5 "רגיל", עם רוחב צמיגים עד 2.3" (שזה דומה מאוד ל- 26" הוותיק)

כנראה שבש"מ (לעומת ז"ק) הבעיה חמורה יותר.

ב. עדיין אפשר למצוא, ואפילו במחירים נמוכים, אופני 26" קטנים. אפילו ש"מ, אפילו באיכות טובה. אם גם זה לא קטן מספיק, להלן אפשרות ג', שקצת פחות מוכרת.

ג. חלק מהחברות שמתמחות באופני ילדים טובים, מגלות את הנישה הזו, של מבוגרים נמוכים. רובן הגיעו לשם מהרצון לבנות אופני-נוער טובים, אבל בהרבה מקרים הממדים הפיסיים זהים לבוגרים קומפקטיים. הנה כמה דוגמאות מרשימות:

Flow Kids Mountain Bikes
Spawn Cycles
Lil Shredder

 
למעלה